7 des. 2021
Eva Uroz
1. Presentació breu de les persones del Departament. Personalitat, aficions, trajectòria professional.
Sóc Eva, estic immersa 23 anys en Comerç Exterior i des de l'any 98 dirigint el Departament. El negoci de Comerç Exterior en Caixa Popular i jo hem crescut al mateix temps. He desenvolupat nous productes, mecanitzacions, acords amb corresponsals, formació a la xarxa i a Clients, ha anat creixent l'equip juntament amb el volum i negoci...
M'encanta passar temps amb la meua família i els meus amics, llegir, ballar, anar al cinema i organitzar tot allò que es pose per davant sopars, escapades, festes... Em considere una persona divertida, riallera, positiva, competitiva, activa, fidel, amiga dels seus amics, professional i per posar un però.... sóc gastadora i perfeccionista.
2. Com definiríeu breument el vostre treball en COMERÇ EXTERIOR de cara a un client que no coneix el vostre Departament?
L'objectiu del Departament és donar suport als clients en la seua internacionalització, ajudant els exportadors i importadors en qualsevol necessitat o dubte que els puga sorgir i gestionant àgilment les seues operacions de comerç exterior (cobraments i pagaments derivats de les compres i vendes de mercaderies amb altres països).
3. Què és el que creieu que més valoren els clients del vostre treball?
Valoren la nostra proximitat, tenim un telèfon a la seua disposició de 8:30 a 18h de manera ininterrompuda perquè ens criden davant qualsevol necessitat que els puga sorgir. A més valoren la qualitat de servici que els prestem, en Comerç Exterior treballem amb documents físics i hem de gestionar-los amb rapidesa perquè les relacions comercials dels nostres clients no es vegen deteriorades. Es podria resumir en professionalitat i empatia.
4. Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client de COMERÇ EXTERIOR en Caixa Popular?
Qualsevol necessitat que els puga sorgir relacionat en comerç internacional. Parlem amb diversos departaments d'una mateixa empresa, des dels comercials d'exportació que estan tancant una venda, i necessiten assessorament amb el mitjà de cobrament adequat per a aqueix país, els costos i el risc que assumeixen l'empresa, fins al financer que ha de rebre cobraments o pagaments en divises i no vol assumir riscos de canvi i amb els quals realitzen l'operativa d'administració per a realitzar les operacions.
També assessorem els clients que han començat a exportar o a importar i necessiten que els guiem fins i tot en l'elaboració de documents. Hem donat formació exclusiva a clients que ens ho han sol·licitat de certs productes.
5. Què és el que més valores de ser socia i treballadora d'una empresa com Caixa Popular?
Caixa Popular m'ha donat l'oportunitat de desenvolupar-me com a professional i desenvolupar un Departament com és el Negoci Internacional. 23 anys donen per a molt i malgrat estar sempre en Comerç Exterior, CaixaPopular sempre m'ha oferit projectes que m'han motivat i on la meua implicació és absoluta.
Sempre que visite empreses que no ens coneixen, els dic que Caixa Popular és diferent, que els treballadors som diferents, tenim una implicació que no pots trobar en qualsevol entitat financera perquè nosaltres som propietaris.
A més tenim uns valors que altres entitats estan publicitant ara, però que nosaltres portem més de 40 anys vivint-los i transmetent-los al nostre entorn.
6. Què destacaries de l'entorn de treball en el qual et mous (funcions, clients, companys)?
Poc puc dir ja del que són les meues funcions. Espere haver traslladat que m'encanta aquesta part del negoci financer i sobretot estar prop dels clients atenent les seues necessitats.
M'agrada també ajudar els companys d'Oficines que per a ells el Comerç Exterior és l'etern desconegut dels productes que comercialitzen.
Quant als meus companys del Departament, tinc el millor equip que un directiu puga tindre, són treballadors, estan molt implicats, i treballem molt bé en equip, són empàtics amb els companys d'Oficines i amb els clients.
Alguns clients i companys d'Oficines em diuen: "he estat en la central i m'ha atés Alberto, que bé m'ha tractat o m'ha solucionat això i de seguida afigen, i Sonia i Sergio, la veritat és que qui m'atenga del Departament és un gust".
Esta és la nostra clau, tots treballem igual, atenem amb el mateix entusiasme i implicació als clients, ni els companys ni els clients tenen preferència per cap saben que tots els tractaran amb la mateixa professionalitat i agilitat. Som capaços de traslladar l'harmonia, el bon ambient i la professionalitat que hi ha al Departament i es nota en el nostre treball.
Sonia Oliver
1. Presentació breu de les persones del Departament. Personalitat, aficions, trajectòria professional .
Sonia porta 18 anys en Comerç Exterior. De caràcter amable, simpàtica i li agrada conéixer a tothom. Li agrada cantar, ballar salsa, llegir, i gaudir dels grans moments amb la seua família, el seu gos i els seus amics.
2. Com definiríeu breument el vostre treball en COMERÇ EXTERIOR de cara a un client que no coneix el vostre Departament?
El nostre treball és com el d'una oficina normal, però tot té a vore ambComerç Exterior. Els nostres moviments d'efectiu són en divises, i ajudem els clients amb les seues gestions de cobraments i pagaments, però internacionals, en aquest cas.
3. Què és el que creieu que més valoren els clients del vostre treball?
Del nostre treball valoren el contacte directe, la proximitat, i l'experiència de l'equip.
4. Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client de COMERÇ EXTERIOR en Caixa Popular?
Ha d'esperar el millor. Creiem que ho és! A la professionalitat, li afegim molt afecte a cada gestió realitzada. Els clients ho perceben i ho agraeixen. Per a nosaltres no són un més. És important que els nostres clients s'enamoren de nosaltres, però també ho és que estiguem enamorats dels nostres clients.
5. Què és el que més valores de ser socia i treballadora d'una empresa com Caixa Popular?
Valore sobretot la flexibilitat horària i el compromís personal que s'adquireix al ser socis, adonant-se que el treball ben fet per part de tots, ens repercuteix a tots. De la figura de la cooperativa, m'encanta la part social, de col·laboració amb el nostre entorn més directe.
6. Què destacaries de l'entorn de treball en el qual et mous (funcions, clients, companys)?
M'agrada molt el tracte amb els clients, i amb els companys. La sensació de sentir que de debò els ajudes és molt gratificant. Quant als meus companys més pròxims, som un molt bon equip, d'excel·lents professionals i grandíssimes persones.
Alberto Corredor
1. Presentació breu de les persones del Departament. Personalitat, aficions, trajectòria professional.
Alberto porta 3 anys treballant al Departament de comerç exterior, havent estat també en diverses oficines de l'entitat.
Actualment també està en l'oficina de la Saleta a Aldaia. És una persona alegre i amb bon sentit de l'humor (encara que amb serietat quan correspon). Com a aficions té fer esport i passar molt de temps amb els seus amics i familiars. Li encanta anar cada cap de setmana a Mestalla a vore al seu equip de futbol preferit.
2. Com definiríeu breument el vostre treball en COMERÇ EXTERIOR de cara a un client que no coneix el vostre Departament?
Definiria el nostre treball com una prestació de servici en la qual facilitem als nostres clients uns mitjans de cobrament i pagament internacionals, per a comerciar amb la resta de països del món.
3. Què és el que creieu que més valoren els clients del vostre treball?
Valoren molt la rapidesa, eficàcia i la total disponibilitat que tenim per a assessorar-los que és el que més li convé a l'hora de treballar amb l'exterior.
4. Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client de COMERÇ EXTERIOR en Caixa Popular?
Un tipus de servici i assessorament total, ja que treballem perquè els nostres clients tinguen la màxima seguretat possible a l'hora de comprar o vendre en l'exterior, facilitant-li els mitjans més convenients per a dur a terme les transaccions internacionals.
5. Què és el que més valores de ser soci i treballador d'una empresa com Caixa Popular?
Sobretot que siguem alhora de treballadors, propietaris de la nostra empresa, perquè això ens porta a sentir una major motivació a l'hora de desenvolupar el nostre treball diàriament, i els nostres projectes al llarg de la nostra vida laboral.
6. Què destacaries de l'entorn de treball en el qual et mous (funcions, clients, companys)?
Un entorn en el qual preval la companyerisme abans de res, en el qual els assoliments individuals són col·lectius. Pense que som com una gran família i que els nostres clients arriben a percebre-ho d'aqueixa manera, i això provoca que cada vegada confien i treballen més amb nosaltres. Diria per això, que som diferents de la resta d'entitats.
Sergio Peralta
1. Presentació breu de les persones del Departament. Personalitat, aficions, trajectòria professional.
Em considere una persona inquieta i dinàmica, m'agrada l'esport, si tenen una mica de risc més. Em considere un amant i defensor dels animals. En Caixa Popular porte des de 2013, vaig començar fent pràctiques i a continuació vaig entrar en Comerç Exterior, on durant un temps el vaig combinar amb diferents oficines fins que en vaig quedar en el Departament a temps complet.
2. Com definiríeu breument el vostre treball en COMERÇ EXTERIOR de cara a un client que no coneix el vostre Departament?
Ajudem les oficines amb els dubtes que puguen sorgir en temes de Comerç Exterior i treballem amb les empreses que importen/exporten, on els realitzem les gestions necessàries per al seu negoci.
3. Què és el que creieu que més valoren els clients del vostre treball?
Valoren la rapidesa i qualitat del servici i una atenció telefònica contínua de 8:30 h a 18:00 h.
4. Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client de COMERÇ EXTERIOR en Caixa Popular?
De Caixa Popular rep un servici molt ràpid, molt competent i professional. Tindre els Servicis Centrals a Paterna escurça molt els terminis, ja que atorga als clients la possibilitat de recollir la documentació d'importació que ens arriba directament a nosaltres en la mateixa central, i en el cas de l'exportació tenen la possibilitat d'entregar-nos ells mateixos la documentació en central perquè l'endemà estiga en destinació.
Així mateix és molt professional perquè el client tracta els temes més específics amb els professionals del Departament d'una manera molt directa i personalitzada, especialitzats en Comerç Exterior, alguns d'ells amb una experiència a la seua esquena en el sector de més de 20 anys.
5. Què és el que més valores de ser soci i treballador d'una empresa com Caixa Popular?
Valore molt el tracte i la relació amb els companys, ja que ens uneix un objectiu comú, la nostra cooperativa. També l'autonomia per a poder prendre cadascun en la nostra xicoteta parcel·la les nostres pròpies decisions i innovacions amb la finalitat de millorar i aconseguir un objectiu.
6. Què destacaries de l'entorn de treball en el qual et mous (funcions, clients, companys)?
El Departament divideix en diversas àreas i cada àrea és un submón, això ens atorga una autonomia a l'hora de treballar, innovar dins de les estratègies i política comuna del departament. Dins de l'amplitud de l’Àrea, el tracte amb els companys és molt bo, sempre existeix un moment bé siga per un motiu laboral com a personal per a establir llaços entre els companys.
Al nostre Departament el tracte amb els clients és continu, tant per telèfon com presencial (visites, reunions en els servicis centrals, fires...), mantenim molt bona relació amb els clients que ens valoren i ens ho fan arribar les mateixes oficines.
Escrito el dt., 07/12/2021 - 11:05
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.