L’espot de “La Banca Que Et Toca” premiat en el Festival Internacional de la publicitat independent

2018-10-15T16:24:26+00:00 15 d'octubre de 2018|Al dia, Àmbit cultural|

El passat 12 d’octubre es va celebrar en Rosario, Argentina, la 12ª edició dels Premis FePI en la qual es van premiar els millors treballs presentats per centenars d’agències de publicitat, estudis de disseny, desenvolupadors de comunicació interactiva, agències de màrqueting i digitals, mitjans de comunicació, productores audiovisuals, anunciants, professionals de Màrqueting i empreses de Relacions Públiques de tota Sud-amèrica.

El FePI es defineix com un festival d’idees que premia la creativitat, l’eficiència i la innovació de les millors accions comunicacionals de les organitzacions independents.

Allí, l’espot de Caixa Popular “La Banca Que Et Toca” va aconseguir el bronze en la categoria de Film colant-se entre el selecte grup de campanyes espanyoles guardonades. De fet, només 7 campanyes nacionals van aconseguir inscriure el seu nom en el palmarès.

El Festival, que s’ha celebrat sota el concepte ‘Celebració de la Creativitat‘, un tribut al recurs més valuós de la ment humana, ha comptat amb un jurat i ponents de gran prestigi internacional. 

Entre els seus continguts va tenir especial importància la mirada femenina amb la participació de la periodista Ingrid Beck i la publicista Andy Clar. Des de diferents punts de vista, ambdues van exposar el seu treball de comunicació i van aprofundir sobre la forma en la qual aborden problemàtiques de gènere en les seues professions.

És de ressenyar que aqueixa mateixa mirada integradora de la dona va servir d’eix per a la creació de La Banca Que Et Toca.

Amb aquest guardó ja són dos els reconeixements que rep aquesta campanya unint-se al premi rebut el juny passat en els Premis Alce d’Alacant.

 

Deixeu un comentari

X