Quin és perfil del comprador online?

2019-01-15T18:06:58+00:00 21 de gener de 2019|Entorn digital|

L’ordinador continua dominant el comerç online.

Ni els joves són els que més compren per Internet ni les transaccions es fan prioritàriament des dels mòbils. Són dos de les principals conclusions que destaquem de l’Estudi Anual eCommerce 2018 realitzat per Elogia i IAB. És més, aquells joves que tenen menys de 23 anys, prefereixen anar a la botiga a comprar. Sorpresos?

 

 

És curiós que el comprador online continue decantant-se per realitzar les transaccions a través d’un ordinador, abans que des d’un dispositiu mòbil. I esta preferència no entén d’edats perquè és l’opció predilecta per a tots, des dels 16 fins als 65 anys.

Quins són els motius? Segons l’Estudi Anual eCommerce 2018 realitzat per Elogia i IAB, són la comoditat i la capacitat de veure millor tots els detalls, del producte o servei, gràcies a la pantalla més àmplia.

Al nostre país, el 70% dels internautes realitzen compres online i ja som més de 19 milions de compradors a través d’Internet. Abans de realitzar qualsevol compra, l’usuari busca informació, principalment en les pàgines webs de les marques, i com no podia ser d’una altra manera, demanem la valoració als nostres familiars i amics.

Som gent de tradicions i per això continuem apostant per anar a la botiga física a comprar, llevat que la botiga només existisca en Internet. Per a tots els comerciants que treballen amb Caixa Popular, comptar amb eines com “Ruralvía mi negocio” els resulta de gran ajuda perquè, gràcies a esta aplicació mòbil, l’empresari pot veure l’evolució de les vendes per dies i hores, les tendències de mercat, i així preparar les seues ofertes i campanyes comercials pensant en el que busca el client. Et sembla útil?

Deixeu un comentari

X