17 des. 2021
Seguint amb la sèrie d’entrevistes amb l’objectiu de donar a conéixer la figura dels “especialistes”, hui entrevistem María José Marcos, responsable del segment “Client Digital".
Soc M. José Marcos Alemany, apassionada de la meua família i de la meua faena, casada amb José M. i mare d’Elsa i Antoni.
Professionalment pràcticament tota la meua trajectòria s’ha desenvolupat en Caixa Popular, que em va donar la meua primera oportunitat el 1998, sempre vinculada a l’Àrea de Negoci i des del 2015 com a directora de Banca Digital.
Les meues aficions principals són la gastronomia i l’esport, també la lectura, el cinema, la muntanya, Xodos i el Penyagolosa, els pares, els amics, les converses, els passejos, la platja, viatjar… qualsevol activitat que ens dona la felicitat en el dia a dia.
Com definiries breument l’objectiu que vols assolir amb el desenvolupament d’aquest segment?
Cada vegada tenim més clients amb un grau de digitalització més alt, que ja no van a l’oficina a fer les seues operacions bancàries. Aquests clients requereixen un nou model de relació i comunicació que els permeta mantindre una relació personal i de proximitat amb nosaltres. En Caixa Popular basem aquesta relació en la figura del gestor digital per a oferir un servei personalitzat i de qualitat.
Per a definir l’estratègia i els objectius, a més del Departament de Banca Digital, aquesta faena el duem a terme dins de l’Equip de l’Especialitat de Client Digital, es tracta d’un equip multidisciplinari amb persones altament qualificades procedents de la nostra xarxa d’oficines i departaments.
Mantenint el nostre paradigma, aconseguir ser la primera entitat financera valenciana per als nostres clients, els nostres esforços es dirigeixen perquè cada gestor digital siga sempre la primera opció per a aquests clients davant qualsevol necessitat, mostrant una imatge tecnològica, àgil i digital i posant a la seua disposició totes les eines i canals perquè puguen triar a cada moment el canal que preferisquen per a la seua relació amb el seu gestor i amb l’entitat.
Què creus que valoren més els clients del segment en Caixa Popular?
La pandèmia ens ha ensenyat que ja érem digitals, afortunadament en Caixa Popular i en general en el Grup de Caixes Rurals a què pertanyem ja estàvem preparats per a una situació com la pandèmia. Hi vam reaccionar d’una manera molt ràpida, tant internament com externament, posant-nos a la disposició dels nostres clients per a tot allò que pogueren necessitar.
Aquesta acceleració digital ha fet que siga més fàcil que mai per als clients canviar de proveïdor de serveis financers, llavors, com podem estar sempre presents i que no senten la necessitat de canviar? Esforçant-nos cada dia a satisfer les seues expectatives actuals i futures a través d’experiències excepcionals, posant el seu gestor digital en el centre de la nostra estratègia.
Els nostres clients valoren aquesta relació personal, pròxima i de qualitat. Això és el que el seu gestor digital els ofereix, sempre a través del canal que cada client trie, siga digitalment o acudint a la seua oficina.
Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client del segment en Caixa Popular?
Tal com he indicat anteriorment, la relació entre Caixa Popular i un client altament digitalitzat es basa en la figura del seu gestor digital.
Els tres pilars en què es basa la faena del gestor digital són:
- Potenciar l’atenció personal creant una relació de confiança i proximitat a través de qualsevol canal.
- Proposar solucions financeres que s’adapten a les necessitats del client en un entorn digital, assessorant-lo en la seua gestió financera, amb l’objectiu de millorar la seua experiència i les seues expectatives.
- Ajudar el client en la seua “experiència digital”, millorant aquesta experiència en els moments en què el client necessita l’ajuda d’un gestor, informant-lo de nous serveis i eines digitals.
Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?
Les persones que formem Caixa Popular som els propietaris de l’empresa, treballem de manera cooperativa.
Som un model innovador, més eficaç i just, en què cada persona compta. Que manté el seu esperit basat en la igualtat entre les persones i fidel als seus principis, les actituds, la manera de ser, els comportaments i la mentalitat dels pioners cooperativistes que van posar en marxa el projecte.
En Caixa Popular no falten les oportunitats de créixer, de continuar formant-te i de ser feliç. A més, durant aquests dos últims anys estem immersos en el desenvolupament d’un nou model de gestió, l’organització líquida. Aquest model es basa en la confiança i la responsabilitat de les persones i crea un ambient de treball que equilibra harmoniosament gaudir de la faena amb una alta satisfacció personal i l’aportació de resultats.
Treballem en un entorn que fomenta la col·laboració, la cocreació i el talent, el treball en equip, l’aprenentatge continu i la innovació. Si tornara 20 anys arrere, tornaria a triar Caixa Popular.
Moltes gràcies a M. José per la seua generositat a l’hora de respondre’ns a aquestes preguntes. I amb aquesta ja són set les entrevistes a especials; pots llegir la resta en els enllaços següents:
Paco Alós, Miguel Montagut, Juan Gallur, Josep Llopis, Vicent Vengut, Mireia Mirete.
Paco Alós, Miguel Montagut, Juan Gallur, Josep Llopis, Vicent Vengut, Mireia Mirete.
Escrito el dv., 17/12/2021 - 00:00
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.