Al teu costat

Entrevistem Miguel Montagut, responsable del segment famílies amb persones amb discapacitat

13 set. 2021

Seguint amb la sèrie d’entrevistes amb l’objectiu de donar a conéixer la figura dels “especialistes”, hui entrevistem Miguel Montagut, responsable del segment de famílies amb persones amb discapacitat.

 

El meu nom és Miguel Montagut. Em vaig incorporar al projecte cooperatiu de Caixa Popular poc després d’acabar els estudis de ciències econòmiques i després d’un breu pas pel sector de la distribució comercial, fa més de 33 anys.

Des de llavors, les coses han canviat molt: la societat, l’economia, el sector financer, la tecnologia, la manera de relacionar-se amb els clients… El que per a mi no han canviat són les ganes d’assumir nous reptes i de fer-ho amb il·lusió i amb ganes de millorar personalment i professionalment.

Actualment exercisc funcions de director de zona i lidere l’especialitat del segment de famílies amb persones amb discapacitat.

M’agrada gaudir de les coses quotidianes i senzilles: passejar, llegir, conéixer llocs que no coneixia… i aprendre de tot això.

 

Com definiries breument l’objectiu que vols assolir amb el desenvolupament d’aquest segment?

Partint de la visió de Caixa Popular de ser l’entitat financera valenciana amb més implicació i impacte social, ens agradaria contribuir a aquesta generació de valor social duent a terme accions de sensibilització per la igualtat, buscant aliances amb associacions que treballen amb persones amb discapacitat intel·lectual o física o dissenyant productes i serveis adaptats a les necessitats concretes d’aquestes associacions i de les famílies que hi ha darrere, entre altres coses. Tot això dins d’un projecte global que denominem “Sense Barreres”.

Què creus que valoren més els clients del segment en Caixa Popular?

Sens dubte, valoren el mateix que qualsevol altre client: amabilitat, proximitat, transparència, agilitat en les respostes, atenció professional personalitzada, bon servei a través del canal que trien lliurement (presencial, telefònic, digital…), àmplia línia de productes i serveis a preus adequats i coherència tant en les actuacions personals com institucionals.

 

Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client del segment en Caixa Popular?

Pot esperar un servei i un assessorament personalitzat, rigorós i adaptat a les necessitats concretes de cada associació o de cada persona que s’acoste a conéixer-nos.

Busquem generar una relació de confiança professional a llarg termini basada en el benefici mutu.

 

Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

És un privilegi formar part, com a soci de treball, d’un model de banca cooperativa, valenciana i amb valors. Un model en què amb llibertat, flexibilitat i responsabilitat, totes i tots tenim oportunitats en el nostre dia a dia per a créixer com a professionals i com a persones.

 

Moltes gràcies a Miguel per la seua generositat a l’hora de respondre’ns a aquestes preguntes. I amb aquesta ja són quatre les entrevistes a especials; pots llegir-ne la resta en els links següents:

Josep Llopis, Vicent Vengut, Mireia Mirete.

 

Escrito el dl., 13/09/2021 - 12:40

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.