Entorn digital

Quin és perfil del comprador online?

21 gen. 2019

L'ordinador continua dominant el comerç online.

Ni els joves són els que més compren per Internet ni les transaccions es fan prioritàriament des dels mòbils. Són dos de les principals conclusions que destaquem de l'Estudi Anual eCommerce 2018 realitzat per Elogia i IAB. És més, aquells joves que tenen menys de 23 anys, prefereixen anar a la botiga a comprar. Sorpresos?

 

 

És curiós que el comprador online continue decantant-se per realitzar les transaccions a través d'un ordinador, abans que des d'un dispositiu mòbil. I esta preferència no entén d'edats perquè és l'opció predilecta per a tots, des dels 16 fins als 65 anys.

Quins són els motius? Segons l'Estudi Anual eCommerce 2018 realitzat per Elogia i IAB, són la comoditat i la capacitat de veure millor tots els detalls, del producte o servei, gràcies a la pantalla més àmplia.

Al nostre país, el 70% dels internautes realitzen compres online i ja som més de 19 milions de compradors a través d'Internet. Abans de realitzar qualsevol compra, l'usuari busca informació, principalment en les pàgines webs de les marques, i com no podia ser d'una altra manera, demanem la valoració als nostres familiars i amics.

Som gent de tradicions i per això continuem apostant per anar a la botiga física a comprar, llevat que la botiga només existisca en Internet. Per a tots els comerciants que treballen amb Caixa Popular, comptar amb eines com "Ruralvía mi negocio" els resulta de gran ajuda perquè, gràcies a esta aplicació mòbil, l'empresari pot veure l'evolució de les vendes per dies i hores, les tendències de mercat, i així preparar les seues ofertes i campanyes comercials pensant en el que busca el client. Et sembla útil?

Escrito el dl., 21/01/2019 - 09:48

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.