Lorena, Joan i Carol: un equip compromés amb Caixa Popular

2020-08-20T13:37:17+02:00 5 d'agost de 2020|Al teu costat, Els teus diners|

Als afores de Sueca, a la ronda de Joan Fuster, se situa una de les oficines de Caixa Popular. En aquesta sucursal treballa diàriament un equip format per Lorena, al capdavant de la direcció, Carol i Joan. Només tres persones que han vist molt reforçada la confiança, la companyonia i la faena col·lectiva, i que treballen amb molta constància perquè les oficines donen el millor.

Els components comparteixen, al seu torn, anys d’experiència en una entitat en què tots senten que en formen part i en què l’opinió de cadascú compta. Lorena va començar el seu camí en Caixa Popular l’any 2007, quan va fer les pràctiques universitàries. Des de llavors, ha passat per diferents oficines –Oliva, Carcaixent, Rafelguaraf, Canals, etc.–, i ha desenvolupat diverses funcions: caixa, responsable d’assegurances, responsable de comerços i de particulars, control de la inversió… Ara ocupa el lloc directiu de l’oficina de Sueca, localitat on resideix.

Joan, d’altra banda, va començar a treballar en Caixa Popular l’any 2014. Al llarg de la seua trajectòria professional s’ha dedicat principalment a la gestió de particulars, de comerços/autònoms i d’assegurances, i ha format part del projecte de comerços liderat per Paco Alòs. Actualment, és el responsable de banca privada i de comerços a l’oficina de Sueca.

Carol és la més veterana. Va començar a treballar en Caixa Popular l’any 1999, a l’oficina de Silla. Des de llavors, no ha parat de formar-se i de readaptar-se a llocs nous dins de l’entitat. Entre les seues funcions, destaquen la gestió de particulars i d’empreses, el control de la inversió i la gestió d’assegurances.

En l’àmbit estratègic, els tres coincideixen en el fet que els clients esperen un servei global que incloga tota mena de serveis i productes, des d’una targeta de crèdit fins a una assegurança de salut. “Si no competim en igualtat de recursos, estem fora”, recalca Joan. Així mateix, Lorena assenyala que tracten d’oferir un servei enfocat a les necessitats de cada client amb un tracte humà i de confiança, en què fan valdre la importància de les persones.

“Mirem que els nostres clients tinguen una visió de Caixa Popular a escala global per a cobrir necessitats de tota mena (financeres, assegurances, mitjans de pagament, assessorament, estalvi, etc.)”.

En aquest sentit, Carol considera que, a més de donar solució als problemes, el que més valoren els clients és el tracte personal i pròxim, tant personal com per telèfon o via telemàtica. “Els clients valoren que estigues al seu costat i que treballes amb sinceritat i honradesa”, afig Joan.

 

“Ser una cooperativa valenciana que defensa la nostra cultura és un valor afegit de Caixa Popular.”

Per a Lorena, Caixa Popular és un projecte que et motiva, ja que es té en compte les persones que l’integren, les seues opinions i les seues circumstàncies. “Tot això”, diu, “fa que la faena es gaudisca i, a més, tenim l’oportunitat de formar-nos contínuament”.

Joan, d’altra banda, valora molt positivament ser part important en la presa de decisions de l’empresa, i també la solidaritat i la comprensió que mostra Caixa Popular amb els treballadors. “Sentir que en formes part, que és una cosa teua, que tenen en compte el teu parer, et fa sentir bé, i el fet que pugues ‘aportar’ és molt enriquidor”, conclou Carol.

Deixeu un comentari

X