Coneix els companys del Departament de Segurs

2020-08-20T13:34:05+02:00 17 de juliol de 2020|Al teu costat|

Vos presentem als companys del Departament de Segurs, que forma part de l’Àrea de Negoci de la nostra entitat.

“En Caixa Popular tots treballem per un objectiu comú”, assenyala Carlos Barrio, director del Departament de Segurs de l’entitat. Tant ell com la resta dels companys comparteixen la sensació que formen part del present i del futur de l’empresa, i que estan integrats en els òrgans de decisió i gestió.

Com a responsable de Segurs, Barrio treballa amb afany per dirigir la millor estratègia possible per a desenvolupar el negoci, i també per a afavorir un bon ambient de treball. “Aquest ambient és possible gràcies a un model de direcció participativa”, puntualitza.

“Caixa Popular és una cooperativa de treball associat que et permet un nivell d’integració que altres models d’empresa no et poden oferir.”

De la mateixa manera opina Enric Cerdà, també membre del Departament de Segurs, que, a més de la possibilitat de participar i decidir l’estratègia de l’entitat, valora molt la confiança i la implicació entre els companys, així com el fet de formar part d’un projecte tan important per a la societat valenciana.

Un altre dels components, Enrique Murillo, considera que la participació i el treball cooperatiu són valors afegits “molt necessaris per a tirar avant qualsevol negoci”. Actualment, Murillo treballa en el Departament de Segurs i du a terme tasques comercials com a gestor expert de Segurs per a donar suport a les oficines i a les empreses.

El que es mira de fer des d’aquest departament és que les oficines tinguen totes les eines al seu abast per a oferir al client final un assessorament complet dels productes que necessita, explica Amparo Juan. “Ajudem els clients de manera que en un futur puguen resoldre els problemes que ens plantegen sense haver-nos de consultar, i això és el que més valoren”, afig Juan.

En aquest aspecte, Enrique Valero considera que és essencial preocupar-se de tindre una bona formació i informació per a donar un bon assessorament tant als clients interns –companys de les diferents oficines– com externs.

“Actuem de manera proactiva amb els clients actuals i potencials per oferir un servei d’assessorament especialitzat.”

“Els clients de Caixa Popular poden esperar una atenció personalitzada en qualsevol servei i producte financer, amb la diferenciació de ser una entitat 100 % valenciana que viu amb vista a la societat, al comerç, a les associacions i a les empreses”, indica José Cubilles. Estar a prop i resoldre els problemes de manera ràpida és una de les coses que més valoren els clients de l’entitat, segons Cubilles.

Per a Amparo Juan, treballar en un bon ambient fa que les tasques isquen més bé. “Dins del nostre departament hem aconseguit ser més companys, som quasi com una família en què ens escoltem i posem en comú totes les millores que pensem que poden ser efectives”, conclou.

 

Deixeu un comentari

X