3 des. 2021
Triar una entitat financera per a gestionar-te els ingressos i les despeses, i també per a sol·licitar finançament en moments concrets de la vida, sempre és una decisió sensible. En Caixa Popular hem decidit destacar algunes de les raons que han tingut en compte els nostres clients per a decidir-se per nosaltres.
La societat ja sap que no totes les entitats financeres són iguals. No solament per la terminologia, sinó més aïna per la missió, la visió i els valors que tenen. Caixa Popular, com totes les entitats del Grup Caixa Rural, té com a valor diferencial principal amb la resta d’entitats l’aposta pel cooperativisme financer, en què les persones són l’eix sobre el qual gira la nostra missió, els nostres valors, la nostra estratègia i la nostra gestió.
En Caixa Popular, com a empresa cooperativa valenciana de serveis financers i annexos financers, busquem una vinculació més estreta amb els clients gràcies a la màxima proximitat geogràfica. I, com que no podia ser d’una altra manera, oferim un servei de banca digital de primer nivell per acostar tots els nostres serveis financers als clients, estiguen on estiguen. A més, treballem per afavorir la inclusió financera en el nombre més gran de llocs possibles, fins i tot en zones despoblades.
Raons per a obrir un compte en Caixa Popular
1. Aposta pel cooperativisme de treball
Caixa Popular és una empresa cooperativa valenciana on es treballa promovent la solidaritat entre els socis. Som capaços de fer una banca diferent perquè ens basem en els principis cooperatius principals:
- Adhesió oberta i voluntària.
- Gestió democràtica.
- Participació econòmica de socis i sòcies.
- Autonomia i independència.
- Educació, entrenament i informació.
- Cooperació entre cooperatives.
- Compromís amb la comunitat.
2. Secundem el desenvolupament social i empresarial de la Comunitat Valenciana
Des de Caixa Popular impulsem el desenvolupament social i empresarial al territori valencià. Per això, cada any destinem una part dels beneficis a potenciar les capacitats de les comarques valencianes, tant pel que fa a matèria de finançament com pel que fa al desenvolupament social, promoció cultural, professional i social de l’entorn local o de la comunitat en general.
3. Lluitem contra l’exclusió financera a la Comunitat Valenciana
Caixa Popular pertany al Grup Caixa Rural, un dels principals grups financers que operen a Espanya. Mentre altres bancs a l’Estat han anat tancant oficines i retirant caixers de zones despoblades, en Caixa Popular continuem apostant per acostar els nostres serveis a tots els ciutadans possibles, visquen en zones amb més població o amb menys. Un exemple en són les dues oficines que vam inaugurar l’any 2019, l’una a Villena i l’altra a Tavernes de la Valldigna.
4. La digitalització de Caixa Popular és un avantatge més per als nostres clients
En Caixa Popular, com en la resta de les entitats de Grup Caixa Rural, treballem i invertim per oferir el nostre servei de banca digital adaptat a les veritables necessitats dels ciutadans. Per exemple, hem sigut la primera entitat financera valenciana disponible en AmazonAlexa. Ara, per exemple, tots els nostres clients tenen disponible Maia, el seu auxiliar virtual per a resoldre els seus dubtes principals de manera immediata.
A més, des de Ruralvía, el nostre servei de banca en línia, siga des d’un ordinador o des de l’aplicació Ruralvíamòbil, tots els clients poden consultar els seus comptes i operar-hi de manera segura, còmoda i senzilla.Hi poden efectuar les operacions més freqüents com, per exemple, fer transferències, traspassos entre comptes, contractar targetes i, fins i tot,fer aportacions a fons d’inversió.
A més, tots els clients de Caixa Popular tenen la possibilitat d’efectuar pagaments mòbils segurs a través d’ApplePay, GooglePay, Samsung Pay o Bizum.
5. Un paquet de benvinguda especial
En Caixa Popular hem preparat un paquet de benvinguda per a les persones que decidisquen obrir un compte en la nostra entitat. A més d’evitar pagar comissions d’obertura i de manteniment, s’ofereix una targeta de dèbit, transferències gratuïtes i tot el nostre servei de banca en línia 100% segur. T’agradaria saber-ne més? Entra en la nostra oficina virtual i, a més de trobar-ne tots els detalls, tindràs la possibilitat de fer-te’n client hui mateix.
Us esperem!
Escrito el dv., 03/12/2021 - 14:37
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.