7 des. 2021
Tots els negocis clients de Caixa Popular podran començar a explotar el servei PayGold per augmentar les vendes a distància.
Els negocis clients de Caixa Popular tenen la possibilitat d’oferir pagar les compres per mitjà d’un correu electrònic o un SMS. A més, amb la certesa que PayGold és un servei segur, ràpid i senzill.
Caixa Popular facilita als seus negocis clients el servei PayGold, una fórmula nova per a gestionar les vendes a distància sense necessitat de tindre cap pàgina web. Gràcies a aquest servei, els negocis tindran la possibilitat de cobrar les seues vendes de manera no presencial, gràcies a l’enviament d’una sol·licitud al client, per correu electrònic o per SMS, perquè puga pagar la compra amb la targeta.
Avantatges principals del servei PayGold
1) És un servei segur
Tant per al client del negoci, que haurà d’autenticar la identitat abans de pagar la compra, com per al negoci, que no es veurà obligat a guardar dades de targetes.
2) És una solució ràpida
No es necessita tindre cap pàgina web ni cap ordinador. Podrà enviar la sol·licitud de pagament al client des del seu propi mòbil.
El client, d’altra banda, només haurà de prémer l’enllaç rebut en el correu electrònic o SMS. A l’instant serà redirigit a la passarel·la de pagament, en què podrà introduir les seues dades per a pagar la compra.
3) És un servei senzill
El negoci tan sols haurà d’emplenar les dades bàsiques de la compra i triar com vol fer arribar la sol·licitud de pagament al seu client, a través d’un correu electrònic o d’un SMS.
El client rebrà la notificació amb un enllaç perquè puga començar el procés per a fer el pagament.
Per tant, tots els comerços client de CaixaPopular podran començar a explotar el servei PayGold per a augmentar les seues vendes a distància.
Escrito el dt., 07/12/2021 - 11:22
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.