17 maig 2021
En la sucursal de Caixa Popular de Benicalap treballen Ana, Cecilia, Cristina i Alejandro.
Aquest equip es va formar el mes passat, com a resultat de la integració de dues oficines que estaven situades en el mateix barri de Benicalap i en Ciutat Fallera. La nova oficina es troba en l’av. de Burjassot, 186, de València.
És la primera oficina de Caixa Popular amb un model de relació innovador tant per al client com per a l’equip de treball, és per això que a més de preguntar-los per la seua faena dia a dia en l’oficina, també els hem volgut preguntar sobre aquest nou model que vos presentem a continuació:
- Començem amb una presentació breu per part de l’equip:
Cristina: Estic en Caixa des de finals del 2001, he passat per moltes oficines, sobretot de València i els voltants, he conegut molts companys tant d’oficines com dels serveis centrals, i ho aprofite per a agrair-los tot el feedback i el suport rebut en el meu desenvolupament professional.
Vaig començar amb tot el canvi a l’euro fent tasques de caixa i a poc a poc he adquirit altres responsabilitats fins a arribar a l’oficina de Ciutat Fallera en què, llevat d’un període de dos anys en què vaig estar a Carters, he desenvolupat la major part de la meua trajectòria professional.
Actualment, i amb més il·lusió si és possible, la meua funció és principalment la de responsable d’inversió i comerços en la nova oficina 45-Benicalap.
Cecilia: Si he de parlar sobre la meua trajectòria professional en Caixa Popular, puc dir que fa uns quants anys que forme part d’aquest projecte, que des del principi em va captivar la idea de formar part de la cooperativa de treball associat, en què cada persona compta.
En tots aquests anys m’he pogut desenvolupar professionalment fins aconseguir el que hui soc, sent i vull, cada pas que he fet ha sigut ferm i acompanyada pels companys que he tingut al costat ajudant-me, i he posat el meu granet a aconseguir el que hui és Caixa Popular, una gran entitat Valenciana.
Ana: Vaig començar a treballar en Caixa Popular amb 23 anys en pràctiques a través d’Anant i des de llavors, desenvolupant la meua carrera professional en diferents oficines.
Alejandro: Hola, soc Alejandro i he acabat fa poc la carrera d’economia. Vaig fer les pràctiques en l’oficina de Massanassa i estic quasi 1 anys en l’oficina de Benicalap.
Gràcies a les meues companyes, vaig millorant dia a dia per donar un millor servei als nostres clients, alhora que em submergisc en els valors de la nostra entitat.
- Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina de cara a un client que no coneix la vostra oficina/departament?
"La meua faena en l’oficina actualment és atendre les necessitats del client pel que fa a la compra de l’habitatge, informant/assessorant totes les condicions de manera transparent perquè el client trie la fórmula d’hipoteca que s’adapta més a les seues necessitats i poder comprar la casa dels seus somnis. També atendre les necessitats dels clients pel que fa a assessorament de productes d’inversió, per a traure rendiments als seus estalvis. Atenció al client en general en allò que necessite", comença
“En l’oficina soc el responsable dels particulars i soc la primera cara que els clients veuen de la nostra entitat quan s’obrin un compte. Sempre atenc el client amb un somriure i els ajude amb el que necessiten. Estem ací per a donar solucions i millorar la vida dels nostres clients”, diu Alejandro.
“La meua tasca principal, a més de l’atenció a clients, com a gestora digital i en oficina, és tot el que comporta la relació amb empreses, autònoms i comerços” comenta Cristina.
- Què és creieu que valoren més els clients de la vostra faena?
Comença Cecilia dient que els clients valoren molt el tracte proper, que quan necessiten qualsevol cosa sàpien que podem resoldre-la. El coneixement del client i aquest tracte fa que puguem anticipar-nos a les seues necessitats i els les oferim.
En aquests moments de pandèmia que hem viscut, hem estat al seu costat, particulars, autònoms, comerços, empreses…
“La transparència, la proximitat i el tracte humà”, afig Cristina.
Alejandro comenta que el que valoren més els clients és la proximitat i la rapidesa amb que responem als seus problemes.
- Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?
Cecilia diu: “Un servei àgil i eficaç, que li genere confiança i tranquil·litat. Assessorament transparent i que sempre s’ajuste al risc del client”.
“Crec que hi ha hagut un canvi en el comportament del client, però precisament és l’adaptació al canvi de Caixa Popular, tant pel que fa al servei com als productes, allò que ha fet que el client estiga tranquil en el que, a parer meu, li dona més importància: la qualitat del servei i la necessitat de poder confiar en el seu banc”, comenta Cristina.
Ana diu: “El client se sent a gust, relaxat i protagonista, i l’equip, amb les zones comunes de faena i descans, interactuem més i intercanviem coneixements, treball i punts de vista de manera continua”.
Alejandro diu que el client pot esperar un servei 5 estreles. “Trobaran un servei personalitzat, assessorem personalment cada client de l’oficina, ens hi adaptem i som transparents. Anem sempre amb la veritat per davant i amb un somriure per a cada persona que entra a l’oficina. Intentem transmetre en el nostre dia a dia la frase següent: que no passe ningú per la teua vida sense que en anar-se’n se’n vaja una mica millor i més content” afig Alejandro.
- Què és el que valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?
“Pertànyer i formar part del projecte de Caixa Popular, amb veu i vot” diu Cecilia per la seua part.
“De Caixa Popular, el que m’agrada més són els valors i les estratègies, l’autonomia en el treball i la participació”, diu Ana.
El que més valora Cristian és sentir que l’empresa et valora i et veu com a part seua. “Treballar en una empresa sensibilitzada amb l’entorn en què desenvolupa la seua activitat, en una empresa que ajuda de manera creativa a atendre les necessitats dels clients. I amb totes les notícies actuals, treballar en una entitat que aposta per l’ocupació estable”, conclou.
“El que valore més per damunt de tot són els nostres valors i principis. L’afany de millorar i la quantitat de formació que rebem per a ser cada dia millors”, diu Alejandro.
A més, com que l’oficina de Benicalap ha sigut la primera a implantar el nou model d’oficina de Caixa Popular, en aquesta entrevista hem afegit una pregunta més:
- Què destacaries del nou model d’oficina, tant des del punt de vista dels clients com de l’equip de treball?
Dona una imatge moderna, propera I de confiança al client.
Per a nosaltres, és una manera nova de treballar junts, compartint espais i idees, propiciant un ambient de treball molt agradable i productiu pel fet d’estar interrelacionats, i derivant cap a una empresa més líquida, diu Cecilia.
Amb el nou projecte d’oficina estem superil·lusionats i treballem per afermar Caixa Popular al barri de Benicalap, comenta Ana.
Cristina comenta: “En aquest nou model es potenciarà més encara el treball en equip i això clarament repercuteix en el client, que percebrà des que entre a l’oficina l’excel·lència en el tracte i el servei”.
“Destacaria la transparència i l’obertura que transmet, els clients se senten importants i cuidats. Al final ens centrem en el client i a donar-los un servei 5 estreles”, acaba Alejandro.
Ana, Cristina, Cecilia i Alejandro, ha sigut un plaer entrevistar-vos, moltes gràcies per la vostra generositat i el temps que ens heu dedicat.
I als nostres lectors, vos recordem que si vos ha agradat aquesta entrevista, podeu llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.
Escrito el dl., 17/05/2021 - 12:06
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.