19 nov. 2020
Coneixes la normativa europea PSD2? En Caixa Popular ens encarreguem de complir les mesures proposades per la llei perquè l’experiència dels nostres clients en Ruralvía, el nostre servei de banca digital i mòbil, siga com més segura millor per als usuaris.
La nostra prioritat és que les dades dels nostres clients estiguen ben protegides davant l’atac de qualsevol virus o de qualsevol ciberdelinqüent. És per això que, per exemple, sol·licitem una autenticació reforçada del client abans d’efectuar una transacció o un pagament per Internet. Són mesures de seguretat per a verificar la identitat del client i evitar possibles fraus.
La verificació d’identitat que exigim passa per confirmar dues dades que poden ser de tres factors diferents: demanar-li una cosa que coneix, com el seu usuari o una contrasenya; una cosa que posseeix, com ara el número de telèfon mòbil o de la targeta; i una informació que siga inherent a ell o ella, a través de sistemes biomètrics competents que li sol·liciten informació dactilar o facial.
Però, a més, els clients han de tindre en compte una sèrie de mesures que han d’aplicar ells mateixos, en els seus dispositius mòbils, per evitar vulnerabilitats i allunyar els ciberdelinqüents dels seus aparells i dels serveis de banca mòbil.
Els clients de Caixa Popular compten amb Ruralvía mòbil
Ruralvía mòbil és l’app que poden utilitzar els clients de Caixa Popular per a operar amb la seua entitat des del dispositiu mòbil mateix.
Des de Caixa Popular treballem perquè es garantisca la màxima seguretat del client, que pot fer transaccions en qüestió de segons, així com configurar el seu inici de sessió amb sistemes de reconeixement d’empremta digital i Face ID.
Si ja n’eres client i no disposes de l’app, descarrega-te-la hui mateix. Si encara no n’eres client i t’agradaria ser-ho, descarrega’t Ruralvía mòbil i a través del botó Fes-te’n Client podràs unir-te a Caixa Popular des del mòbil sense necessitat de passar per l’oficina. T’esperem!
Escrito el dj., 19/11/2020 - 09:00
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.