Els teus diners

Lorena, Joan i Carol: un equip compromés amb Caixa Popular

3 des. 2021

Als afores de Sueca, a la ronda de Joan Fuster, se situa una de les oficines de Caixa Popular. En aquesta sucursal treballa diàriament un equip format per Lorena, al capdavant de la direcció, Carol i Joan. Només tres persones que han vist molt reforçada la confiança, la companyonia i la faena col·lectiva, i que treballen amb molta constància perquè les oficines donen el millor.

Els components comparteixen, al seu torn, anys d’experiència en una entitat en què tots senten que en formen part i en què l’opinió de cadascú compta. Lorena va començar el seu camí en Caixa Popular l’any 2007, quan va fer les pràctiques universitàries. Des de llavors, ha passat per diferents oficines –Oliva, Carcaixent, Rafelguaraf, Canals, etc.–, i ha desenvolupat diverses funcions: caixa, responsable d’assegurances, responsable de comerços i de particulars, control de la inversió... Ara ocupa el lloc directiu de l’oficina de Sueca, localitat on resideix.

Joan, d’altra banda, va començar a treballar en Caixa Popular l’any 2014. Al llarg de la seua trajectòria professional s’ha dedicat principalment a la gestió de particulars, de comerços/autònoms i d’assegurances, i ha format part del projecte de comerços liderat per Paco Alòs. Actualment, és el responsable de banca privada i de comerços a l’oficina de Sueca.

Carol és la més veterana. Va començar a treballar en Caixa Popular l’any 1999, a l’oficina de Silla. Des de llavors, no ha parat de formar-se i de readaptar-se a llocs nous dins de l’entitat. Entre les seues funcions, destaquen la gestió de particulars i d’empreses, el control de la inversió i la gestió d’assegurances.

En l’àmbit estratègic, els tres coincideixen en el fet que els clients esperen un servei global que incloga tota mena de serveis i productes, des d’una targeta de crèdit fins a una assegurança de salut. “Si no competim en igualtat de recursos, estem fora”, recalca Joan. Així mateix, Lorena assenyala que tracten d’oferir un servei enfocat a les necessitats de cada client amb un tracte humà i de confiança, en què fan valdre la importància de les persones.

“Mirem que els nostres clients tinguen una visió de Caixa Popular a escala global per a cobrir necessitats de tota mena (financeres, assegurances, mitjans de pagament, assessorament, estalvi, etc.)”.

En aquest sentit, Carol considera que, a més de donar solució als problemes, el que més valoren els clients és el tracte personal i pròxim, tant personal com per telèfon o via telemàtica. “Els clients valoren que estigues al seu costat i que treballes amb sinceritat i honradesa”, afig Joan.

 

“Ser una cooperativa valenciana que defensa la nostra cultura és un valor afegit de Caixa Popular.”

Per a Lorena, Caixa Popular és un projecte que et motiva, ja que es té en compte les persones que l’integren, les seues opinions i les seues circumstàncies. “Tot això”, diu, “fa que la faena es gaudisca i, a més, tenim l’oportunitat de formar-nos contínuament”.

Joan, d’altra banda, valora molt positivament ser part important en la presa de decisions de l’empresa, i també la solidaritat i la comprensió que mostra Caixa Popular amb els treballadors. “Sentir que en formes part, que és una cosa teua, que tenen en compte el teu parer, et fa sentir bé, i el fet que pugues ‘aportar’ és molt enriquidor”, conclou Carol.

Escrito el dv., 03/12/2021 - 14:36

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.