Al teu costat

Josep Llopis, responsable d'Agro

8 jul. 2021

Seguint amb la sèrie d’entrevistes amb l’objectiu de donar a conéixer la figura dels “especialistes”, vos presentem hui el responsable del segment Agro.

Ell mateix es presenta:

"Em dic Josep Llopis, tinc 46 anys i sóc d’Algemesí, sóc casat amb Salut i tenim dos fills, Empar i Joan, d’onze anys i nou.

M’agrada dedicar temps a la lectura i a l’esport, però el que més trobe a faltar són aquelles coses que en els últims temps hem fet de manera molt limitada, com gaudir de temps amb els amics, viatjar o el cinema. Per tant, m’il·lusiona pensar que estem tornant a un temps en què podrem compartir més temps amb gent que estimem i recuperar aficions que ens il·lusionen.

Quasi tota la meua trajectòria professional ha sigut en Caixa Popular, però, al contrari del que passaria en moltes altres empreses, això no ha suposat cap monotonia, perquè cada any hi ha hagut noves motivacions i il·lusions, des d’equips de treball, projectes o dirigir una oficina… actualment els reptes principals que tinc són donar el millor servei a companys i clients, des de les meues responsabilitats en l’oficina de Ibi i en l’especialitat Agro.

Per a mi són reptes il·lusionants, i això per a mi és important, ja que reconec que sóc poc amic de la monotonia, i que considere que personalment i professionalment sempre estem en camí, i això ha d’anar sempre acompanyat de nous reptes."

Com definiries breument l’objectiu que vols aconseguir amb el desenvolupament del segment AGRO?

Podríem dir-ho amb 3 paraules: escoltar, relacionar-se i servir.

Escoltar és conéixer els principals actors del sector, preocupar-nos per les seues necessitats, entendre què valoren d’un partner financer.

Relacionar-se és la part més bonica del nostre negoci, és conéixer cooperatives, empreses, agricultors… concrets i també donar a conéixer Caixa Popular i el nostre model de banca per valors.

Servir és donar el millor de nosaltres mateix, per orientar-nos a ser la solució a les seues necessitats.

Què creus que valoren més els clients del segment AGRO en Caixa Popular?

Els clients valoren sempre que tingues un interés real per conéixer la seua realitat, per escoltar les seues necessitats, els seus projectes, les seues il·lusions; que prepares solucions personalitzades, que s’adapten a la seua necessitat, però també que sigues proactiu en la cerca de solucions i en el manteniment de la relació.

Cal afegir que, moltes vegades, el client Agro s’ha sentit incomprés, ja que les entitats bancàries sempre han tingut productes financers més específics per a la indústria que per al món agrícola, per això, especialment, cuidar la relació, conéixer les necessitats reals i buscar les eines adequades són coses bàsiques en la gestió dels clients d’aquest sector.

Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client del segment AGRO en Caixa Popular?

Caixa Popular fa anys que busca donar el millor servei al món Agro, cal valorar la faena feta des de fa anys pel Comité Agro (previ a l’especialitat), i també per les àrees de Negoci, Riscos i Banca Empresa. Tota aquesta faena, juntament amb la faena feta per l’Equip Agro, es tradueix en el fet que tenim relació amb els actors principals del sector Agro (AVA, Unió de Llauradors, Coag, Fecoreva, Asoc. Agricultura Ecològica…) i els convenis signats amb aquestes entitats també ens han dut a tindre eines adequades i competitives per a donar servei als clients i potencials clients d’aquest sector.

A més, comptem amb un gestor Agro en cada oficina, preparat per a donar solucions als nostres clients, comptem amb gestors d’empresa, d’assegurances, de comerç exterior i cartera… especialitzats en el sector Agro. Comptem també amb tota l’experiència que ens dona formar part del Banc Cooperatiu-Grup de Caixes Rurals.

Amb tot açò, podem dir que comptem amb les persones i amb les eines adequades per a donar el millor servei als nostres clients. Si afegim a això la nostra vocació de servei, que es tradueix en l’interés de conéixer, a escoltar i en l’agilitat per a buscar solucions adaptades, crec que podem dir a agricultors, empreses i cooperatives que Caixa Popular és la seua entitat.

Què valores més de ser soci i treballador d'una empresa com Caixa Popular?

En qualsevol col·lectiu o empresa, el més important som les persones.

El que ens diferencia en Caixa Popular d’altres entitats és que en som conscients i actuem en conseqüència i això ho podem veure en coses molt concretes: la capacitat d’influir en l’organització, la preocupació per la felicitat dels socis, la capacitat de créixer professionalment, la llibertat per a poder innovar, també tindre una rendibilitat econòmica personal pels èxits de resultats de Caixa Popular… i tot això es trasllada també a bones relacions personals entre els socis.

Crec que es pot gaudir treballant en Caixa Popular.

 

Escrito el dj., 08/07/2021 - 16:44

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.