1 febr. 2020
En el departament de Banca Empresa de Caixa Popular treballen Francisco, Pilar, Vicent, Pilar, Soraya i Juan. Hui ens conten com és la seua faena dia a dia en el departament, el que més valoren de la seua àrea, com és el seu tracte amb els clients i el que més valoren de formar part d’una entitat com Caixa Popular.
La primera cosa, una presentació breu per part de l’equip:
El meu nom és Francisco, em vaig incorporar a Caixa Popular el 2003. El gros de la meua experiència professional en Caixa l’he passat en la xarxa d’oficines com a gestor o director de diverses oficines: Canals, Paiporta, Sedaví, Massanassa, Puçol, Paterna i, els últims anys, la Font del Gerro. Ara estic immers en un nou projecte apassionant en l’Àrea de Banca Empresa.
M’encanta passar tot el temps possible amb la família i els amics. M’agrada aprofitar al màxim el temps lliure fent tota classe d’activitats: eixir a passejar per la muntanya o la platja, anar al cinema, fer bicicleta, anar a pescar amb els nanos, gaudir un diumenge d’una bona paella amb la família i els amics…
Soc Soraya, gestora de zona de Banca Empresa en Caixa Popular. Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Assessora Financera Europea certificada per EFPA. M’incorpore a l’entitat el 2008 a través de les pràctiques universitàries, he desenvolupat la meua carrera professional en diverses oficines com a gestora de clients, responsable de banca privada i inversió. Des del 2018 forme part de l’equip i el departament de Banca Empresa.
Em considere una persona amb una actitud positiva, lluitadora, exigent i perfeccionista. Respecte a les meues aficions, m’encanta la música i tinc el títol professional de grau mitjà amb l’especialitat en oboé, m’agrada viatjar, llegir, la mar i gaudir de la família i els amics.
Soc Pilar, actualment membre de l’equip de Banca Empresa. Encara que la major part de la meua trajectòria professional ha sigut en oficina, on sempre m’ha cridat molt l’atenció el món de l’empresa i he pogut anar formant-me.
Els valors que més valore són l’amistat, la lleialtat, el sacrifici i la senzillesa. I del que més gaudisc, sens dubte, és del temps amb la família i els amics; són el més important per a mi.
Jo soc Vicent, i soc una persona senzilla i amigable, gaudisc fent activitats en família i amb amics. Soc positiu, lleial i sincer. Una altra qualitat meua és la tenacitat: quan em propose una cosa, busque totes les opcions que tinc per a aconseguir-la.
Les meues aficions, la majoria estan, entorn de la muntanya i la natura. M’agrada molt recollir bolets; sovint hi vaig amb la família i amb amics. Quan el temps m’ho permet, jugue al golf. Cuinar és una altra de les meues passions. Asseure’s al voltant d’una taula a gaudir d’un bon menjar i de millor companyia és un privilegi.
Vaig començar la meua carrera en banca en Banc Popular, on vaig estar quasi 18 anys, en què vaig ser interventor en 3 oficines i director en 4 oficines. Després en Arquia, Caja de Arquitectos, on vaig estar 2 anys més fins a abril del 2019, en què que exercisc com a gestor de Banca Empresa en Caixa Popular. Un nou repte i amb una manera de treballar diferent. La implicació, la col·laboració i el compromís de tots els companys és realment excel·lent.
Em dic Juan Gallur, fa 21 anys que estic en l’entitat i he desenvolupat la meua activitat professional en Caixa Popular en diverses funcions, sempre en totes molt prop dels nostres clients. Els últims 13 anys com a director d’oficina i els últims 2 anys com a director de l’Àrea de Banca Empresa.
Em considere una persona optimista, compromesa amb els meus valors i m’encanta assumir nous reptes. Entre les meues aficions, m’agrada eixir a córrer en entorns naturals, gaudir de la família, la lectura i també de la música.
Com definiríeu breument la vostra faena en Banca Empresa amb vista a un client que no coneix la vostra àrea?
L’Àrea de Banca Empresa és la que s’encarrega de dissenyar l’estratègia de negoci amb el segment corporatiu, també fem costat a la xarxa en la gestió comercial dels clients empresa.
Tenim dos focus, l’un en l’àmbit intern, amb els nostres companys de la xarxa d’oficines que ens compromet a dotar-los d’eines, campanyes, ofertes, enfocaments des de la nostra experiència, amb la finalitat que puguen donar millor servei als clients empresa i, d’altra banda, tenim el focus extern, en què tenim relació directa amb clients i clients potencials amb l’objectiu que troben en Caixa Popular l’aliat perfecte en els seus projectes empresarials.
La nostra faena amb vista al client extern consisteix a conéixer, entendre, valorar i acompanyar financerament parlant l’empresa en les seues diferents etapes. Per a cada tipologia d’empresa i etapa en què es troba, des de BE tenim una solució personalitzada.
Ens reunim amb les empreses per conéixer la seua activitat i la seua manera de treballar o les necessitats, i els oferim el nostre servei com a entitat financera que fa costat a les empreses de la Comunitat Valenciana i que compta amb una xarxa d’oficines a València i Alacant per començar a col·laborar.
La nostra faena amb vista als clients interns consisteix a ajudar-los en tot allò que requerisquen facilitant-los eines o palanques a través de: campanyes, productes, serveis, suport comercial en la gestió… És a dir estem per a ajudar els nostres companys i companyes en tot allò que puguen necessitar, perquè Caixa Popular es consolide com un referent en el teixit empresarial Valencià.
Què és el que creieu que valoren més els clients de la vostra faena?
“Crec que el que valoren més les empreses és la nostra proximitat, els nostres valors, la nostra identitat, la manera d’entendre i fer banca que tenim. Quan ens proven, difícilment ens deixen, perceben que som diferents i que és important tindre en el seu pool bancari una entitat de referència com és Caixa Popular”, comenta Francisco.
Per a Soraya, el que valoren més els clients de Caixa Popular és “que som transparents, pròxims i la nostra disponibilitat total per a atendre’ls i donar-los una solució. A més valoren treballar amb una entitat que fa costat a les empreses de la Comunitat Valenciana els treballadors de la qual som socis i transmetem una responsabilitat i un compromís molt personal”.
D’altra banda, Pilar ens conta que “els clients externs, crec que valoren el compromís i dedicació dels gestors i de l’àrea. D’altra banda, els clients finals, crec que veuen un servei més professionalitzat i una atenció tant de l’oficina com del gestor que valoren positivament”.
L’especialització, la plena disponibilitat, la formació contínua en l’àrea i l’experiència que es va acumulant fan que els nostres clients perceben un valor addicional a la nostra aportació, afig Vicent.
Finalment Juan opina que, “la cosa que valoren més els clients és que sàpies posar-te en el seu lloc i entengues les seues necessitats, que sigues professional, diligent i ràpid. La nostra banca no és una banca de producte, sinó de client, no anem amb un catàleg per a oferir, ens esforcem per entendre per a oferir el que s’ajuste millor, a vegades plantejaments que el client no havia reflexionat. Els nostres clients són de llarg termini, construïm una relació duradora, basada en la confiança, els donem suport en els seus projectes.”
Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client Empresa en Caixa Popular?
Les empreses clientes de Caixa Popular reben un servei professional, personalitzat i global. Aquest servei pot anar des de la simple obertura d’un compte corrent amb la gestió corresponent de cobraments i pagaments fins a la valoració de projectes d’inversió-Capex, cobertura de servei de Comex o finançament de necessitats de circulant.
Les empreses clientes de Caixa Popular compten amb una nòmina d’especialistes al seu servei. En primer lloc, en totes les oficines tenim almenys una persona amb alta capacitació en el segment empresarial, però a més els clients compten amb especialistes de suport per part dels Serveis Centrals en temes com, comerç exterior, assegurances, mitjans de pagament, cartera nacional, gestió de tresoreria i mercats financers, ajudes i subvencions fiscals o banca privada per a empreses i empresaris.
El servei que esperen els clients és la resolució ràpida dels plantejaments que es fan. Quant a l’assessorament que esperen els clients, és que les solucions que els proposem s’ajusten a les seues necessitats, que siguem innovadors en les propostes i que s’ajusten en un interval de condicions.
Què és el que valores més de ser soci i treballador d'una empresa com Caixa Popular?
“La figura de soci cooperativista, i ho implica tot: responsabilitat, llibertat de participació, col·laboració i implicació en l’entorn, gestió per valors, confiança, companyonia, compromís…”, apunta Francisco.
“El que valore més de formar part de Caixa Popular és la implicació i la col·laboració de tots els socis, la manera de treballar en equip, els valors i els principis que ens defineixen i que ens permeten generar un valor afegit a l’entitat”, diu Soraya.
Pilar afig “el que valore més de Caixa Popular és el seu equip humà. Els valors, com ara cooperativisme, solidaritat, igualtat, professionalitat, ètica… i el compromís de fer una banca diferent”.
“Pertànyer a una empresa en què es treballa amb ètica, en què es genera valor a llarg termini, en què hi ha una col·laboració entre tots els companys, amb un fort sentiment de pertinença i en què en el centre de l’organització estan les persones”, comenta Vicent.
“La nostra forma jurídica, sens dubte, ho condiciona tot. Hi ha molts aspectes als quals done molt de valor en la nostra cooperativa, som una entitat diferent i això ho noten els clients, tenim uns valors arrelats que ens encaminen a dur a terme una banca enfocada en l’impacte social. Per als que ens desenvolupem professionalment en Caixa Popular hi ha una paraula, “participació”, que és clau en tres sentits, participem de la gestió, participem de la propietat i participem dels resultats; això no és gens fàcil de trobar en el món empresarial fora de l’àmbit cooperatiu”, conclou Juan.
Què destacaries de l'entorn de treball en què et mous?
L’Àrea de Banca Empresa és una àrea jove, vam nàixer fa dos anys, fruit del compromís de l’entitat pel que fa a oferir el millor servei als seus clients. Vam voler professionalitzar més i millor la nostra relació amb el segment empresarial, amb un equip dedicat 100% al segment.
Els companys de l’equip empreses són professionals molt dinàmics, molt ben formats, que saben entendre el client i buscar conjuntament la millor solució per a les seues necessitats. Escoltar el client és la base sobre la qual construeixen la relació professional.
Tots els que formem l’Equip Empresa de Caixa Popular som uns apassionats del segment, gaudim amb la nostra faena.
Escrito el ds., 01/02/2020 - 11:37
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.