La generació Z treballa per gaudir de bona salut financera

2020-03-02T18:42:52+01:00 28 de febrer de 2020|Entorn digital|

Coneixes algú que haja nascut entre el 1994 i el 2010? Llavors coneixes algú que pertany a la generació Z, també coneguda com a postmil·lennista o centennista. Des de Caixa Popular aprofundirem en la manera de ser d’aquesta generació i quins són els seus veritables interessos.

La primera generació nativa digital

Les persones que formen part d’aquesta generació són considerades les primeres nadiues digitals, ja que no han conegut un món sense Internet i, a més, els avanços tecnològics formen part del seu dia a dia en què la seua rutina és viure hiperconnectades.

Aquesta connexió fa que, a més, siguen la generació que més personalització reclamen en les seues comunicacions. Sense perdre de vista l’empremta digital de les seues accions, les compaginen perfectament amb la seua capacitat de comunicar-se a través de xarxes socials, mentre construeixen la seua pròpia marca personal en Internet. 

La generació Z, a més, és planificadora i estalviadora. Et sembla sorprenent? És una de conclusions que s’extrauen de l’informe de RaveReviews, en què, a més, podem entreveure que els postmil·lennistes també es plantegen la manera com afrontar el seu futur financer.

Sentir-se poderosos pel que fa al seu futur financer és un dels requisits més valorats per la generació Z. A més, 7 de cada 10 persones d’aquest grup social asseguren que el preu és determinant a l’hora de prendre decisions de compra, i pràcticament la meitat arriben a comparar preus i busquen recomanacions de persones de confiança per a decidir-se per un producte o un altre.

Estalviar i formar-se, dos objectius prioritaris per als centennistes

Testimonis de la inestabilitat econòmica i laboral que viuen els seus predecessors, els mil·lennistes, han provocat que els centennistes valoren el fet de construir-se una carrera professional i de poder crear un matalàs econòmic.

Aquestes dues aspiracions són combinades amb el seu realisme i pragmatisme, ja que conéixer la realitat dels mil·lennistes, amb la inestabilitat comentada, els fa decantar-se per una estabilitat financera que els proporcione seguretat. 

A partir dels 13 anys, els centennistes comencen a planificar les seues finances, gairebé 7 de cada 10 busquen opinions sobre la manera com fer una planificació eficaç i, també, investiguen opcions disponibles en el mercat a través d’Internet. El 60% es decanten per utilitzar comptes d’estalvi; un 54%, per comptes corrents i el 32% utilitzen targetes de crèdit.

Davant la seua capacitat d’aprendre de manera autodidàctica, el 75% d’ells asseguren que hi ha alternatives efectives per a complementar la seua educació acadèmica. A més, gairebé 9 de cada 10 han escollit una especialització formativa sobre la base del lloc de treball que volen trobar.

Caixa Popular ofereix el programa Jove In per als seus joves

Caixa Popular, com altres entitats del Grup Caixa Rural, treballa un programa per a satisfer les necessitats dels seus clients joves. Per això, a través de Jove In, ofereix productes concrets, com ara comptes i llibretes, targetes, préstecs i, fins i tot, hipoteques per als joves.

Per això, si ets part de la generació Z, recorda preguntar-nos-ho en la teua oficina de Caixa Popular perquè puguem explicar-te, detalladament, tots els avantatges que hem preparat per a facilitar-te els nostres productes i serveis financers.

Deixeu un comentari

X