AL TEU COSTAT

Coneixes la nova metodologia per a impulsar les vendes internacionals? Et presentem el Agile Màrqueting aplicat a empreses.

21 gen. 2022

El Agile Màrqueting és una fórmula revolucionària que pot ajudar empreses que desitgen a vendre els seus productes en mercats internacions, tenint en compte el desenvolupament dels mateixos en temps real. El nou d'aquest mètode radica en la seua actualitat, ja que s'encarrega de generar noves oportunitats competitives en les èpoques de crisis com el coronavirus, que ha posat a prova la flexibilitat i la capacitat d'adaptació de moltes empreses de la Comunitat Valenciana.

Conéixer conceptes avançats de màrqueting és fonamental per a elaborar un autèntic pla de comunicació que permeta difondre el valor d'un producte en diferents mercats internacionals amb diverses cultures. Per això, hui vos expliquem en què consisteix el Agile Màrqueting, quins són els seus avantatges i de quina forma es pot implementar en diferents processos de l'empresa com la investigació de mercat o la preparació del projecte de negoci per a la seua implantació a l'estranger.

Què és el màrqueting àgil?


El màrqueting àgil s’adapta a diferents escenaris, com la crisi del 2008 o les aturades de l’activitat durant la pandèmia, per oferir solucions. La prioritat consisteix a posar al client en el centre del procés, resolent qualsevol inconvenient al país de destinació i centrant-se en la col·laboració amb els agents intermediaris per a mesurar els resultats mentre es produeixen en directe. Això implica un gran control de les dades que genere l’empresa a través dels entorns digitals.

Perquè aquesta estratègia funcione, cal utilitzar un programari amb informació actualitzada que permeta recopilar les xifres de vendes, de manera que es puga fer una avaluació immediata per no perdre més temps del necessari en la proposta de canvi. Aquestes són les dotze bases que sustenten qualsevol projecte internacional de màrqueting àgil:

 


  • La satisfacció del client és prioritària.

  • Els canvis s’accepten i s’aprofiten.

  • Es fan lliuraments freqüents per validar el treball.

  • Hi ha una col·laboració periòdica entre l’equip i els clients en el mercat de destinació.

  • La base és la motivació dels treballadors.

  • La comunicació cara a cara se sustenta en reunions freqüents de l’equip i amb el client.

  • El mesurament de l’avanç es fa de manera constant: construir-mesurar-aprendre.

  • El ritme és sostenible en la planificació i en els resultats.

  • L’excel·lència tècnica i el bon disseny milloren l’agilitat dels processos.

  • La simplicitat es valora per damunt de tot.

  • Els equips autoorganitzats sense massa jerarquia milloren l’agilitat.

  • La millora és contínua i està basada en la revisió i la reflexió de la faena feta.


  •  

 

 

Com aplicar el màrqueting àgil en una estratègia de vendes internacional


Per a aplicar aquesta metodologia a una empresa cal tindre en compte que el màrqueting àgil és una manera de fer màrqueting que comença validant el públic objectiu, les peces publicitàries i els canals de comunicació pas a pas per optimitzar el pressupost i orientar-lo a la millora gradual dels resultats. Aquests són els quatre passos que permeten assolir els objectius comercials proposats:

 

 


  • Definir el marc de treball adequat.

  • Crear l’equip de treball adequat.

  • Explicar i crear consciència del canvi.

  • Prioritzar els experiments i fer comprovacions.


  •  


El màrqueting àgil és cada dia més important, sobretot en un moment en què l’exportació s’ha convertit en un gran salvavides econòmic per a les empreses de la nostra terra. Caixa Popular ajuda els negocis a posar-la en pràctica, gràcies a diferents productes que permeten als empresaris gestionar els seus cobraments i pagaments de la manera més senzilla possible. L’entitat els ofereix les millors solucions perquè comencen a impulsar el seu comerç exterior i portar-lo a nous horitzons a escala mundial.

 

 

Escrito el dv., 21/01/2022 - 00:00

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.