L’expansió d’un negoci fora d’Espanya gràcies a la digitalització

2020-01-27T16:26:50+00:00 27 de gener de 2020|Entorn digital, Uncategorized @ca|

Fa poc, ICEX España Exportación e Inversiones va fer públic un estudi referent a l’impacte que té la digitalització sobre la internacionalització d’una empresa, i també en la gestió d’imatge de marca. Entre els punts principals que cal destacar d’aquest estudi, des de Caixa Popular considerem rellevant que cal tindre en compte:

 

  1.  Competència més democràtica: Gràcies a Internet, totes les empreses, tinguen la dimensió que tinguen, poden competir en igualtat de condicions en un món cada dia més global. És un fet que els ciutadans efectuen moltes de les transaccions a través dels comerços electrònics amb unes experiències de compra digitals òptimes. Ser conscients del viatge del consumidor per a oferir solucions informatives abans que productes o serveis ha esdevingut una estratègia efectiva per als negocis i les empreses que aposten per la digitalització.
  2.  Adeu a les fronteres territorials: Per mitjà de la digitalització i Internet, les empreses ja no estan tan limitades amb les fronteres tradicionals com abans. Ara, qualsevol persona té la capacitat d’accedir a l’oferta de negocis instal·lats en països aliens al seu. D’aquesta manera, si un negoci té presència digital, els usuaris trobaran els seus béns i serveis, i seran una part de les opcions que tindran en compte a l’hora de prendre la decisió de compra o contractació.
  3. El poder de les dades: Entre les grans oportunitats que ofereix la digitalització a les empreses, l’estudi de l’ICEX destaca la quantitat de dades disponibles per als negocis. Ser capaços d’analitzar aquesta informació serà clau per a conéixer el públic objectiu de cada empresa i, d’aquesta manera, orientar l’oferta perquè siga més efectiva. A més, s’obrin possibilitats noves per a testar nous mercats que abans de l’era de la digitalització eren molt més costoses i arriscades.
  4.  Una marca fixada: Davant d’aquest món obert i digital, el poder de la marca de l’empresa serà rellevant per a assolir els seus objectius. Cal tindre present que tots els negocis tenen les mateixes oportunitats en el món digital, per això els ciutadans també són receptors de molts més missatges sobre diferents ofertes comercials. Les empreses que disposen d’una marca sòlida consolidada tenen més oportunitats d’aconseguir ser l’opció triada pels usuaris digitals.

 

Caixa Popular acompanya les empreses en la seua aventura internacional

Des de Caixa Popular som conscients dels nous reptes a què s’enfronten les empreses, els comerços i els autònoms. Per aquest motiu, qualsevol client de l’entitat, o qualsevol persona o negoci interessat a rebre assessorament especialitzat, té l’oportunitat d’acostar-se a una oficina de Caixa Popular i sol·licitar aquest servei.

En Caixa Popular treballem per ajudar els negocis i els emprenedors a competir en un mercat cada vegada més global.

Deixeu un comentari

X