AL TEU COSTAT

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Caixa Popular d’Alaquàs, de la Av. Miguel Hernández

24 des. 2021

Hui vos presentem els companys de la primera oficina que va obrir Caixa Popular fa ja 44 anys, l’oficina d’Alaquàs.

Hi treballen Estela, Eva, Gemma, Javi, José María i Pep.

1. Primer de tot, una presentació breu per part de l’equip:


Soc Gemma i el meu primer contacte amb Caixa Popular va ser en acabar la llicenciatura en ADE fent pràctiques en l’oficina de Torrent. He estat en diferents oficines i fa aproximadament 2 anys que estic en l’oficina d’Alaquàs. Haver tingut l’oportunitat d’estar en diferents oficines m’ha servit per a veure diferents maneres de treballar depenent de les necessitats de cada oficina i, sobretot, conéixer diferents companys que sempre m’han transmés els valors de Caixa Popular.

--

Soc Javier i tinc 23 anys. Vaig començar en Caixa Popular en acabar el grau en economia fa aproximadament un any i mig. Vaig fer les pràctiques en Jardí d’Aiora i, com que vaig acabar molt content, no vaig dubtar de dir que sí quan em van plantejar entrar a Alaquàs. Soc de Llíria, però amb arrels de la Pobla de Vallbona. M’agraden molt les noves tecnologies, valore la natura i, a més, soc músic. No vos podeu imaginar com gaudisc una bona sarsuela o qualsevol simfonia de Mahler.

--

Soc Estela, llicenciada en administració i direcció d’empreses. La meua trajectòria en Caixa Popular va començar fent les pràctiques en l’oficina de Burjassot. Des de llavors he passat per unes quantes oficines, cosa que m’ha permés enriquir els meus coneixements i conéixer gent que m’ha aportat moltes coses en el trajecte.

Actualment estic com a gestora de clients en l’oficina d’Alaquàs. Entre les meues aficions està fer esport, llegir, ballar, viatjar i passar temps amb la família i els amics.

--

Jo soc Eva, llicenciada en administració i direcció d’empreses. Actualment responsable de Banca Privada d’Alaquàs. Vaig començar en Caixa Popular fent pràctiques en l’oficina de Mislata, posteriorment vaig passar dos anys a Sedaví i ací a Alaquàs estic ja 20 anys. He exercit quasi tots els llocs d’oficina, fet que m’ha portat adquirir gran experiència i coneixement, però la millor cosa és que he compartit vivències meravelloses amb moltes de les persones que formen part del gran equip humà que és Caixa Popular. Les meues aficions, la història, carrera que vaig deixar aparcada quan va nàixer la meua filla, la meua afició més gran. M’encanta gaudir amb la família i els amics, organitzar activitats per a compartir junts.

--

Soc José María, estic en Caixa Popular des del 2005, en què vaig fer les pràctiques universitàries i em van convidar al curs bàsic. Des d’aquest moment he treballat en les oficines del Barri del Crist, on vaig fer les pràctiques, Quart de Poblet, en el departament d’Assegurances, Silla, Xirivella i Alaquàs, on forme part de l’equip actualment.

--

Soc Pep Cuenca, soc de Xàtiva, però visc a València. Vaig entrar en Caixa Popular allà per l’any 95 en l’oficina de Catarroja i al llarg d’aquests anys he passat per moltes oficines des de caixer fins a director. Actualment estic a Alaquàs, ja 8 anys.

Entre les meues aficions destaca anar amb bicicleta, sobretot per la muntanya, que em relaxa molt. I la música, ja que també toque el baix elèctric i la guitarra.

 

2. Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina amb vista a un client que no coneix la vostra oficina?


Comença Estela dient “A un client que no ens coneix li diria que la nostra manera de treballar és molt diferent, coneixem la majoria dels clients de l’oficina i oferim un tracte amable i pròxim.

Sempre disposats a ajudar i a donar solució a les seues necessitats, amb la idea de prestar un Servei Cinc Estreles. La nostra faena dins de l’oficina és molt diversa. Com que som una organització liquida, cadascun dels companys exercim diverses funcions al llarg de la jornada. També podria dir-li que entre companys hi ha bon ambient de treball, cosa que fa que treballem a gust i aquest bon ambient es transmeta al client”.

Fer veure als clients que estem al seu costat i ficar-nos en la seua pell és una cosa que valoren. No sols aportem solucions financeres, volem que els nostres clients se senten com ens agradaria que ens tractaren a nosaltres”, diu Gemma.

També li diria que el fet de ser socis i propietaris de l’empresa en què treballem fa que visquem la faena d’una manera diferent de la resta”, afig Pep.

 

 

3. Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?


Obri Gemma la ronda responent: “Des del meu punt de vista, la cosa que valoren més els nostres clients és la proximitat i el tracte personalitzat que els donem, en el sector en què treballem cada vegada està perdent-se més aquest tipus d’atenció, i és una cosa que ens defineix i ens dona valor com a entitat”.

“Crec que el que valoren més és la nostra honestedat i que ens senten prop seu. Molts clients venen per confiança a consultar-nos dubtes que potser no són estrictament financers”, afig Pep.

Tenim clients literalment de “tota la vida”. Caixa Popular forma part de les seues vides i senten que també té uns valors propis i practica una banca diferent”, comenta José María.

[gallery ids="/sites/default/files/articles/uploads/fotomarvy029.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/12/fotomarvy057.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/12/fotomarvy024.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/12/fotomarvy052.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/12/fotomarvy022.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/12/fotomarvy027.jpg|"]

 

 

4. Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?


Javi, de la seua banda, comenta: “Sense dubtar-ho, qualsevol client trobarà en Caixa Popular un servei professional, transparent i de qualitat. Som de les poques entitats que més qualitat humana aporta al negoci bancari, i més en el temps de canvis constants que vivim”.

“Podem donar qualsevol servei i/o producte financer. Tenim la formació, els mitjans i, la cosa més important, les ganes, per poder-ho fer, sempre des d’una cultura basada en els nostres valors”, diu Pep.

“A Alaquàs prestem tota mena de serveis i assessorament amb la màxima professionalitat i transparència. Ens encanta que el client sàpia de què parlem, ens esforcem perquè entenguen i coneguen els productes i com funcionen, perquè siguen els més apropiats per a ells”, afig Eva.

 

 

5. Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?


“Quan vaig començar les pràctiques, no acabava d’entendre que era això del model cooperatiu i per què l’entitat era així i no una empresa tradicional. Durant aquest any i mig m’he adonat que no sols ens fa diferents de la competència, sinó que ser cooperativa ens acosta més als clients. Valore positivament la implicació social de l’entitat amb els barris i les associacions, el sentiment de família, i les oportunitats professionals que genera”, diu Javi.

“A més de la seguretat laboral, la gran aposta que en l’entitat es fa per les persones: tenim formació, possibilitats reals de desenvolupament professional, nous reptes, millores econòmiques…” diu Pep.

De la seua banda, José María comenta: “Des del primer moment es veu que Caixa Popular és una gran família. Estigues en l’oficina, el departament o l’àrea en què estigues, trobaràs persones bolcades a fer fàcil el dia a dia. Per descomptat, no podem deixar de banda que som propietaris, cosa que ens fa valorar-la encara més”.

“La seua essència cooperativa i sobretot poder compartir valors propis amb valors de l’entitat. Gràcies a estar en Caixa Popular he conegut grans companys i sobretot grans persones”, diu Eva.

“M’agrada formar part d’una entitat financera diferent de la resta, que em permet créixer professionalment i amb la qual em sent identificada pel que fa als seus valors. Quan em vaig decantar per fer les pràctiques en Caixa Popular, ja que treballar en una entitat financera em cridava l’atenció, no sabia què em trobaria després, una entitat totalment diferent de la resta en què m’he sentit a gust des del primer moment i juntament amb la qual agrada créixer tant personalment com professionalment”, diu Estela.

“Quan vaig entrar en Caixa Popular, vaig notar la proximitat entre els companys, la manera de treballar no era gens semblant al que havia sentit a parlar en altres entitats. Caixa Popular es defineix pels seus valors, i és una cosa que des del primer dia notes.

Treballar en una cooperativa fa que t’esforces més per al benefici de l’empresa, ja que és també el teu benefici”, conclou Gemma.

 

 

6. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous (població, funcions, clients, companys)?


“Tinc la gran sort d’estar en la primera, on va nàixer Caixa Popular. Encara tenim molts clients que ens ho recorden i això pense que és positiu per a recordar on venim i el que ens ha costat arribar a ser l’entitat que som ara. Quant als companys, al llarg de la meua vida professional puc dir que m’he trobat amb molta gent honesta, treballadora i compromesa amb el projecte i que no seriem el que som sense l’equip humà que té Caixa ni sense el nostre model cooperativista”, afig Pep.

“Som un equip compromés i responsable, no dubtem a ajudar-nos quan algun té un problema o no sap com enfocar alguna gestió. Quant a la part humana, personalment sent que en forme part des del primer dia i gràcies als companys aprenc cada dia una cosa nova, comenta Javi.

Si t’ha agradat aquesta entrevista, pots llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.

 

 

Escrito el dv., 24/12/2021 - 00:00

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.