7 des. 2021
Bizum, l’app que va nàixer com una solució de pagament per mòbil dels bancs espanyols el 2016, permetent l’enviament de diners entre els comptes corrents de particulars de manera instantània, sempre que foren usuaris de Bizum, ha tornat a revolucionar el mercat amb una fórmula de comerç electrònic.
Ara, els més de 10 milions d’usuaris que utilitzen l’eina per a saldar els deutes amb els seus amics, també podran fer-ho per pagar les seues compres en botigues en línia. Entre els clients de les entitats de Grup Caixa Rural, són quasi 300.000 els que utilitzen Bizum de manera habitual, i fins i tot el seu volum d’activitat en aquest servei supera la mitjana del mercat.
La funcionalitat Bizum eCommerce permet als usuaris fer de manera senzilla, còmoda i segura les seues compres: només hauran de triar Bizum com a mitjà de pagament, incloure el seu número de telèfon, la seua clau Bizum, i confirmar l’operació introduint un codi que rebrà per SMS en el seu telèfon mòbil. Per tant, segons les dades de Bizum, els quasi 5 milions d’usuaris que ja utilitzen la clau única per a pagar la seua compres en línia són possibles clients del teu negoci.
Què has de fer per a incloure en la teua botiga en línia Bizum com a mètode de pagament?
Com més opcions de pagament oferisques als teus clients, més possibilitats de venda tindràs. Per això, si vols formar part de la xarxa de comerços de Caixa Popular que ja gaudeixen d’aquest servei, segueix aquests passos ben senzills:
- Activa el servei Bizum: contacta amb nosaltres de manera presencial, per correu o per telèfon per sol·licitar l’activació del servei en el TPV virtual del teu comerç.
- Actualitza web i inclou Bizum entre les opcions de pagament per als teus clients en la teua botiga en línia. Des de Caixa Popular et facilitarem una guia perquè el procés et resulte més simple.
- Comunica-ho als teus clients: promociona entre els teus clients el teu nou servei a través d’SMS, Whatsapp o correu electrònic. Que tothom ho sàpia!
A més, et recomanem formar part de la comunitat de comerços que ofereixen Bizum com a mètode de pagament, emplenant el formulari per a figurar en la llista d’empreses que tenen disponible aquest pagament.
Quins són els avantatges d’integrar aquesta forma de pagament?
- Notorietat: quasi totes les entitats financeres s’han implicat amb la promoció d’aquest producte, la qual cosa et garanteix que l’efecte Bizum acabarà expandint-se en el mercat a mesura que passen els anys.
- Fiabilitat: el seu fort vincle amb la pràctica totalitat del sector bancari ha fet que s’extremen les seues mesures de seguretat amb la finalitat de garantir els enviaments de diners fets per l’usuari i els pagaments en línia. Aquesta seguretat per al client és una cosa que valoren els mateixos consumidors.
- Millora de l’experiència de compra: oferir diferents mitjans de pagament als teus clients en el teu comerç electrònic millorarà la seua experiència durant el procés de compra. Tal com afirma Ángel Nigorra, director general de Bizum, la iniciativa del comerç electrònic permet “des de pagar la factura de la llum a reservar hotels, comprar bitllets per a viatjar, adquirir articles esportius o comprar les entrades del cinema només amb el número de telèfon mòbil”.
- Comoditat: els negocis només han de contactar amb Caixa Popular per oferir Bizum com a mètode de pagament en el seu comerç en línia.
- Immediatesa: a més que rebràs els diners de manera immediata en el compte del teu comerç, també tindràs accés permanent a les dades de totes les operacions de Bizum i podràs executar devolucions.
Si eres client de Caixa Popular, tens la possibilitat d’incorporar Bizum com a mètode de pagament en el teu web comercial. Posa’t en contacte amb la teua oficina més pròxima i t’informarem de tot el que necessites.
Escrito el dt., 07/12/2021 - 11:20
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.