15 oct. 2018
El passat 12 d'octubre es va celebrar en Rosario, Argentina, la 12ª edició dels Premis FePI en la qual es van premiar els millors treballs presentats per centenars d'agències de publicitat, estudis de disseny, desenvolupadors de comunicació interactiva, agències de màrqueting i digitals, mitjans de comunicació, productores audiovisuals, anunciants, professionals de Màrqueting i empreses de Relacions Públiques de tota Sud-amèrica.
El FePI es defineix com un festival d'idees que premia la creativitat, l'eficiència i la innovació de les millors accions comunicacionals de les organitzacions independents.
Allí, l'espot de Caixa Popular “La Banca Que Et Toca” va aconseguir el bronze en la categoria de Film colant-se entre el selecte grup de campanyes espanyoles guardonades. De fet, només 7 campanyes nacionals van aconseguir inscriure el seu nom en el palmarès.
El Festival, que s'ha celebrat sota el concepte 'Celebració de la Creativitat', un tribut al recurs més valuós de la ment humana, ha comptat amb un jurat i ponents de gran prestigi internacional.
Entre els seus continguts va tenir especial importància la mirada femenina amb la participació de la periodista Ingrid Beck i la publicista Andy Clar. Des de diferents punts de vista, ambdues van exposar el seu treball de comunicació i van aprofundir sobre la forma en la qual aborden problemàtiques de gènere en les seues professions.
És de ressenyar que aqueixa mateixa mirada integradora de la dona va servir d'eix per a la creació de La Banca Que Et Toca.
Amb aquest guardó ja són dos els reconeixements que rep aquesta campanya unint-se al premi rebut el juny passat en els Premis Alce d'Alacant.
Escrito el dl., 15/10/2018 - 15:53
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.