Coneix què és la clau de signatura que et permet operar amb Caixa Popular

2020-08-10T09:46:17+02:00 17 d'agost de 2020|Entorn digital|

La clau de signatura per a contractar un servei o producte amb Caixa Popular és un codi únic, que es compon de sis dígits, que necessitaràs per a fer operacions en Ruralvía, el nostre servei de banca en línia. A través d’aquest codi podràs confirmar l’alta del nou producte o servei.

Com pots aconseguir la clau de signatura per a operar amb Caixa Popular des de Ruralvía?

El primer punt que has de tindre clar és si has informat la teua oficina de quin és el teu número de telèfon mòbil, ja que serà imprescindible per a poder finalitzar el procés de crear o modificar la teua clau de signatura amb Caixa Popular.

Els passos són senzills:

  1. Accedeixes a Ruralvía, a través del web o de l’app Ruralvía mòbil.
  2. Prems la pestanya Ajustaments.
  3. Tries l’opció Clau de signatura.
  4. Cliques en Sol·licitud clau de signatura o Canvi de clau de signatura, en cas que hages oblidat la clau que tenies activada.
  5. Se t’enviarà al telèfon mòbil un codi de verificació. Per aquest motiu és imprescindible que la teua oficina de Caixa Popular tinga el teu número de telèfon mòbil o no podràs fer la sol·licitud o canvi de clau de signatura.

Claus que necessitaràs saber per a operar amb Caixa Popular des de ruralvía

A continuació, us detallem quines són les claus principals que ha d’usar un client de Caixa Popular quan decidisca operar des de Ruralvíao des de l’aplicació mòbil.

1. Número d’usuari

El número d’usuari és una clau personal, és única per client i no s’ha de compartir amb ningú.

2. Contrasenya per a accedir a Ruralvía o Ruralvía mòbil

Aquest codi es genera de manera automàtica quan es dona d’alta al client per primera vegada. És recomanable modificar la contrasenya la primera vegada que la persona accedisca a la banca en línia per a configurar-ne una que puga recordar fàcilment.

Això sí, és important que siga una contrasenya segura, que estiga formada per 8 caràcters com a mínim i que combine tant majúscules com minúscules, xifres i símbols.

3. Pin telefònic

Clau que lliurem als clients quan es donen d’alta en Ruralvía. Consta de quatre dígits. S’ha d’utilitzar només en el cas que el client vulga fer servir el servei de Banca Telefònica a través del número de telèfon 913 346 780.

4. Clau de signatura

Com t’hem comentat a l’inici d’aquest article, la clau de signatura és un codi de sis dígits que necessita el client quan tracta de fer una operació o contractació en Ruralvía.

5. Doble autenticació

Des de l’any passat, en operacions específiques es requereix verificar la identitat del client per protegir, d’aquesta manera, els seus comptes en Ruralvíai les seues operacions digitals. La clau de verificació reforçada la rebrà el client en el telèfon mòbil, es compon de sis dígits i és única per a l’operació.

Entre les operacions que exigeixen la doble autenticació, també s’ha inclòs l’accés a Ruralvía dels clients. Per això, cada 90 dies el client haurà d’afegir aquest codi, que rebrà com a missatge de text en el dispositiu mòbil, abans d’iniciar la sessió en Ruralvía.

El nostre servei de banca en línia per als clients de Caixa Popular

Els clients de Caixa Popular disposen de Ruralvía, el nostre servei de banca digital, a través del qual poden operar sense necessitat de desplaçar-se a cap oficina. A més, hi ha l’aplicació Ruralvía mòbil perquè no calga accedir-hi a través d’un ordinador; només cal descarregar de manera gratuïta l’aplicació mòbil per a poder fer les gestions més habituals des d’aquest dispositiu.

Et convidem a descarregar l’app Ruralvía mòbil per a poder operar amb Caixa Popular des del teu dispositiu, amb total comoditat i seguretat.

 

App Store y Google Play

Deixeu un comentari

X