Organitza i centralitza els teus rebuts des de la butaca amb Ruralvía mòbil

2021-02-01T12:42:00+01:00 1 de febrer de 2021|Entorn digital|

Els rebuts són fonamentals per a saber l’estat de les nostres finances, siguem una empresa, un autònom o una família que vol conéixer millor la seua economia. En aquest cas, cal un mecanisme que ens permeta recollir tots aquests documents en el mateix lloc.

Ruralvía, la banca digital de Caixa Popular, està dissenyada perquè pugues visualitzar tots els teus rebuts de manera detallada, organitzats segons la periodicitat i l’emissor gràcies a l’apartat de Resum Anual. D’aquesta forma, pots tindre un desglossament de les teues despeses fixes i recurrents per fer-te una idea de com organitzar-te el pressupost mensual.

Per si no fora prou, també pots gaudir de l’eina Les meues finances per a programar-te les metes d’estalvi i visualitzar cadascuna de les teues partides d’ingressos i despeses al mil·límetre. Això et permetrà tindre un control efectiu de tota la teua economia, i aconseguiràs un estat de salut financera òptim per al benefici de la teua butxaca.

 

Infografías rebuts

 

Si necessites centralitzar els teus rebuts, juntament amb les teues transferències i ingressos recurrents en un compte de Caixa Popular, a partir d’una altra entitat de Caixa Rural, també pots fer-ho. Només has de seleccionar l’opció “Canvi de compte”, en Ruralvía, sense haver d’anar a la teua oficina ni informar els proveïdors del canvi en les dades bancàries.

L’organització dels teus rebuts pot ser molt fàcil si confies en les eines de Ruralvía. Comença a conéixer-ne els avantatges i beneficis fent-te client de Caixa Popular, descarregant-te l’app Ruralvía mòbil, prement el botó ‘Fes-te’n client’ i seguint els passos indicats en la pantalla:

 

  1. Selecciona “Caixa Popular” com la teua entitat de confiança.
  2. Posa les teues dades en el formulari perquè et coneguem.
  3. Assegura’t que tens el DNI damunt la taula, perquè pugues enviar-lo per les dues cares.
  4. Prepara’t per a rebre una videotelefonada que confirme la teua identitat.
  5. Acabarem el procés amb la signatura de documents en línia. Benvingut!

En el cas que necessites assistència telefònica per a completar el procés, o si ha ocorregut algun error inesperat, sempre pots posar-te en contacte en el número 913 346 780 de 8.00 a 22.00 de dilluns a dissabte. T’esperem!

App StorePlay Store

 

Deixeu un comentari

X