Entrevistem Miguel Montagut, responsable del segment famílies amb persones amb discapacitat

2021-09-13T12:40:29+02:00 13 de setembre de 2021|Al teu costat|

Seguint amb la sèrie d’entrevistes amb l’objectiu de donar a conéixer la figura dels “especialistes”, hui entrevistem Miguel Montagut, responsable del segment de famílies amb persones amb discapacitat.

 

El meu nom és Miguel Montagut. Em vaig incorporar al projecte cooperatiu de Caixa Popular poc després d’acabar els estudis de ciències econòmiques i després d’un breu pas pel sector de la distribució comercial, fa més de 33 anys.

Des de llavors, les coses han canviat molt: la societat, l’economia, el sector financer, la tecnologia, la manera de relacionar-se amb els clients… El que per a mi no han canviat són les ganes d’assumir nous reptes i de fer-ho amb il·lusió i amb ganes de millorar personalment i professionalment.

Actualment exercisc funcions de director de zona i lidere l’especialitat del segment de famílies amb persones amb discapacitat.

M’agrada gaudir de les coses quotidianes i senzilles: passejar, llegir, conéixer llocs que no coneixia… i aprendre de tot això.

 

Com definiries breument l’objectiu que vols assolir amb el desenvolupament d’aquest segment?

Partint de la visió de Caixa Popular de ser l’entitat financera valenciana amb més implicació i impacte social, ens agradaria contribuir a aquesta generació de valor social duent a terme accions de sensibilització per la igualtat, buscant aliances amb associacions que treballen amb persones amb discapacitat intel·lectual o física o dissenyant productes i serveis adaptats a les necessitats concretes d’aquestes associacions i de les famílies que hi ha darrere, entre altres coses. Tot això dins d’un projecte global que denominem “Sense Barreres”.

Què creus que valoren més els clients del segment en Caixa Popular?

Sens dubte, valoren el mateix que qualsevol altre client: amabilitat, proximitat, transparència, agilitat en les respostes, atenció professional personalitzada, bon servei a través del canal que trien lliurement (presencial, telefònic, digital…), àmplia línia de productes i serveis a preus adequats i coherència tant en les actuacions personals com institucionals.

 

Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client del segment en Caixa Popular?

Pot esperar un servei i un assessorament personalitzat, rigorós i adaptat a les necessitats concretes de cada associació o de cada persona que s’acoste a conéixer-nos.

Busquem generar una relació de confiança professional a llarg termini basada en el benefici mutu.

 

Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

És un privilegi formar part, com a soci de treball, d’un model de banca cooperativa, valenciana i amb valors. Un model en què amb llibertat, flexibilitat i responsabilitat, totes i tots tenim oportunitats en el nostre dia a dia per a créixer com a professionals i com a persones.

 

Moltes gràcies a Miguel per la seua generositat a l’hora de respondre’ns a aquestes preguntes. I amb aquesta ja són quatre les entrevistes a especials; pots llegir-ne la resta en els links següents:

Josep Llopis, Vicent Vengut, Mireia Mirete.

 

Deixeu un comentari

X