Al teu costat

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Caixa Popular a la Pobla de Vallbona

7 jun 2021

En la sucursal de Caixa Popular de la Pobla de Vallbona treballen Tere, Josep, Juan i Hamu.

Hui ens expliquen com és la seua faena dia a dia en la seua oficina, com és el seu tracte amb els clients i el que més agraeixen de formar part d’una entitat com Caixa Popular.

  1. Primer de tot, una presentació breu per part de l’equip:

Hola, soc Hamu. Vaig començar en Caixa Popular el 2016 en l’oficina d’Alboraia fent les pràctiques de la universitat, mentre cursava la carrera d’economia. 5 anys després, gràcies a la confiança que han depositat en mi, he passat per moltes oficines de l’entitat, i en totes he viscut l’ADN de Caixa, passió per la nostra faena. Des del 2020 estic en l’oficina de la Pobla de Vallbona.

En l’àmbit personal, m’encanta l’esport; entre altres, practique assíduament el pàdel i estic en contacte directe amb el futbol. Una altra de les meues passions és viatjar i passar temps amb els meus.

Hola! Soc Josep i tinc actualment 44 anys.

Fa poc més de 20 anys que vaig acabar els estudis d’ADE en Florida Universitària i en aquesta època havia de fer practiques curriculars en una empresa… aquest va ser el meu primer contacte amb Caixa Popular: 4 mesos en contracte de pràctiques en les oficines de Riba-roja i Sedaví. Prou de temps per saber on volia desenvolupar la meua trajectòria professional.

Massanassa (2 anys), Torrent (3 anys), Xirivella (8 anys), Riba-roja (4 anys) i la Pobla de Vallbona (des de fa 3 tres anys), aquestes són les oficines per les quals he passat fins a la data. Una infinitat de bones experiències i records que he tingut en totes i cadascuna de les oficines en què he pogut gaudir d’un equip humà extraordinari.

A què dedique el temps lliure? Viatjar, senderisme, llegir, córrer són les activitats que m’omplin més personalment.

Hola, em dic M. Teresa, però m’estime més que em diguen Tere o Teresa. M’agrada molt passar temps amb la família i els amics; també llegir, viatjar, anar a concerts, en definitiva, gaudir de la vida.

En Caixa Popular, vaig començar fa uns 8 anys, amb les pràctiques de la carrera a l’oficina d’Alberic. En acabar vaig tindre la sort que em cridaren i vaig estar uns anys a Canals i la resta a la Pobla de Vallbona, on estic actualment. Gràcies al pas per estes tres oficines (de les quals tinc molts bons records), he tingut l’oportunitat de créixer, aprendre i desenvolupar-me professionalment.

Hola, soc Juan. Després d’acabar la carrera d’ADE, vaig decidir fer les pràctiques en CAIXA POPULAR. El sector bancari sempre m’ha cridat molt l’atenció, per això no va ser difícil per a mi decantar-me per aquesta opció.

La meua experiència en l’entitat ha sigut molt diversa. ja que, abans d’assentar-me en l’oficina de la Pobla de Vallbona, en un curt període de temps, havia estat treballant en quatre oficines diferents. Un recorregut divers i enriquidor, que m’ha anat enamorant a poc a poc del projecte i que m’ha ajudat a formar-me com a professional i com a persona.

Quant a les coses personals, m’encanta gaudir de la natura, passar temps amb els amics i els familiars, i l’esport en general.

 

  1. Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina amb vista a un client que no coneix la vostra oficina?

Comença Hamu dient: “La primera cosa que li diria és que m’encanta la meua faena i la meua tasca en l’oficina. La nostra tasca des del punt de vista general, i que compartim tots els companys, és atendre, ajudar i donar solucions econòmiques de qualitat als nostres clients. Personalment, em centre més en els comerços i en les inversions a particulars. Però som una oficina líquida, per la qual cosa tots els companys compartim tasques i estem preparats per a assumir diferents funcions”.

Josep, per la seua banda, diu: “Desenvolupar la meua faena com a director de l’oficina de la Pobla de Vallbona em dona l’oportunitat d’estar en contacte continu amb les persones (clients, no clients, companys…) sempre buscant ajudar-los en la mesura que puc, una faena molt enriquidora per a mi.

A més, tinc la sort de comptar amb uns companys d’oficina responsables, professionals i solidaris entre ells, la qual cosa ens permet afrontar els reptes que se’ns presenten diàriament amb moltes garanties d’èxit.”

“Actualment estic més enfocada en la gestió del negoci d’empreses i en les inversions financeres a particulars; també soc la responsable de l’NFB.

Però som una oficina liquida, en què la nostra tasca principal i fonamental és intentar ajudar el client i donar-li solucions de qualitat en allò que necessita i que ha vingut a buscar, per la qual cosa tots els companys estem preparats per a donar el servei de qualitat que s’espera de nosaltres en totes les funcions”, comenta Tere.

Juan és el responsable de particulars i de l’àrea operativa en l’oficina. “El meu dia a dia es basa a donar servei, assessorament i solucions financeres a les famílies, a més d’encarregar-me del control operatiu de l’oficina. És fascinant formar part del futur dels nostres clients, però això comporta una gran responsabilitat. Per això, ens mantenim formats constantment, som transparents i actuem amb professionalitat” afig.

  1. Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?

Crec que el que valoren més els nostres clients és el tracte personalitzat que tenim amb cadascun. Som una entitat amb valors, diferent, i és el que transmetem. Un entorn familiar, pròxim i basat en la confiança, és una cosa que agraeixen molt els nostres clients, diu Juan.

Hamu opina que el que valoren més és el servei personalitzat, la proximitat i els valors que transmetem. “En un sector que cada vegada ‘és més fred’, nosaltres mantenim la proximitat, ‘el caliu amb els nostres clients”, diu.

Tere comenta que els clients valoren el tracte personal i pròxim que els donem. “Els escoltem, els dediquem temps de qualitat i ens interessem per ells (els preguntem pels familiars, la faena, etc., senyal que els coneixem i no són un número per a nosaltres); en definitiva els mostrem confiança”, conclou.

“Sens dubte, l’atenció personalitzada, la professionalitat i la responsabilitat. Estem sempre disponibles per als nostres clients i els dediquem el temps que necessiten”, tanca Josep.

 

  1. Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?

Gràcies a la formació contínua que tenim, podem oferir un servei de qualitat, professional i que es base en la confiança mútua. Som transparents en tots els serveis que prestem, cosa que valoren molt en el dia a dia, diu Hamu.

Com ja hem dit, un tracte personalitzat i pròxim. Posem en pràctica la venda consultiva per explicar-los els productes i/o serveis que s’ajusten més a les seues necessitats, comenta Josep.

Continua Tere, “els clients poden esperar un servei personalitzat i de qualitat. Informem i venem amb transparència i tenim la formació per a fer-ho, ja que ens mantenim en una dinàmica d’aprenentatge contínua”.

Diu Juan, “el tipus de servei que poden esperar els nostres clients és un servei de qualitat, professional i que s’adapte a les seues necessitats. Un tracte de confiança, en què se l’escolte de veritat i se l’atenga amb un somriure”.

 

  1. Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

Hamu diu: “De Caixa em va enamorar des del primer dia la companyonia, la proximitat i l’acolliment. Al principi pensava que “havia tingut sort” per l’oficina que m’havia tocat, després d’estar en moltes, em vaig adonar que no era sort, que eren els valors que tenia l’entitat. El mateix que es transmet de portes cap a fora passa de portes endins. No importa la responsabilitat o el temps que tingues en l’entitat, tots som importants i tots en podem ser partícips.

Actualment el que valore més és créixer juntament amb Caixa Popular. Alhora que des del punt de vista personal continue creixent gràcies a la formació que em proporcionen, l’entitat continua creixent cada dia. “Si els treballadors creixen i creuen en el projecte, el projecte funciona”.

Josep comenta: Diàriament treballes per a tu, saps que el teu esforç revertirà en la població en què estàs, en la nostra societat i en nosaltres mateix.

En la conjuntura actual és quan més valores pertànyer a una entitat com Caixa Popular. Ajudar en la mesura que podem les persones que no ho estan passant bé i portar endavant la faena diària segons els nostres principis són dues de les circumstàncies que valore més com a soci”.

Juan diu: “Una de les coses que sempre m’ha encantat de Caixa Popular és la companyonia que hi ha entre nosaltres. És genial formar part d’una organització amb valors, que et fa sentir com a casa i que es preocupa constantment pel teu desenvolupament professional i personal.

A més, una altra cosa que valore molt és pertànyer a una organització líquida, en què tots tenim l’oportunitat d’influir en les decisions, de ser creatius i d’aportar canvis”.

Tere: Des del primer moment em vaig adonar que treballar en Caixa Popular era molt millor del que podia imaginar... els companys de l’oficina eren amables, amb ganes d’ensenyar-te i d’involucrar-te en el dia a dia, fer-te sentir que formaves part de l’equip de l’oficina. Això és una de les coses que més he valorat d’estar ací, he conegut moltes persones amb qui comparteixes valors i amb qui tens un projecte en comú… de totes elles he aprés molt i continue aprenent.

A més, tens l’oportunitat de créixer amb l’entitat, de formar part de la gestió i del canvi. Fem banca de proximitat i defensem els nostres valors posant sempre per damunt les persones.

 

  1. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous (població, funcions, clients, companys)?

“Des del primer dia que arribe a l’oficina, la Pobla de Vallbona m’ha acollit amb molt d’afecte. És un poble pròxim, amable i disposat a col·laborar en tot allò que es proposa. Som molt afortunats de tindre els clients que tenim.

D’altra banda, pel que fa als companys, som un grup de treball jove, dinàmic, responsable i sempre disposat a col·laborar amb el company. Som, en tots els sentits, una família”, diu Hamu.

“L’oficina de la Pobla, des que es va obrir, ha estat molt implicada a dinamitzar el desenvolupament econòmic i el benestar de la població, com per exemple fent costat a associacions culturals, esportives, associació de comerciants. Tot açò facilita que Caixa Popular siga valorada pels clients com una entitat diferent, més pròxima.

Pel que fa al dia a dia en l’oficina, l’entorn és immillorable. L’equip de La Pobla està format per un grup de persones compromeses i responsables que sempre estem en disposició d’ajudar-nos entre nosaltres i, per descomptat, els clients en tot allò que depén de nosaltres”, diu Josep.

Tere diu: “Des que es va obrir l’oficina a la Pobla, Caixa ha anat incorporant-se al dia a dia de la població, s’ha involucrat en totes les activitats possibles i s’ha guanyat a poc a poc la confiança de tots els clients. La gent és molt amable i propera, els agrada tindre persones que els donen confiança a l’oficina quan venen. A més, els companys de l’oficina formem un gran equip, ens agrada treballar junts, tenim complicitat i estem compromesos amb el projecte. En definitiva, ens trobem com a casa”.

Juan acaba apuntant que “El que m’agrada més del meu entorn de treball és envoltar-me de relacions de confiança, tant amb companys, com amb clients.

En el meu cas concret, he viscut tota la vida a Benaguasil, poble apegat a la Pobla de Vallbona. Això és genial, ja que, en el meu dia a dia, tracte amb clients amb personalitats molt semblants a la meua, amb qui m’és molt fàcil congeniar i amb qui em sent com a casa. En definitiva, si haguera de definir el meu entorn de treball amb una paraula, el definiria com un entorn familiar”.

 

Si t’ha agradat aquesta entrevista, pots llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.

Escrito el dl., 07/06/2021 - 11:51

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.