Com funciona la síndrome postvacacional i com lluitar contra ella

2020-09-09T12:18:18+02:00 9 de setembre de 2020|A tu lado, Al teu costat, Uncategorized @ca|

Cada vegada que sentim a parlar de la síndrome postvacacional tendim a tirar-nos les mans al capdavant. No obstant això, el que molts no saben és que amb una sèrie de recomanacions podem tornar a la faena amb les piles carregades i sense necessitat de patir símptomes com ara depressions, molèsties físiques i/o psicològiques.

Les vacances ens han ajudat a desconnectar i dedicar tot el temps del món a nosaltres i a la nostra família. Ara ha arribat el moment de tornar a conciliar horaris i dividir el nostre temps entre la llar i la faena, per a això és molt important tindre una mentalitat positiva que ens ajude a elaborar la nostra pròpia planificació diària.

Pensa en idees que t’ajuden a dedicar temps als teus propis entreteniments, abans o després de treballar. Potser és el moment de començar un llibre que t’ajude a descansar la ment, o de començar aqueix curs de cuina en línia que sempre has tingut al cap. Tria alguna de les idees que t’oferim a continuació i deixa volar la imaginació.

No et deixes portar per les males sensacions, que poden llastrar el teu acompliment laboral. Per contra, intenta interessar-te pels companys de faena i organitza l’oficina des del primer dia. D’aquesta manera, podràs reprendre la teua activitat tal com la vas deixar quan te’n vas anar de vacances.

També hi ha la possibilitat que els teus fills hagen de tornar al col·le d’ací a dies o ja hi hagen tornat. En aqueix cas, és important que els ajudes a superar la possible síndrome postvacacional que puguen tindre. La pandèmia pel COVID-19 ha canviat les rutines d’adults i xiquets, i per això és a les nostres mans suavitzar el seu impacte en la ment dels més menuts quan tornen a les aules.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixeu un comentari

X