Nou càrrec en la targeta? Han baixat les accions? T’avisem si vols!

2020-03-02T18:53:09+01:00 2 de març de 2020|Entorn digital|

Els clients de Caixa Popular tenen la possibilitat d’activar diferents alertes o avisos sobre els seus productes i serveis financers. A més de ser més eficients i apostar per la sostenibilitat, a través de Ruralvía, el nostre servei de banca en línia, la immediatesa és un avantatge més per als nostres clients.

Caixa Popular té com a objectiu facilitar l’accés a tota la informació que demanen els nostres clients i, a més, fer que la puguen rebre, trobar i consultar sempre que vulguen i des de qualsevol lloc. 

Per això, cada client té la possibilitat de configurar al seu gust diferents serveis de comunicació a través de Ruralvía.

Primera opció: oblida’t del paper i utilitza la bústia virtual 

Els clients de Caixa Popular disposen d’un servei digital i gratuït per a rebre totes les comunicacions que emetem des de l’entitat. Gràcies a la bústia virtual, els clients poden consultar i arxivar la correspondència que els hem fet arribar en els últims 5 anys. I té la mateixa validesa jurídica que la correspondència postal!

En Caixa Popular veiem la bústia virtual com una possibilitat més per a impulsar la sostenibilitat i reduir el consum de paper; a més, per mitjà d’un servei còmode, ràpid i accessible en qualsevol moment a través de Ruralvía. 

Per a activar aquest servei, el client de Caixa Popular ha d’accedir a Ruralvía i prémer l’opció ‘Bústia virtual’. Després pot triar les seues preferències.

Segona opció: alertes immediates i personalitzades

Hi ha moments concrets en què tindre la informació de manera immediata és clau per a prendre una decisió encertada. Per exemple, esperes a cobrar la nòmina per fer una transferència que t’urgeix? En el moment en què puge el valor de les accions que vas contractar fa mesos vens?

Són només un parell d’exemples de les diferents realitats que vivim diàriament i, davant de la falta de temps, disposar d’un sistema automatitzat d’avisos personalitzats ens facilita la vida. Per aquest motiu, en Caixa Popular pensem que els nostres clients poden traure grans avantatges de les diferents alertes disponibles per a ells. 

A través de Ruralvía, en la pestanya de ‘Serveis’, els clients de Caixa Popular poden triar si volen rebre un correu, un push o un SMS quan hi haja cap novetat en els seus comptes, en les seues targetes, en borsa, en productes i serveis relacionats amb internacional, en seguretat i en altres serveis referents a la banca a distància. És important que, quan el client haja de configurar algun d’aquests tipus de comunicacions, comprove les seues condicions, ja que els SMS, per exemple, poden comportar un cost.

Indica el teu telèfon mòbil a la teua oficina de Caixa Popular

Us recordem que, després de l’entrada en vigor de la PSD2, necessitem tindre el vostre número de telèfon mòbil informat per a poder efectuar les operacions de seguretat indicades per la normativa europea.

És molt probable que ja disposem del vostre número de telèfon mòbil, però, per a previndre i assegurar-nos el bon funcionament de la vostra banca en línia, us suggerim que comproveu en les vostres dades personals de Ruralvía quin número de telèfon tenim. En cas que no siga el número correcte o que no hi haja cap número de telèfon mòbil, acosteu-vos a la vostra oficina de Caixa Popular i ho solucionarem de seguida.

Deixeu un comentari

X