31 març 2021
En la sucursal de Caixa Popular d’Ibi treballen Cristian, Josep i Natxo.
Hui ens expliquen com és la seua faena dia a dia en l’oficina, què valoren més del seu lloc, com és el seu tracte amb els clients i què és el que més agraeixen de formar part d’una entitat com Caixa Popular.
- Abans de res, una presentació breu per part de l’equip:
Em dic Josep, soc d’Algemesí, sóc casat i tinc dos fills, Empar i Joan. El que més m’agrada és passar temps amb la família i els amics, però hi ha moltes altres coses que m’encanten: viatjar, llegir (especialment a les nits amb els fills), l’esport, el cinema…
Sobre la meua trajectòria professional, després d’estudiar en la Universitat de València (empresarials) i a la Universitat d’Elx (investigació i tècniques de mercat), vaig començar a buscar faena i per casualitat vaig trobar Caixa Popular. Mentre feia les proves per a entrar en Caixa Popular, vaig estar treballant en una empresa a l’Alcúdia, però tot just em van agafar per al curs bàsic, vaig deixar la faena… i d’allò fa 21 anys (ufff… i sembla ahir) que estic en aquesta aventura.
En Caixa Popular he estat en les oficines de Paiporta, Silla, Picassent, Alzira i, des de fa 5 mesos, a Ibi.
Sempre he pensat que he sigut molt afortunat de trobar Caixa Popular, un lloc en què pots sentir-te no sols realitzat, sinó que al mateix temps hi ha una coherència entre els teus valors personals i els valors de l’empresa per a la qual treballes i eres propietari, és una cosa que crec que cal valorar.
Hola, soc Cristian Llopis, vaig començar en el projecte de Caixa Popular amb les pràctiques de la carrera, en què em vaig incorporar a l’oficina de l’Olleria.
Actualment soc company de l’oficina d’Ibi, on ja estic dos anys, i hi exercisc les funcions de gestor de clients, responsable d’assegurances i responsable de comerços.
Hola, em dic Natxo i treballe a l’oficina de Caixa Popular d’Ibi. Vaig començar a treballar en Caixa Popular al desembre del 2016, fa ja més de 4 anys. Al gener del 2017 vam obrir l’oficina d’Ibi, i des d’aquell moment estic en la mateixa oficina. Em considere una persona alegre i optimista, a la qual li agrada molt viatjar, escoltar música, fer esport, i per damunt de tot, ser feliç!
- Com definiríeu breument la vostra faena a l’oficina a un client que no la coneix?
“Li contaria que és una faena apassionant. Una faena que es basa a donar solucions financeres de qualitat, treballant en una entitat que posa per damunt de tot les persones, tant els clients com les persones que hi treballem i que, a més, en som propietaris”, comenta Josep.
“Com a responsable d’assegurances i de comerços, destacaria l’accessibilitat als clients, l’eficiència i la solució de les seues necessitats perquè puguen complir els objectius que ells es proposen”, afig Cristian.
Natxo, per la seua part, comenta que en l’oficina fa una mica de tot, però principalment gestiona la part del negoci d’empreses. “Som una oficina molt enfocada a les empreses a causa de la gran industrialització de la comarca. També gestione la part d’inversions financeres tant de particulars com d’empreses”, conclou.
- Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?
Tots coincideixen que el tracte personal, juntament amb la professionalitat, és el que valoren més els clients.
Cristian afig que: “En Caixa Popular volem fer veure als clients que ells són part de nosaltres, i juntament amb els valors que els transmetem, valoren la nostra proximitat. Considerant que una gran part del sector bancari és un sector molt fred, veuen en nosaltres un tracte personal, professional i accessibilitat que, en conjunt, els fa confiar amb nosaltres.
Josep incideix en el tema del tracte: “Els clients valoren per damunt de tot que els escoltes, que vegen un interés real a donar-los la millor solució a les seues necessitats, que els dediques temps de qualitat, que sempre tingues un somriure, que els sorprengues, que els transmetes els valors de l’entitat, en definitiva que els faces sentir que Caixa Popular és sa casa”.
“Els nostres clients saben que estem compromesos amb un servei excel·lent” Comenta Natxo. “Ens comprometem a tindre qualsevol problema resolt en el dia o, si no és possible, informar-los de quan ho estarà. Un altre punt que els clients valoren molt és que no han de fer grans cues per poder-los atendre, cosa que ens dona un avantatge sobre altres entitats més massificades”, conclou.
- Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?
En l’àmbit general, comenten que els clients de l’oficina poden esperar un servei professional i d’alta qualitat, a més de ser àgil i efectiu.
Cristian, afig que, des de Caixa Popular, també hem anat adaptant-nos a les noves tecnologies, per això quan un client necessita contactar amb nosaltres i no pot fer-ho de manera presencial, sap que pot comptar amb nosaltres a través de correu, telèfon i fins i tot reunions virtuals.
“Escolta, interés, honestedat, professionalitat i dedicació.” Enumera Josep. “A les persones ens agrada sentir que importem als altres, sentir que l’altre ens escolta amb interés i que donen el millor de si per ajudar-nos”, afig.
“Per a nosaltres el client és el més important. Ens preocupem per ells, els aconsellem i escoltem les seues preocupacions per oferir els productes més idonis. Ens agrada preocupar-nos pels clients com ho faríem per la nostra família i els tractem com a nosaltres ens agradaria que ens tractaren”, afig Natxo.
- Què és el que valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?
Per part seua, el que més valora Cristian de pertànyer a Caixa Popular és el fet de ser diferents: “Som una gran família, en què compartim valors, associacionisme, cooperativisme i igualtat”.
“Per a mi formar part de Caixa Popular va implicar un canvi important en molts aspectes de la meua vida. En el terreny laboral, entres a formar part d’una organització en què tens l’oportunitat de participar en la gestió i en què et sents part d’un col·lectiu de persones amb uns objectius comuns. A escala personal, tens oportunitat de conéixer molta gent amb qui comparteixes un projecte en comú, que fa que el tracte siga més estret que si fórem simples treballadors. Això ajuda moltíssim a tindre un ambient de treball molt més sa, cosa que els clients solen percebre.” Comenta Natxo.
Finalment, Josep diu: “Sentir que les persones estan per damunt de tot, cosa que pense que es reflecteix molt bé en l’ecosistema de la felicitat: treballar amb llibertat, capacitat per a influir en el futur de l’entitat, reptes professionals, capacitat de promoció, gaudir del que fas dia a dia…”
- Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous (població/barri, funcions, clients, companys)?
“Ibi és una població del nord d’Alacant en què Caixa Popular està començant. És veritat que molts clients al començament no ens coneixien i no sabien d’on veníem, però a poc a poc estem fent-nos notar perquè tota la població sàpien qui som i d’on venim”, diu Cristian.
Josep destacaria la importància de la gent amb qui ha treballat fins ara en Caixa Popular. “Molta gent amb una gran qualitat humana, que posen per damunt dels seus interessos personals el servei al client, el suport al company i la fe en el projecte. Caixa Popular no seria el que és si no comptara amb moltes persones que cada dia pensen més en l’altre que en ells mateixos.”
El que més li agrada a Natxo de la seua zona és que Ibi és una ciutat molt industrial, on hi ha moltíssimes empreses i molt de potencial per davant per a fer créixer l’oficina. “En l’oficina sempre es respira molt bon ambient, cosa que fa que sempre tinguem un somriure tant per als companys com per als clients que venen.”
Per acabar, Cristian afig que: “Estem contribuint i participant en actes del poble (targeta del poble d’Ibi) per poder ajudar i demostrar que som una entitat que està “On Toca Estar”, amb ells.
Josep, Natxo i Cristian, ha sigut un plaer entrevistar-vos, moltes gràcies per la vostra generositat i el temps que ens heu dedicat.
I als nostres lectors, vos recordem que si vos ha agradat aquesta entrevista, podeu llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.
Escrito el dc., 31/03/2021 - 09:32
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.