AL TEU COSTAT

Vos presentem a les nostres companyes de l'oficina de Caixa Popular a Aldaia

3 des. 2021

Hui ens traslladem al municipi d'Aldaia, en la zona oest de València per a conéixer una mica millor a les companyes de la nostra oficina aldaira, que a més és una de les més longeves de l'organització.

Pilar, Ana, Elena, Tamara i Verónica formen l'equip de treball d'una de les oficines de Caixa Popular a Aldaia.

 

Pilar Molina, directora de l'oficina.

Sóc directora d'una de les oficines més veteranes de Caixa Popular. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, compte amb una àmplia trajectòria professional en CaixaPopular.

Forme part d'un equip de cinc dones, professionals, compromeses amb els clients i el seu treball, senzilles i pròximes. Em sent molt orgullosa d'este gran equip i d'esta oficina.

Quan vaig acabar els meus estudis, la banca no era un dels sectors que més m'atreia per a exercir la meua formació. Vaig iniciar les pràctiques en Caixa Popular, després de realitzar unes proves prèvies de selecció, i va ser en aquell moment quan vaig saber que no m'aniria d'ací.

Em va atraure la seua forma de fer empresa i el seu compromís amb la societat i amb les persones. Em vaig sentir identificada.

M'agrada estar en contacte amb els clients. És gratificant al temps que, algunes vegades, desagraïda. Mire al meu voltant i veig com el meu entorn va creixent, prosperant conjuntament amb Caixa Popular.

Amb l'oficina, hem acompanyat i participat en molts projectes i ajudat a donar solucions a necessitats dels nostres clients, i em sent orgullosa d'aportar el meu granet d'arena. Porte 25 anys atenent al públic i seguisc igual d'il·lusionada.

Caixa Popular és transparència i senzillesa. Dia a dia em continua donant oportunitats per a créixer professionalment, m'exigeix formació contínua, posa al client i a les persones per davant, amb valors que compartisc. Ens coneixem tots, parlem de tu a tu amb el director general i em permet participar directament en el projecte d'empresa, sense distinció per sexe, edat o condició… a més sóc propietària, què més es pot demanar!

Vaig nàixer en el barri on està l'oficina, visc en ell, compre ací i la major part del meu temps el passe ací. Ho conec molt bé. També a la seua gent, els seus comerços, les seues empreses, les seues associacions, els seus col·legis,… M'encanta el barri i al barri li agrada CaixaPopular.

M'agrada de Caixa Popular la seua essència. Treballar des de valors, equitativament, des d'una gestió ètica, un equip molt humà i un tracte personalitzat. Treballadors compromesos amb un gran projecte i del qual tots som partícips. És molt gratificant que aposten per tu.

Destacaria la proximitat, el tu a tu, els clients de tota la vida, com he sigut participe del seu dia a dia i com he pogut contribuir amb el meu granet d'arena al fet que les seues il·lusions es facen realitat. Tinc infinitat d'anècdotes amb tots ells, hem rigut, plorat i hem compartit moltíssims moments.

Esta és la meua història, una prova que amb esforç i il·lusió, es poden aconseguir coses meravelloses.

 

Ana Medina, gestora de clients. 

Em considere una persona compromesa i implicada en el meu treball, compartisc els projectes en els quals treballa l'entitat a més de la filosofia, la missió i els valors de l'organització.

El formar part d'un grup de persones compromeses amb la societat, amb els clients, i les empreses fa que una se senta orgullosa del seu lloc de treball i de la seua organització, ja que representem els valors cooperatius que ens donen aqueix sentit humà al treball.

Sóc una persona riallera, amable, que gaudeix amb les xicotetes coses de la vida, la meua família. Sóc molt pròxima amb ells. De fet, compartisc aficions per a així poder gaudir-les en família. Anar a la muntanya a agafar bolets, eixir a córrer a les vesprades i cuinar en família.

En el moment de triar les pràctiques, alguns companys em van recomanar Caixa Popular, perquè havien estat molt a gust en l'entitat i havien sigut un més. Ací va ser quan vaig decidir començar les pràctiques ací. Van ser uns mesos d'aprenentatge, companyonia i tracte amb el client excel·lent. En l'oficina on vaig començar em van transmetre tot el que transmet l'entitat, els seus valors, la filosofia,… i des d'aqueix moment vaig saber que volia continuar formant part d'este equip, del nostre equip.

En el meu treball gaudisc amb el tracte amb al client, és un dels punts forts. El saber més del client i així poder oferir-li el producte que necessita. L'assessorament personalitzat, que el client isca de l'oficina sabent que li hem oferit el que és millor per a ell. D'altra banda, també m'agraden les tasques operatives d'actiu, fer expedients, informes, etc.

El formar part d'una cooperativa de crèdit de treball associat, té una connotació molt important, ja que posseïm uns principis i uns valors distintius en el qual duem a terme un model econòmic per a aconseguir una societat més justa. Valore molt de Caixa Popular que tenim un compromís ètic amb l'honestedat, la transparència, la responsabilitat social i la preocupació pels altres.

D'Aldaia podem destacar molts punts, un d'ells són les meues companyes; són un suport incondicional, elles representen la paraula companyonia. Si parlem del barri on se situa l'oficina, és un barri treballador, on ens coneixem tots, i sabem mantindre un respecte els uns pels altres. És molt bonic que et saluden als matins, que sàpien de tu i es preocupen, igual que ho fem nosaltres per ells.

Elena Partal, assessora financera.

Empleada de l'entitat des de l'any 2000 a través de les pràctiques universitàries. Durant la meua trajectòria professional en Caixa Popular he treballat en diverses oficines, exercint funcions com a responsable de caixa, d'assegurances, de comerços i en els últims anys orientades a l'àrea comercial d'empreses i sobretot en l'anàlisi de riscos, sóc assessora financera.

Em considere exigent i gaudisc del treball ben fet. Treball del que m'agrada, i així ho trasllade als meus clients, amb professionalitat, transparència i confiança.

Sempre havia tingut curiositat pel sector bancari i a través de les pràctiques formatives, vaig descobrir un món apassionant, on mai un dia és igual a un altre, aprenent diàriament i on s'exigeix formació contínua.

Gaudisc en el dia a dia, quan anem a contra corrent, on donem solucions quan no hi havia i el client ix agraint el teu treball. Quan tot l'equip s'uneix per a aconseguir alguna cosa i es veu que la base d'un bon treball és el treball en equip, humà i professional.

Valore de Caixa Popular que tots contribuïm a formar part d'un projecte ple d'il·lusió, amb esforç, però gratificant. Al qual podem aportar, on sempre estem innovant, creant per a ser més àgils davant el client, més nous només amb l'objectiu de ser una banca més pròxima, més humana i diferents.

En l'oficina tenim un bon ambient de treball i això es trasllada als clients. Esta harmonia fa que el treball diari siga satisfactori. És una oficina amb més de 30 anys en la zona, són clients de tota la vida, pròxims. Continuem treballant per a mantindre al client content, satisfet, amb la il·lusió i l'esforç de poder arribar a més clients.

 

Tamara Sanjuan, responsable d'assegurances. 

Vaig començar la meua aventura en CaixaPopular en 2013, quan vaig fer les pràctiques de la Llicenciatura en Economia per la Universitat de València. Des d'aqueix moment he conegut a gent increïble que ha anat aportant el seu granet d'arena a la meua formació i desenvolupament professional. He passat per diferents oficines fins a 2017 quan em van fer sòcia de treball i a partir d'ací sóc responsable d'assegurances en l'oficina. Em considere una persona seriosa, responsable i molt exigent amb mi mateixa en el treball. M'encanta passar temps amb els meus amics i viatjar per tot el món.

Quan era xicoteta acompanyava al meu pare al banc per a fer les seues gestions i sempre veia a la gent que treballa en les oficines com a persones importants, professionals, amb bona imatge, sempre em va cridar l'atenció. Al meu pare li deia que jo volia ser com aqueixes xiques de major i al final ho he aconseguit.

El que més destacaria del meu treball és la relació amb els clients, poder ajudar-los i sentir que confien en tu és molt gratificant. A més del desenvolupament continu que experimentes tant professional com personalment en esta empresa.

Per a mi és un orgull poder formar part CaixaPopular. No és sol una empresa, és una gran família amb uns valors i una ètica empresarial incomparable amb altres entitats. He conegut a gent meravellosa que m'ha ajudat i ensenyat moltíssim. El que més valore de ser sòcia és poder formar part d'una cosa gran, una gran entitat que sé que arribarem molt lluny. Valore molt la formació i el desenvolupament professional que em brinden i poder sentir-me gratificada i realitzada amb el meu treball.

El barri de la nostra oficina és molt variat, tenim clients meravellosos i mil anècdotes que contar… Des de vindre un client amb un munt de sabates i començar a canviar-li'ls a la meitat de l'oficina fins a de regalar-nos un pastís a l'oficina pel nostre 40 aniversari. En general és un barri de gent humil i tradicional on ens fem de notar i els clients ens aprecien.

 

Verónica Vilches, gestora de clients. 

Vaig entrar en Caixa Popular l'any 2006, a través de les pràctiques universitàries i com tots, crec, vaig començar amb por i molts dubtes. Ara sóc gestora de clients de l'oficina d'Aldaia de CaixaPopular.

Durant tots estos anys he ocupat diferents lloc en oficines, els quals m'han ajudat al meu creixement professional i personal. Em considere una persona alegre, cabota, exigent amb mi mateixa i inquieta i per això sempre necessite créixer i millorar. Intente gaudir de tot el que faig en el meu dia a dia. Adore els moments en família i amb amics.

El món de les finances, sempre ha despertat grans curiositats en mi, és alguna cosa que em ve de família. El meu pare tenia un xicotet negoci i m'encantava asseure'm amb ell, veia i aprenia tot el que feia.

Coneixia a Caixa Popular, com una entitat de barri, pròxima als seus clients, amb valors i amb un tracte molt humà. A mi sempre m'ha agradat el contacte amb la gent, i ací el vaig fer, volia ajudar la gent a complir els seus somnis.

Fa temps vaig descobrir que estava enamorada del meu treball, i hui puc dir que és una de les millors coses que m'han passat en la vida. Gaudisc del que faig, i així ho transmet als meus clients, potser la major arma que tinc és com a trasllat la confiança als clients i és molt gratificant un treball ben fet.

 

Moltes gràcies per les vostres respostes companyes, esperem que hagen servit perquè els lectors del nostre blog coneguen més en profunditat la vostra labor i motivacions dins de Caixa Popular.

Escrito el dv., 03/12/2021 - 14:40

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.