28 febr. 2020
Coneixes algú que haja nascut entre el 1994 i el 2010? Llavors coneixes algú que pertany a la generació Z, també coneguda com a postmil·lennista o centennista. Des de Caixa Popular aprofundirem en la manera de ser d’aquesta generació i quins són els seus veritables interessos.
La primera generació nativa digital
Les persones que formen part d’aquesta generació són considerades les primeres nadiues digitals, ja que no han conegut un món sense Internet i, a més, els avanços tecnològics formen part del seu dia a dia en què la seua rutina és viure hiperconnectades.
Aquesta connexió fa que, a més, siguen la generació que més personalització reclamen en les seues comunicacions. Sense perdre de vista l’empremta digital de les seues accions, les compaginen perfectament amb la seua capacitat de comunicar-se a través de xarxes socials, mentre construeixen la seua pròpia marca personal en Internet.
La generació Z, a més, és planificadora i estalviadora. Et sembla sorprenent? És una de conclusions que s’extrauen de l’informe de RaveReviews, en què, a més, podem entreveure que els postmil·lennistes també es plantegen la manera com afrontar el seu futur financer.
Sentir-se poderosos pel que fa al seu futur financer és un dels requisits més valorats per la generació Z. A més, 7 de cada 10 persones d’aquest grup social asseguren que el preu és determinant a l’hora de prendre decisions de compra, i pràcticament la meitat arriben a comparar preus i busquen recomanacions de persones de confiança per a decidir-se per un producte o un altre.
Estalviar i formar-se, dos objectius prioritaris per als centennistes
Testimonis de la inestabilitat econòmica i laboral que viuen els seus predecessors, els mil·lennistes, han provocat que els centennistes valoren el fet de construir-se una carrera professional i de poder crear un matalàs econòmic.
Aquestes dues aspiracions són combinades amb el seu realisme i pragmatisme, ja que conéixer la realitat dels mil·lennistes, amb la inestabilitat comentada, els fa decantar-se per una estabilitat financera que els proporcione seguretat.
A partir dels 13 anys, els centennistes comencen a planificar les seues finances, gairebé 7 de cada 10 busquen opinions sobre la manera com fer una planificació eficaç i, també, investiguen opcions disponibles en el mercat a través d’Internet. El 60% es decanten per utilitzar comptes d’estalvi; un 54%, per comptes corrents i el 32% utilitzen targetes de crèdit.
Davant la seua capacitat d’aprendre de manera autodidàctica, el 75% d’ells asseguren que hi ha alternatives efectives per a complementar la seua educació acadèmica. A més, gairebé 9 de cada 10 han escollit una especialització formativa sobre la base del lloc de treball que volen trobar.
Caixa Popular ofereix el programa Jove In per als seus joves
Caixa Popular, com altres entitats del Grup Caixa Rural, treballa un programa per a satisfer les necessitats dels seus clients joves. Per això, a través de Jove In, ofereix productes concrets, com ara comptes i llibretes, targetes, préstecs i, fins i tot, hipoteques per als joves.
Per això, si ets part de la generació Z, recorda preguntar-nos-ho en la teua oficina de Caixa Popular perquè puguem explicar-te, detalladament, tots els avantatges que hem preparat per a facilitar-te els nostres productes i serveis financers.
Escrito el dv., 28/02/2020 - 18:36
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.