7 des. 2021
Com fem des de fa uns mesos en la secció "Al teu costat", hui vos portem una nova entrevista. En esta ocasió ens agradaria presentar-vos a l'equip que integra Banca Privada, i que mitjançant les seues paraules pugueu acostar-vos un al seu dia a dia, gestionant les vostres necessitats.
Ells són Julián Badenes, Anabel Márquez, Mónica Blesa, Pau Pellicer i Javier Artés.
Per a començar, una breu presentació:
El meu nom és Julián Badenes, Gestor de Zona de Banca Privada i Assessor Financer Europeu certificat per EFPA. Formo part d'este apassionant projecte que és Caixa Popular des de 2006, quan vaig entrar per a fer les pràctiques universitàries de la Llicenciatura d'Economia. Vaig estar fins a 2016 com a gestor de clients en oficina, principalment en l'oficina de Patraix, assumint la responsabilitat de diferents funcions, fins a passar a formar part de Banca Privada. Em considero una persona molt exigent amb mi mateixa en el professional i divertit en la part personal fora del treball, m'encanta gaudir del temps lliure amb els meus amics i amb la família.
El meu nom és Anabel Márquez, sóc llicenciada en Economia per la Universitat de València i Assessora Financera Europea certificada per EFPA. Vaig entrar en Caixa Popular a través de les pràctiques universitàries, perquè el món de la banca sempre m'ha agradat i des de llavors vaig treballar durant un any com a gestora de particulars en diverses oficines. Des de fa cinc anys desenvolupe les funcions de back-office en Banca Privada. En el meu treball em considere una persona meticulosa i resolutiva, i en el terreny personal sóc una persona alegre, que m'encanta viatjar i gaudir dels meus.
Sóc Mónica Blesa, Directora de Banca Privada de Caixa Popular. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials i European Financial Planner per EFPA, em vaig incorporar a l'entitat en 1995 en l'Àrea Financera. En 1997 vaig passar a formar part de Banca Privada, assumint posteriorment la direcció. Em considere afortunada, m'encanta el meu treball i en general tot el que faig. Gaudisc del temps que passe amb la meua família, de jugar al pàdel amb els amics, de l'òpera o d'un bon llibre, entre moltes altres coses. Em definiria com una persona que té clar el que vol, que gaudeix del que té i que no es cansa d'aprendre cada dia (tant en el personal com en el professional).
El meu nom és Pau Pellicer i sóc llicenciat en Administració i Direcció d'empreses per la Universitat de València, Postgrau per ADEIT i BME en mercats financers i Assessor Financer Europeu certificat per EFPA. Em vaig incorporar a Caixa Popular en 2014 i he treballat en diverses oficines assumint diferents responsabilitats fins que em vaig incorporar com a Gestor de Zona de Banca Privada. M'apassionen els mercats financers, és alguna cosa que em ve de família, vaig començar a invertir en borsa amb 14 anys amb les fulles salmó del diari les províncies que tenia el meu pare sempre a casa. En el meu treball sóc molt exigent amb mi mateix, i en el personal adore els animals i viatjar.
Sóc Marta Mellado, llicenciada en Ciències Econòmiques i assessora financera certificada per la Universitat Carles III. Vaig entrar a formar part del gran equip humà i professional que és Caixa Popular en 1996. Durant tots estos anys he desenvolupat la meua carrera professional en diverses oficines en les quals he tingut la fortuna de poder desenvolupar-me professionalment en diferents àrees tant d'actiu com de passiu i assegurances. Posteriorment, vaig passar a formar part de l'Àrea de Negoci, concretament com a Gestora de Zona de Banca Privada, iniciant una etapa enriquidora i apassionant al servei sempre dels nostres clients.
Sóc Javier Artés, Gestor de Zona de Banca Privada de Caixa Popular. Estic en l'entitat des del 2008 i puc dir que m'apassiona el meu treball. Des que vaig començar a la Universitat de València em volia dedicar a la banca i després d'un curs de Banca Privada que vaig fer allí sabia que és al que volia enfocar la meua carrera professional. Em vaig anar formant per a això i ara sóc Assessor Financer Europeu, certificat per EFPA. Anteriorment he exercit diversos llocs en oficines, dels quals cadascun d'ells he anat formant-me i aprenent. Em considere una persona riallera, exigent amb mi mateix i que intenta gaudir amb tot allò que fa, tant a l'àmbit professional com personal. Filosofia de vida? No buscar la felicitat, sinó viure-la!
Com definiríeu breument el vostre treball en BANCA PRIVADA de cara a un client que no coneix la vostra àrea?
El nostre treball consisteix a ajudar els clients amb un patrimoni elevat a planificar el seu estalvi i rendibilitzar les seues inversions. Els clients ens traslladen les seues necessitats i objectius que es plantegen a mig/llarg termini, i nosaltres sobre la base de la seua situació els oferim les eines més adequades per a aconseguir-ho, aportant els nostres coneixements especialitzats en aquells aspectes que el client puga necessitar (fiscalitat, mercats, etc.). En definitiva, assessorem aquells clients amb un patrimoni més elevat perquè puguen invertir el seu patrimoni de forma concorde al seu perfil de risc, acompanyant-los en el procés per a aconseguir els seus objectius de manera professional.
Què és el que més valoren els clients del vostre treball?
El que més valoren els nostres clients és veure que ens preocupem per ells, la proximitat i l'interés que vam mostrar per saber què és el que realment necessiten, sobretot en una conjuntura com l'actual en la qual s'han vist obligats a canviar la seua forma d'invertir i estalviar per l'entorn de tipus. Agraeixen que les explicacions siguen transparents, ser coneixedors del que comporta invertir a través de cada vehicle que proposem, i ajudar-los en esta presa de decisions des del punt de vista que siga sempre la millor opció per a ells. Aportem solucions i agraeixen la nostra objectivitat i professionalitat.
Quin tipus d'assessorament pot esperar un client de BANCA PRIVADA en Caixa Popular?
En Caixa Popular, a través dels nostres Gestors de Banca Privada, realitzem un assessorament especialitzat, detallat i complet: partint de la situació economicofinancera actual del client i analitzant el seu perfil de risc, les seues necessitats i projectes futurs, establim criteris que ens permeten determinar quins vehicles, productes i/o serveis s'adapten més al client i li proposem l'estructura que considerem òptima per a aconseguir-lo. Després realitzem un seguiment al llarg del temps, adaptant les inversions als canvis en el cicle de vida del client, a les noves necessitats o objectius que li puguen sorgir i als canvis fiscals i reguladors que sempre és important tenir en compte.
Què és el que més valores de ser soci i treballador d'una empresa com Caixa Popular?
Julián Badenes: Des del moment en el qual em vaig sumar al projecte, vaig tenir un sentiment de pertinença molt gran, perquè l'entitat propícia que pugues fer aportacions des dels detalls més petits fins a aspectes més transcendents, atés que es fomenta en tot moment tant la creativitat com la innovació. És molt gratificant sentir que les teues aportacions són preses en compte, independentment que després puguen ser dutes a terme o no, i és de valorar que es tinguen en consideració totes, ja siguen aportades per una persona recentment incorporada o per una persona que fa temps que està en l'entitat. És molt important que siguem els mateixos socis els que decidim quin camí volem prendre com a Cooperativa, i des del principi he vist que som capaços d'aconseguir el que ens proposem, i això fa que tots estiguem orgullosos de formar part de l'entitat. En l'àmbit de relació amb els clients, és una satisfacció poder exercir com a Gestor de Zona de Banca Privada en Caixa Popular, perquè tinc el suport d'una entitat que es preocupa pel benestar dels nostres clients, més enllà dels objectius numèrics que governen el sector financer. És un veritable plaer ajudar els clients al fet que coneguen els productes i serveis que posem a la seua disposició.
Anabel Márquez: Caixa Popular és una entitat que t'involucra en el projecte des de dins i això és de valorar, perquè poder participar en la presa de decisions i que puguem desenvolupar mecanismes que afavoresquen el progrés de l'entitat, fa que et sentes part del projecte i tots remem cap als mateixos objectius. A més, una altra cosa que valore és la coherència que té Caixa Popular entre els valors que la defineixen i les accions que duu a terme, perquè ens permet estar més pròxims a la societat.
Mónica Blesa: El que més valore és l'empresa en si: la seua estructura societària, els seus valors i les persones que la formen. El fet de ser una cooperativa de treball associat requereix una actitud emprenedora i una implicació, difícil d'aconseguir en un altre tipus d'empreses. Com a soci de l'entitat i propietari d'esta, la teua implicació és total. Valors com el cooperativisme, la igualtat, l'ètica i professionalitat, la solidaritat, la preocupació pel medi ambient, l'educació i formació, units a la implicació amb la societat i el suport al teixit associatiu, han fet de Caixa Popular una entitat enfocada al servei al client, en la qual treballes envoltat de persones que comparteixen els teus mateixos valors.
Pau Pellicer: El que més valoro és que Caixa Popular és única, pel model és impossible no estar 100% involucrat, els treballadors som els propietaris de l'empresa, som capaces de decidir que Caixa Popular volem ser i dur-ho a terme tots junts, per això aconseguim el que ens proposem, no perquè som millors ni pitjors sinó perquè som nosaltres els qui decidim què volem ser, i contra això no hi ha competència possible.
Marta Mellado: Per a mi els valors i principis que regeixen pertànyer a una Cooperativa com Caixa Popular són la motivació fonamental que em mou i m'inspira a desenvolupar-me i créixer professionalment cada dia. Cada Soci és un valor afegit de l'Entitat i saber que la suma de molts enriqueix el projecte, és realment satisfactori.
Javier Artés: El que més valore és la filosofia que tenim en l'entitat, els valors que tenim, en els quals enfoquem les nostres línies de treball i que des del primer a l'últim soci o treballador, tinguem l'oportunitat d'exposar les nostres idees, inquietuds i que se'ns escolte i tinguen en compte. En altres tipologies d'empresa això no passa i d'esta forma a cadascun de nosaltres ens fa sentir importants. Et sents part del projecte i de les seues estratègies, perquè ets tu mateix qui opina o afavoreix a dissenyar-les.
Què destacaries de l'entorn de treball en el qual et mous (funcions, clients, companys)?
Julián Badenes: D'una banda, treballar en un lloc dels Serveis Centrals, et dóna una visió global de l'entitat que, des del meu lloc, en una oficina no tenia. Per una altra, atès que com a Gestor de Zona de Banca Privada també haig de desplaçar-me per multitud d'oficines, és molt enriquidor estar en contacte permanent amb tants companys que interactuen amb clients i situacions molt diverses, la qual cosa et permet tenir una visió més pròxima a la realitat del dia a dia dels companys de la xarxa d'oficines. Haver estat en els Serveis Centrals i en oficines em permet comprendre millor les situacions que es donen en tots dos casos i, per tant, oferir possibles solucions a qüestions que succeeixen sovint en una i una altra circumstància. És alguna cosa que percep que és molt valorat pels companys perquè veuen que empatitzo amb el seu dia a dia i això en general, els resulta de molta utilitat.
Anabel Márquez: Treballar en els Serveis Centrals em permet tenir una visió global de l'entitat i veure com les accions/estratègies decidides des dels diferents departaments es van implementant en les oficines fins a arribar als nostres clients. És una sort treballar aquí, perquè et permet estar en contacte diari amb tota la nostra xarxa d'oficines i saber com funcionen els nostres processos, què els preocupa, què podem millorar,... de manera que tenim una retroalimentació constant.
Mónica Blesa: De l'entorn de treball en general destacaria el bon ambient que es viu dia a dia, tant amb els companys com amb els clients. L'actitud de col·laboració, basada en els valors que tots compartim, fa que les relacions siguen molt positives. Les meues funcions es desenvolupen en un ambient molt professional, basat en un servei de valor afegit on els coneixements i la seua aplicació a situacions reals són fonamentals. Cada situació suposa un desafiament a resoldre, un repte que superar, i aconseguir trobar la solució òptima una gratificació en si mateixa. També les relacions externes amb altres entitats (proveïdors, gestores, asseguradores, etc.) o amb companys d'altres entitats del grup Caixa Rural són una font d'aprenentatge constant, i formen part de les relacions que destacaria perquè ens permeten avançar i millorar la qualitat del servei al client.
Pau Pellicer: Les meues funcions són les d'ajudar les oficines i als clients a aconseguir els seus objectius amb el patrimoni que tenen, adaptant-me a cada perfil de client i al nivell de risc que està disposat a assumir. Els clients són la part central del meu treball i alhora la més satisfactòria, m'omple professionalment que els meus clients aconseguisquen els seus objectius mitjançant les eines que més s'adapten a les seues necessitats. Els meus companys tant de Banca Privada com d'oficines són un exemple a seguir com a professionals, considere que fem un tàndem increïble.
Marta Mellado: Un ambient de treball excel·lent, suport personal i professional dels diferents Departaments i una motivació constant d'aprenentatge. Com a Gestora de Zona de Banca Privada, la interrelació amb clients i oficines et dóna una visió permanent de la situació actual, en continu moviment, tant de la societat com de la realitat de cada població. És una gran responsabilitat atendre els clients i assessorar-los en una part important del seu patrimoni sempre retroalimentat amb la satisfacció que proporciona el treball ben fet. A més és gratificant donar suport i motivar a les diferents oficines amb les quals treballem braç a braç en la consecució conjunta del nostre objectiu principal que és la satisfacció del client, el nostre client.
Javier Artés: Com a Gestor de Zona de Banca Privada destacaria el que gratifica asseure't amb un client, conèixer-lo, que expose les seues necessitats i cobrir-les en matèria d'inversió. Oferim un valor afegit a les gestions, el sistema financer cada vegada s'està informatitzant més, i nosaltres com a assessors financers, ens asseiem amb clients individuals, detectem les seues necessitats i assessorem de forma molt personal. És molt gratificant. Quant als companys, què dir, quan hi ha qualitat humana es nota i moltes vegades més que companys els consideres família.
Moltes gràcies per les vostres respostes companys, esperem que hagen servit perquè els lectors del nostre blog coneguen més en profunditat la vostra labor i motivacions dins de Caixa Popular.
Escrito el dt., 07/12/2021 - 10:56
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.