10 set. 2020
Si hi ha res en què coincideix el personal del Departament de Cartera de Caixa Popular és en el fet que l’entorn laboral és inigualable. Per als membres d’aquest departament, és com formar part d’una gran família en què s’ajuda, es coopera i no es competeix. A més, coincideixen que la frontera entre els diferents nivells jeràrquics es dilueix, ja que es tenen en compte cadascuna de les opinions i de les aportacions dels treballadors. “Aquest ambient”, assenyala la directora de l’equip, “és el que s’hauria de respirar en qualsevol organització”.
Des de l’any 2016, Nieves se situa al capdavant d’un departament que, en paraules seues, tracta de posar els mitjans, els productes i els serveis necessaris per a finançar el circulant dels clients, i també la gestió dels seus cobraments i pagaments. A més, facilita el suport –tant operatiu com comercial– de les oficines, així com la formació, el desenvolupament de productes nous, la normativa, etc.
“En alguns dels nostres serveis, com ara la confirmació de pagaments (confirming) o el facturatge (factoring), interactuem directament amb els clients i els seus proveïdors, de manera que aportem un servei diferencial respecte de la competència.”
En concret, Cartera gestiona tot allò que fa referència a les transaccions comercials a escala nacional i de l’espai SEPA (en euros); supervisa, prepara i grava la documentació utilitzada en aquestes transaccions comercials; crea manuals de funcionament tant per a les oficines com per als clients i en fa un seguiment del risc, tal com explica María Jesús, una altra dels components.
“Gestionar i canalitzar els cobraments i els pagaments permet als nostres clients aconseguir liquiditat a l’instant de manera ràpida i senzilla”, determina Laura. Tant ella com la seua companya María Jesús diuen que han trobat el seu lloc en Caixa Popular, principalment per la involucració personal, el sistema democràtic en la presa de decisions i l’equitat que presenta entre els diferents membres de l’equip.
Víctor, d’altra banda, destaca el bon ambient entre els companys i, especialment, amb el client. Després de més de 6 anys d’experiència en el Departament de Cartera, considera que l’empatia i la proximitat són el que més valoren els clients de Caixa Popular. “Ells el que realment volen és que ens posem en el seu lloc, analitzem la seua situació, comprenguem les necessitats que tenen i cobrim satisfactòriament les seues expectatives”, conclou.
“En Caixa Popular oferim un servei més pròxim i personalitzat que la competència. Intentem oferir el millor de la millor manera possible.”
En aquesta mateixa línia, María Jesús considera que el que més valoren els clients de Caixa Popular és la resolució ràpida i clara dels problemes. D’altra banda, Laura destaca l’actitud proactiva que espera tot client, basada en la innovació, a més d’uns canals de comunicació excel·lents. “Per això, una gran part dels nostres productes es gestionen a través de la banca a distància, fet que permet desenvolupar-nos i reciclar-nos contínuament tant en l’àmbit tecnològic com en el financer”, subratlla.
A escala interna, Víctor també valora el fet que les instal·lacions dels serveis centrals siguen noves i els vagen subministrant materials, mobles i equips electrònics de qualitat, fet que els permet agilitar la faena diària.
“Pense que tenim moltes raons per a sentir-nos orgullosos de la nostra entitat”, conclou Nieves. Per a la directora del Departament de Cartera, Caixa Popular ha demostrat des de l’origen, i continua demostrant-ho, que actua d’acord amb els seus principis i valors, amb honestedat i ètica, que practica la igualtat d’oportunitats entre tots els socis, que dona suport al teixit empresarial, que s’implica socialment amb suport als barris, als pobles i a les associacions, que està compromesa amb el medi ambient, creu en el repartiment de la riquesa i afavoreix la innovació, la generació d’idees, la creativitat…
Escrito el dj., 10/09/2020 - 09:00
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.