27 gen. 2020
Fa poc, ICEX España Exportación e Inversiones va fer públic un estudi referent a l’impacte que té la digitalització sobre la internacionalització d’una empresa, i també en la gestió d’imatge de marca. Entre els punts principals que cal destacar d’aquest estudi, des de Caixa Popular considerem rellevant que cal tindre en compte:
- Competència més democràtica: Gràcies a Internet, totes les empreses, tinguen la dimensió que tinguen, poden competir en igualtat de condicions en un món cada dia més global. És un fet que els ciutadans efectuen moltes de les transaccions a través dels comerços electrònics amb unes experiències de compra digitals òptimes. Ser conscients del viatge del consumidor per a oferir solucions informatives abans que productes o serveis ha esdevingut una estratègia efectiva per als negocis i les empreses que aposten per la digitalització.
- Adeu a les fronteres territorials: Per mitjà de la digitalització i Internet, les empreses ja no estan tan limitades amb les fronteres tradicionals com abans. Ara, qualsevol persona té la capacitat d’accedir a l’oferta de negocis instal·lats en països aliens al seu. D’aquesta manera, si un negoci té presència digital, els usuaris trobaran els seus béns i serveis, i seran una part de les opcions que tindran en compte a l’hora de prendre la decisió de compra o contractació.
- El poder de les dades: Entre les grans oportunitats que ofereix la digitalització a les empreses, l’estudi de l’ICEX destaca la quantitat de dades disponibles per als negocis. Ser capaços d’analitzar aquesta informació serà clau per a conéixer el públic objectiu de cada empresa i, d’aquesta manera, orientar l’oferta perquè siga més efectiva. A més, s’obrin possibilitats noves per a testar nous mercats que abans de l’era de la digitalització eren molt més costoses i arriscades.
- Una marca fixada: Davant d’aquest món obert i digital, el poder de la marca de l’empresa serà rellevant per a assolir els seus objectius. Cal tindre present que tots els negocis tenen les mateixes oportunitats en el món digital, per això els ciutadans també són receptors de molts més missatges sobre diferents ofertes comercials. Les empreses que disposen d’una marca sòlida consolidada tenen més oportunitats d’aconseguir ser l’opció triada pels usuaris digitals.
Caixa Popular acompanya les empreses en la seua aventura internacional
Des de Caixa Popular som conscients dels nous reptes a què s’enfronten les empreses, els comerços i els autònoms. Per aquest motiu, qualsevol client de l’entitat, o qualsevol persona o negoci interessat a rebre assessorament especialitzat, té l’oportunitat d’acostar-se a una oficina de Caixa Popular i sol·licitar aquest servei.
En Caixa Popular treballem per ajudar els negocis i els emprenedors a competir en un mercat cada vegada més global.
Escrito el dl., 27/01/2020 - 16:26
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.