Al teu costat

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Sagunt

22 abr. 2021

En la sucursal de Caixa Popular de Sagunt treballen José, Rosa i Tatiana. Hui ens expliquen com és la seua faena dia a dia en l’oficina, què valoren més del seu lloc, com és el seu tracte amb els clients i què és el que agraeixen més de formar part d’una entitat com Caixa Popular.

Abans de res, una presentació breu per part de l’equip:

Hola, soc José. Estic immers en el projecte de Caixa Popular quasi 16 anys. Actualment, treballe en l’oficina 69 de Sagunt. Vaig tindre la sort d’obrir aquesta oficina a l’abril del 2016 fins al dia de hui.

Hola, soc Tatiana. Després d’acabar la carrera d’ADE-Dret vaig fer pràctiques en l’oficina de Foios. En acabar les pràctiques, vaig tindre la sort que em cridaren per obrir l’oficina de Sagunt a l’abril del 2016 i des de llavors estic en aquesta oficina, assumint cada vegada més responsabilitats i desenvolupant-me professionalment.

En l’àmbit personal, em considere una persona responsable, exigent amb mi mateixa, empàtica i molt familiar. M’agrada molt la psicologia, viatjar i compartir moments amb la família i els amics.

Hola, jo soc Rosa. Mentre estudiava Economia en la Universitat de València, vaig fer pràctiques en una altra entitat financera i l’últim any, en Caixa Popular (en les oficines de Museros i del Port de Sagunt), i em vaig enamorar de l’entitat.

Fa 19 anys que estic en Caixa Popular, dels quals 13 anys en l’oficina de Massamagrell, uns mesos a Puçol i a Meliana, fins que obrírem l’oficina a Sagunt a l’abril del 2016, i en vaig assumir la direcció.

 

  1. Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina de cara a un client que no coneix la vostra oficina?

Les meues funcions principals són responsable d’NFB i control d’inversió. De cara als clients, aquestes funcions es tradueixen en assessorament per a les seues inversions, i assessorament per a finançaments de tota mena, tant particulars com d’empresa. A més d’aquestes funcions, també informe de qualsevol dubte dels productes i serveis de Caixa Popular, reconduint el client al gestor oportú, diu José.

M’agrada dir que nosaltres donem solucions financeres, i el nostre servei i tracte familiar aporta un valor afegit. En aquests moments tan complicats, hem estat (i estarem) al costat dels nostres clients, i volem ser l’entitat de referència per als comerços, les empreses i en definitiva, les persones, apunta Rosa.

Tatiana ens explica: “En l’oficina soc la responsable de particulars i comerços. Normalment soc la primera persona amb qui parla un client nou i m’encarregue de donar-los informació sobre l’entitat i els productes que els poden interessar.

En l’oficina sempre diem que atenem els clients com ens agradaria que ens atengueren a nosaltres, sempre amables i amb un somriure.”

 

  1. Què és el que creieu que valoren més els clients de la vostra faena?

Comença José: “La claredat en la informació, el coneixement del producte i l’honestedat de cara al client. Aquesta manera de treballar, a l’hora genera inèrcies de confiança, i els clients recomanen als seus coneguts i familiars Caixa Popular”.

Rosa diu: “El tracte personal, la confiança i la professionalitat. I la nostra manera de ser, que ens agrada estar en contacte amb els clients, conéixer-los i que ens coneguen”.

Crec que el que valoren més els clients és el tracte pròxim que els oferim, els cridem pel seu nom, coneixem les seues circumstàncies i saben que sempre fem tot el que està a la nostra mà per donar-los el millor servei.

Els clients agraeixen que siguem accessibles; ara que la resta de les entitats posen cada vegada horaris més restrictius, nosaltres continuem obrint al matí i a la vesprada (amb cita prèvia).

Una altra cosa que agraeixen és l’estabilitat de l’equip, els agrada arribar a l’oficina i conéixer-nos a tots, ja que la confiança és un element fonamental en la nostra faena, afig Tatiana.

 

  1. Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?

Tatiana diu: “Els clients poden esperar un servei pròxim, totalment personalitzat i professional. Els treballadors tenim formació contínua per a poder oferir als nostres clients el millor servei possible.”

José afig: un servei de qualitat, amb total transparència i informació del servei/producte, ja que en qualsevol servei ens posem en la pell del client i entenem les seues necessitats.

“Escoltem els clients, oferim un servei i assessorament personal, adaptat a les seues necessitats, siga una empresa, un negoci, una associació o una persona particular.

Tractem a tots per igual, i amb la màxima agilitat per donar-los el millor servei… i sempre amb un somriure.” Conclou Rosa.

 

  1. Què és el que valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

És una empresa amb identitat pròpia valenciana. Els treballadors en formem part, ja que en som propietaris, perquè som cooperativistes. És una empresa amb gent professional i implicada en el projecte. També la facilitat de comunicació que tenim en tots els àmbits dins de l’empresa per a poder resoldre situacions quotidianes i urgents, diu José.

Per la seua banda, Rosa comenta: Som una gran família que treballa en equip. Totes les persones de Caixa Popular tenen una manera de ser extraordinària, empatitzen i col·laboren per dur endavant aquest projecte cooperatiu que va començar fa més de 40 anys, amb uns valors ferms que coincideixen amb els meus valors personals.

 

El que m’agrada més de Caixa Popular són els valors que compartim els que la formem. També valore molt que siga la mateixa organització la que ens anima a ser creatius i aportar noves maneres de fer les coses. No és només que sigues lliure de donar la teua opinió, sinó que és l’empresa la que fomenta que aportem idees.

És una organització que busca la millora contínua, que ens dona eines per créixer en l’àmbit personal i professional, apunta Tatiana.

 

  1. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous?

La gent de Sagunt és molt fidel als seus costums i a les seues arrels. També té una gran tradició comercial. Pel que fa a l’oficina, l’ambient és molt sa i familiar, i intentem traslladar aquestes sensacions als clients, diu José.

El que m’agrada més de la meua faena són les persones amb qui la compartisc, tant companys com clients són els que fan que en acabar el dia te’n vages amb un somriure a casa. A Sagunt les persones són molt fidels, al principi ens va costar captar clients per aquest motiu, però a poc a poc, quan vas demostrant-los que estàs al seu costat i poden confiar en tu, i són ells mateixos els que et recomanen familiars i amics, apunta Tatiana.

Sagunt és una població rica en tradició i patrimoni, i estic orgullosa de formar part de l’associació de Voluntaris pel Patrimoni Històric de Sagunt, dedicada a la conservació i posar en valor el patrimoni de la localitat, on tenen cabuda persones de diferents edats, pensaments i religions, tots units per un mateix sentiment, conclou Rosa.

 

 

Tatiana, José i Rosa, ha sigut un plaer entrevistar-vos, moltes gràcies per la vostra generositat i el temps que ens heu dedicat.

I als nostres lectors, vos recordem que si vos ha agradat aquesta entrevista, podeu llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.

Escrito el dj., 22/04/2021 - 14:51

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.