Pagar amb el mòbil, si ets client de Caixa Popular, és fàcil i segur

2020-08-03T09:19:48+02:00 6 d'agost de 2020|Entorn digital|

Gràcies a Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay i Ruralvía Pay, tingues el mòbil que tingues, podràs utilitzar-lo per a pagar les compres amb la màxima seguretat i sense complicacions. Els clients de Caixa Popular gaudeixen d’aquest servei per poder-se oblidar de portar cartera i viure amb la tranquil·litat de poder pagar en un establiment o comerç amb el telèfon mòbil.

Còmode i segur: així és el pagament mòbil per als clients de Caixa Popular
Tots sabem que tindre la possibilitat d’acabar qualsevol compra amb el telèfon mòbil i no dependre de tindre diners en efectiu o la targeta en la cartera és còmode. Però, a més, els clients de Caixa Popular tenen la certesa de poder fer l’operació amb el seu dispositiu siga de la marca que siga. Només cal comprovar que el telèfon dispose de tecnologia NFC.

El pas següent és decidir quin servei de pagament mòbil es vol utilitzar. La majoria depenen del fabricant del telèfon, però els clients de Caixa Popular poden decidir instal·lar-hi l’aplicació mòbil Ruralvía Pay i gaudir del servei de pagament mòbil sense dependre del fabricant.

1. Apple Pay
Aquest és el servei de pagament mòbil facilitat per Apple perquè els clients de Caixa Popular puguen afegir les targetes a Wallet i efectuar-ne els pagaments de la manera més ràpida possible. L’app Wallet està instal·lada de fàbrica en el dispositiu i, per tant, només cal que el client hi afija les targetes per començar a utilitzar el servei.
Com que aquest mètode està integrat amb els sistemes de biometria del telèfon, en el cas d’Apple Pay es verifica l’operació mitjançant face ID o touch ID, de manera que s’ofereix més seguretat als clients abans de fer-ne el pagament.

A més, aquest mètode de pagament mòbil també està disponible per al rellotge intel·ligent d’Apple, conegut com a Apple Watch.

2. Google Pay
El mètode de pagament mòbil per a clients de Caixa Popular amb mòbils Android. Gràcies a aquest servei, s’unifiquen totes les modalitats de pagament que es poden utilitzar amb Google. El funcionament és igual, el client hi pot afegir les targetes i pagar amb el mòbil, però abans ha de descarregar l’app Google Pay en el dispositiu. Com a mesura de seguretat, per poder fer-ne el pagament, es demana al client que confirme l’operació a través de l’empremta dactilar.

3. Samsung Pay
Els clients de Caixa Popular usuaris de mòbils Samsung també tenen la possibilitat de baixar-ne l’app i afegir-hi les targetes. A més, per guanyar seguidors i diferenciar-se d’altres mètodes de pagament compatibles, des de Samsung Pay s’ofereix un sistema de recompenses als clients que efectuen pagaments des de l’app perquè puguen canviar-les per regals.

En aquest sentit, els clients acumulen punts en funció del volum de transaccions que duen a terme mensualment des de Samsung Pay o Galaxy Watch, el rellotge intel·ligent de Samsung.

Ruralvía Pay, l’app per a pagar amb el mòbil amb qualsevol marca de dispositiu
En Caixa Popular hem apostat, com les altres entitats del Grup Caixa Rural, per un mètode de pagament mòbil segur i universal per a tots els clients. D’aquesta manera, tant és si el client té un iPhone, un Samsung o un Android, perquè amb Ruralvía Pay pot afegir-hi les targetes i pagar des de qualsevol dispositiu.

Una altra de les funcionalitats més utilitzades en Ruralvía Pay pels clients de Caixa Popular és Bizum. Gràcies a aquest servei, els clients poden enviar i rebre diners a l’instant entre amics que també fan servir Bizum, tant se val l’entitat financera.

Una de les novetats més recents i útils per als clients de Caixa Popular també té a veure amb Ruralvía Pay i el pagament mòbil en comerços a través de Bizum. Ara, en tots els comerços on s’oferisca la possibilitat, el client pot pagar les compres utilitzant aquest servei i afegint-hi, per confirmar el pagament, una clau Bizum. Aquesta clau la pot localitzar el client de Caixa Popular accedint a Ruralvía Pay, seleccionant la pestanya d’ajustaments, després ajustaments Bizum i, finalment, l’opció de clau Bizum. Si calguera modificar o recuperar la clau, la gestió també es pot fer des d’aquest mateix lloc.

Si necessites ajuda, has perdut el telèfon mòbil o te l’han robat, telefona al 91 334 67 80, explica què ha passat i podràs bloquejar de manera immediata les targetes vinculades al servei.

Deixeu un comentari

X