Flors de Nadal solidàries que es converteixen en ocupació.

2020-01-10T11:52:08+01:00 24 de desembre de 2019|Al teu costat|

Cada any Caixa Popular se suma a la campanya ‘Més que una flor’, que promou la Fundació Novaterra, entitat valenciana que treballa per la inserció socio-laboral de les persones en risc d’exclusió social. Consisteix a repartir solidaritat per Nadal a través de la venda de la tradicional flor de Nadal, una flor molt especial.

Caixa Popular bat el seu propi rècord i regalarà als seus clients 5.200 Florències de la Fundació Novaterra

Aquesta iniciativa suposa per a Novaterra una font d’ingressos ben important. Ara per Nadal es distribuiran 17.800 flors de Nadal solidàries i la fundació recaptarà un total de 35.000 €.

“Valorem la solidaritat de totes les persones que la fan possible. És una campanya que fa mobilitzar el voluntariat. L’estudiantat en els col·legis i en els instituts, els feligresos en les parròquies, les plantilles en les empreses. Des de l’entitat ens encarreguem de coordinar aquesta quantitat tan ingent de solidaritat! Però la campanya la fan totes aquestes persones i entitats col·laboradores. Més de 200 ja! Que cada any venen i compren les nostres flors solidàries. Al cap de l’any és l’acció en què més gent participa. I això ens emociona, perquè Novaterra no deixa de ser més que un dispositiu d’acció, de mobilització i de teixidura de xarxes”, afirmen des de la fundació.

Caixa Popular, com a col·laborador principal de Novaterra i, en concret, d’aquesta campanya, ha tornat a batre enguany el seu propi rècord, ja que ha regalat 5.200 Florències entre els seus clients, fet que suposa un 30% dels beneficis obtinguts en la campanya. Solidaritat a què se sumen també els treballadors i les treballadores de la cooperativa de crèdit comprant les seues flors solidàries en el lloc de treball.

Una solidaritat que es convertirà en oportunitats d’ocupació, ja que desenes de persones podran dur a terme durant l’any 2020 el seu itinerari d’inserció sociolaboral.

En l’edició anterior, amb motiu del 25é aniversari d’aquesta campanya solidària, Socarrat Studio va batejar com a “Florències” aquestes flors solidàries, de manera que es va dotar de vida la imatge de la campanya i es va crear una mascota única amb els ulls tan característics d’aquesta firma de disseny valenciana. Cada flor de Nadal va acompanyada d’un punt de llibre ben original que transmet el missatge de solidaritat i inclusió i el perquè és “Més que una flor”.

 

Deixeu un comentari

X