En Caixa Popular configura transferències periòdiques a través de Ruralvía

2020-02-28T16:06:39+01:00 30 de gener de 2020|Entorn digital|

Els clients de Caixa Popular tenen la possibilitat de configurar transferències periòdiques, d’una manera senzilla i digital, a través de Ruralvía, el nostre servei de banca digital.

Gràcies a les facilitats que t’oferim per mitjà de Ruralvía, podràs deixar d’anar a la teua oficina de Caixa Popular o de crear-te alertes en el calendari per a recordar l’enviament mensualment de la transferència que hages d’efectuar. Per a aquests casos, des de Caixa Popular et presentem les transferències periòdiques.

 

Com es pot començar a utilitzar les transferències periòdiques en Ruralvía

La primera cosa que has de tindre clara és quin és el teu usuari de Ruralvía. Si hi tens dubtes, pots posar-te en contacte amb la teua oficina de Caixa Popular i et facilitarem tota la informació necessària per a començar a utilitzar el servei de banca digital del Grup Caixa Rural.

Una vegada hages accedit a Ruralvía amb el teu usuari, hauràs de buscar la pestanya ‘Transferències’ i seleccionar l’opció ‘Periòdiques’ en el menú lateral.

Les primeres dades que hauràs de completar estan relacionats amb la data de creació i la data final, i també la freqüència d’enviament, mes del primer enviament i dia d’enviament. Després, serà imprescindible que hi indiques el teu nom, com a ordenant de l’operació, el tipus d’operació (ordinària, nòmina o pensió), triar el compte des d’on vols enviar els diners i l’import que vols transferir.

Una vegada emplenada la informació, hi hauràs d’especificar les dades del destinatari, tant el número de compte com el nom del beneficiari i el concepte de l’operació.

Per a acabar de crear la teua transferència periòdica, amb vista a mantindre la seguretat dels nostres clients, serà imprescindible que hi introduïsques la teua clau de signatura personal. A més, gràcies a l’aplicació de la normativa europea PSD2, per a maximitzar els estàndards de seguretat dels nostres clients, per a totes les transferències que superen els 30 euros caldrà la doble autenticació.

Habitualment, aquesta verificació d’identitat reforçada es farà per mitjà d’un codi que t’enviarem a través d’un SMS, per això és important que en la teua oficina de Caixa Popular tinguem el teu número de telèfon mòbil. En cas que necessites comprovar-ho, podràs accedir-hi a través de la web; en la pestanya “Serveis” trobaràs la informació sobre “Dades personals” amb un apartat específic sobre el teu “Telèfon mòbil”. Si t’estimes més accedir a la teua informació des de l’aplicació Ruralvía mòbil, en l’àrea “El meu perfil” podràs localitzar tota la informació en “Dades de contacte”. Si comproves que el teu número de telèfon mòbil és erroni, hauràs d’acostar-te a una oficina de Caixa Popular per a modificar-lo pel número correcte.

En tot moment, per mitjà del teu compte en Ruralvía, tindràs la possibilitat d’accedir-hi per a modificar, consultar o donar de baixa la transferència periòdica que hages creat.

 

Despeses compartides

És important que tingues en compte que, segons la Llei 16/2009 de serveis de pagament, tu com a emissor de la transferència podràs fer-te càrrec de les comissions que podria aplicar-hi la teua entitat, però, si l’entitat del beneficiari de la transferència té estipulades comissions per aquesta mena d’operacions, serà el mateix beneficiari qui en suportarà el cost.

 

 

 

Deixeu un comentari

X