Al teu costat

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Caixa Popular a l’Alqueria de la Comtessa

30 des. 2020

En la sucursal de Caixa Popular de l’Alqueria de la Comtessa treballen Amparo, David i Gedas.

Hui ens conten com és la seua faena dia a dia en la seua oficina, què valoren més de la seua àrea, com és el seu tracte amb els clients i el que més agraeixen de formar part d’una entitat com Caixa Popular.

 

1. Primer de tot, una presentació breu per part de l’equip:

Hola! Sóc Amparo Escrivà i estic vint-i-cinc anys en Caixa Popular, he estat tres anys a l’oficina 01-Alaquàs i vint anys a l’oficina 23-Gandia; actualment falta poc per a dos anys que estic combinant les oficines 43-L’Alqueria de la Comtessa, en què estic de delegada i la 64-Gandia Centre. De mi, puc contar-vos que el que més m’agrada és ajuntar-me amb la família i els amics, i les meues aficions son la natació, el ball, el senderisme, el cinefòrum i també les escapadetes de viatge amb la família o les amigues; bé, crec que açò últim és el millor.

 

Sóc David Victoria, sóc d’Oliva i estic “tota la vida en Caixa”; com el que es casa amb la primera dona que coneix, jo igual. Tot just acabar la carrera vaig entrar a formar part de Caixa Popular, en concret hi estic 18 anys. He estat en infinitat d’oficines des d’Alboraia i Riba-roja passant per l’Olleria, Xàtiva i a Oliva portant-ne la direcció durant quasi 10 anys. Actualment, des de desembre del 2018, compagine la direcció de les oficines de Gandia Centre i l’Alqueria.

 

Sóc Gedas, company de l’oficina 43 de l’Alqueria de la Comtessa. Forme part del projecte de Caixa Popular des de l’any 2015. Vaig començar fent pràctiques i actualment sóc gestor de clients, responsable d’assegurances i responsable de comerços.

 

 2. Com definiríeu breument la vostra faena a l’oficina amb vista a un client que no la coneix?

Amparo comença explicant-nos què és l’Alqueria de la Comtessa: “És una delegació de l’oficina 64-Gandia Centre; les delegacions son un model nou d’oficines que té la nostra entitat amb la finalitat d’optimitzar recursos i guanyar productivitat; així doncs, l’Alqueria obri dilluns, dimecres i divendres, i dimarts i dijous s’atén presencialment i al telèfon des de Gandia. D’aquesta manera els dies que estem a Gandia els clients de l’Alqueria ens tenen igualment prop”.

De fet, un dels valors de Caixa Popular és, precisament, estar al costat de tots els ciutadans, incloent-hi els que viuen en pobles menuts.

“Anem creixent sense deixar de donar servei a l’Alqueria i les poblacions properes. Allí tenim clients d’empreses de polígons de poblacions del voltant, també comerços, associacions, ajuntaments i particulars… per això tenim més clients que habitants té l’Alqueria. En fi, en aquests temps en què escassegen les oficines bancàries als pobles, estem contents d’estar ací, “on toca estar”, que és el nostre eslògan actual”, conclou Amparo.

 

3. Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?

Primer de tot, Gedas vol destacar que en Caixa Popular no parlem de clients com a número, sinó que parlem de persones. A més, tots tres coincideixen que el que valoren més els clients és la professionalitat i el tracte personal:

“Els clients valoren molt la professionalitat i l’accessibilitat; crec que això ho tenen en les nostres dues oficines i en tota l’entitat. Això és el que client demana en el sector bancari i altres, tindre bons productes i serveis, però saber que hi ha algú ací, algú que si sorgeix qualsevol problema el pots veure cara a cara i et pot atendre amb l’amabilitat que tothom es mereix”, comenta Amparo.

Gedas considera que el tracte professional és, precisament, el motiu principal pel qual els clients confien plenament en ells i en l’entitat, tant en l’aspecte professional com el personal.

I no es tracta solament del que les persones de l’equip creuen, sinó que els clients també ho han transmés així a ells: “Ens agreixen el tracte de proximitat que els oferim”, diu Gedas. David ho confirma: “Som una banca diferent i propera, perquè així ens ho transmeten els clients, en el tracte i en la implicació personal i professional de les persones que formem part de Caixa Popular”.

 

 4. Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?

Els clients de Caixa Popular poden esperar un servei de qualitat i professional, a més d’efectiu i complet, ja que “cobrim tota mena de necessitats i donem solucions als problemes”, assegura Gedas.

David, de la seua banda, reflexiona sobre la Banca Digital i com s’ha adaptat Caixa Popular al repte digital: “Cada vegada més els clients treballen en línia i ens comuniquem molt per correu electrònic. Així doncs, les empreses ens treballen molt en línia, encara que hi ha documents que sí que es necessiten físicament i venen a oficina, i igualment comerços i particulars; tenim un web molt accessible i fàcil de treballar i, si no, ací estem per ajudar, guiar i atendre. També el nostre caixer ingressador “va que xuta” les 24hores. Així que qualsevol producte i servei bancari que busque el client el tindrà tant a l’oficina 43-L’Alqueria de la Comtessa com a la 64-Gandia Centre”.

Per acabar, Amparo i Gedas expliquen que, a més dels millors serveis, l’assessorament és especial a causa dels grans professionals que hi ha darrere:  “Tenim amb una plantilla ben àmplia de professionals qualificats i certificats”, comenta Gedas. “Sempre treballant amb ètica i professionalitat, en què la majoria dels socis tenim la certificació EFPA o MIFID europea que ens avala com a assessors financers”, tanca Amparo.

 

5. Què és el que més valores de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

Els tres treballadors de l’oficina de l’Alqueria de la Comtessa valoren, sobretot, valoren ser tinguts en compte en les decisions de l’entitat i compartir els valors de la cooperativa.

Sobre el primer punt, David esmenta que ell valora molt la infinitat d’oportunitats que Caixa Popular posa a disposició dels socis treballadors i també el fet de poder formar part en la pressa de decisions, perquè qualsevol persona pot fer la seua aportació lliurement i serà escoltada.

Amparo afig que el que ella valora més de ser sòcia i treballadora de Caixa Popular és sentir-se part del projecte i que la faena de tots faça que la cooperativa siga la millor entitat financera valenciana.

A més, destaca que li agrada participar en el rumb que va prenent l’entitat, fent aportacions (i que siguen recíproques), no tan sols salarials.

Respecte al segon punt, Gedas defineix Caixa Popular com la seua família i admet que està encantat de formar part d’un col·lectiu que comparteix valors i que treballa per la igualtat (per exemple, a través la igualtat d’oportunitats sense diferències salarials entre dones i homes) i la cooperació (local, nacional i internacional).

Finalment, Amparo ho resumeix dient que el que més valora l’equip de ser sòcia i treballadora de Caixa Popular és l’admiració que senten cap als projectes amb valors de la cooperativa i de la seua (nostra) implicació en la societat.

 

 6. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous (població/barri, funcions, clients, companys)?

 “L’Alqueria de la Comtessa es un poble menut amb encant i els veïns són d’allò més simpàtics”, comparteix Gedas. D’altra banda, David afig que “és un lloc atípic de pocs habitants on tenim molt bona resposta per part de la població”.

De fet, tots tres destaquen la influència de Caixa Popular en l’entorn, ja que els clients valoren la contribució de l’oficina a la seua localitat i la implicació personal que l’equip i l’entitat posa a les places on estan les oficines.

Amparo aprofundeix en el tipus de contribució: “Participar en el desenvolupament de tota mena, cultural, esportiu, festiu, mediambiental… de les nostres poblacions és un gran valor de la nostra entitat, i tots els que formem part de Caixa Popular tenim molt arrelat aquest valor”.

“Vivim en poblacions i en una Comunitat en què les associacions estan socialment arrelades, formen part de l’ADN dels valencians i en això encaixa el nostre model de banca cooperativa, valenciana, amb valors, social i diferent”, expressa Amparo com a reflexió final.

I recorda, si t’ha agradat aquesta entrevista, pots llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.

 

Escrito el dc., 30/12/2020 - 09:00

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.