AL TEU COSTAT

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Caixa Popular d’Alboraia

17 gen. 2023

Hui us presentem els companys de l’oficina de Caixa Popular Alboraia.
Hi treballen Adrián, Raquel, Ximo i Raúl com a director.

1.    Primer de tot, una presentació breu per part de l’equip:

El meu nom és Adrián, vaig començar la meua trajectòria professional en Caixa Popular fa uns 4 anys, soc el gestor de Comerços de l’oficina i participe en l’Especialitat d’Autònoms. De les meues aficions destaque la natura, l’esport, especialment el pàdel, la cuina i eixir de ruta amb moto.

--
Soc Raquel, estic 23 anys en Caixa Popular. Actualment soc responsable del Negoci Fora de Balanç i Particulars de l’oficina i participe en l’Especialitat de Persones Majors. Les meues aficions? Doncs, destacaria que m’encanta la mar, la muntanya, els animals, en definitiva, gaudir de la natura en família. Practique ioga, que recomane moltíssim a tots per l’energia i pau que aporta a un mateix. M’agrada fer rutes amb bici, llegir i les manualitats, m’encanta treballar amb la fusta, escatar-la, pintar-la, crear una cosa nova…
--

Hola, soc Ximo, estic en Caixa Popular 8 anys i actualment soc el responsable d’Empresa i Economia Social de l’oficina, així com membre de l’Especialitat de Centres d’Ensenyament i Universitats. Com a aficions, m’encanta la pilota valenciana i l’esport en general. 
--
El meu nom és Raúl, estic 25 anys en Caixa Popular i com a director d’oficines des del 2006. Actualment dirigisc l’oficina d’Alboraia i lidere l’Especialitat d’Autònoms. Com a aficions destaquen l’esport, en particular el pàdel, llegir i aprendre coses noves constantment. 
 

2.    Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina amb vista a un client que no coneix la vostra oficina?

Comença Adrián dient: “Posant en el centre d’atenció al client, escoltant les seues necessitats financeres des d’una perspectiva del Servici 5 Estreles, tractant d’escoltar els seus problemes financers i donant-li una resposta professional i de qualitat, apostant per un model de relació a llarg termini, basada en la confiança i en la disponibilitat total a través de tots els canals i eines que estan al nostre abast”.

“El més important és que el client perceba que li prestem un servici, que se senta acompanyat i no pressionat, com per desgràcia sembla que és la tònica d’actuació en moltes entitats. Tractem d’atendre el client d’una manera personalitzada i professionalitzada. Volem una relació a llarg termini amb el client”, diu Raquel. 

“Amb una perspectiva de Servici 5 Estreles, tractem d’atendre les necessitats financeres dels nostres clients amb esperit de servici, personalització i professionalitat, apostant per les relacions a llarg termini i amb el tarannà cooperativista que ens defineix”, comenta Raúl. 

3.    Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?

Obri Raquel la ronda responent: “La proximitat, la dedicació, la professionalitat i l’honestedat en l’assessorament. Quan entra un client a l’oficina i diu ‘Bon dia, família…’, ho diu tot. Ens perceben com a pròxims, honestos. Crec que és el que més valoren de nosaltres.”

“La total llibertat i confiança de relacionar-se professionalment amb nosaltres, la vocació i la transparència en el tracte, en un món en què la banca està completament deshumanitzada, el client valora un servici personal, on el factor humà està en l’eix principal de la relació”, afig Adrián. 

“Els nostres clients valoren que continuem sent fidels a la nostra manera de fer les coses i que en les oficines el factor humà és un efecte diferencial respecte de la competència”, comenta Raúl. 

“La facilitat d’accés, la rapidesa, l’honestedat i la professionalitat de l’equip de treball. El factor humà és un efecte diferencial respecte de la competència”, diu Ximo.

4.    Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?

Ximo, per la seua part, comenta: “Un Servici 5 Estreles, des que entra per la porta fins que se’n va, i que mantenim en tot moment de relació amb el client”.

“Un servici personal, orientat a satisfer les seues necessitats financeres d’una manera àgil, gràcies a l’amplitud en l’horari i a les diferents eines de què disposa per comunicar-se amb nosaltres, la total transparència en l’assessorament i una manera diferent de fer les coses que ens ha portat a ser un referent per a la societat valenciana”, afig Adrián. 

“Un servici personal, adaptat al llenguatge, al canal, a l’horari i les necessitats concretes del client. Un assessorament professionalitzat i amb respostes ràpides gràcies a l’organització líquida que estem aplicant i que es resumeix en la nostra política de Servici 5 Estreles, diu Raúl. 

“Sobretot, un servici personalitzat i pròxim. Tractem d’ajudar el client, assessorar-lo en allò que millor s’adapta a les seues necessitats”, comenta Raquel.
 

5.    Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

“Poder participar en els òrgans de decisió de l’empresa, així com en la preparació de l’estratègia i els plans de desenvolupament, perquè se’ns demana opinió sobre tot. És una empresa amb una perspectiva social, per damunt de la resta de les empreses del sector en què es defensen valors que compartim plenament”, diu Raúl. 


Per part seua, Ximo comenta “La possibilitat de ser part de les decisions, de tindre veu en l’equip de treball i en l’organització. Aquests punts fan que m’involucre d’una manera molt diferent del que podria fer-ho en una altra empresa amb un model tradicional”.
 

ofi alboraya


“El que més valore ara com ara és que soc sòcia d’una empresa amb valors, diferent, on es presta un Servici 5 Estreles als clients i on els socis i els treballadors som importants”, diu Raquel. 

“Principalment és la capacitat d’influir en la presa de decisions i en les estratègies de l’organització, tindre veu i vot. És una organització amb dedicació social que transmet uns valors molt per damunt de les empreses del sector, és còmode treballar en una empresa en què l’eix principal és el factor humà”, afig Adrián. 

6.    Què destacaries del nou model d’oficina, tant des del punt de vista dels clients com de l’equip de treball?

“El nou model d’oficina, és un encert, la sensació d’amplitud, lluminositat, calidesa. Molts clients ens traslladen com de bonica que és l’oficina. Pel que fa a l’equip, es treballa millor, a l’hora de fer tasques de taula, estem tots junts, cosa que fa que la comunicació siga molt més fluida i tots estem més al corrent del que puga passar en l’oficina. El treball en equip és més fàcil i dinàmic. I a l’hora d’atendre el client, anem a una sala o als espais semioberts, que permeten una atenció exclusiva al client”, afig Raquel. 

“Destacaria la sensació de transparència, modernitat i confortabilitat que desprén. Els clients han apreciat molt el canvi de model. Els agrada i els ha sorprés i ens ho comuniquen constantment. Des del punt de vista de l’equip de treball, és molt eficient. Es fa més equip, perquè estem junts treballant, flueix la informació, l’ajuda i l’alineament comercial. Tindre les sales per atendre els clients sempre reforça el servici personalitzat i professional i podem dedicar-hi el temps necessari sense interrupcions focalitzant l’atenció en el client. Un encert”, comenta Raúl. 

Per la seua part, Ximo respon: “Des del punt de vista del client, sorpresa i entusiasme de veure com ha evolucionat l’oficina, en l’aspecte visual, de comoditat en l’espera, transparència des de l’exterior i de privadesa en l’interior quan cal. Des del punt de vista de l’equip de treball, ens han donat l’eina necessària per a poder desenvolupar la nostra faena en la taula personal i de poder atendre el client en un lloc diferent com són les sales d’atenció semioberta i oberta en què li podem dedicar el temps necessari sense interrupcions”.

“És un encert, ja que els clients ens ho comuniquen constantment, les sales proporcionen un ambient més privat, on és més còmode sustentar la relació tant personal com comercial. Treballar tots junts incrementa la fluïdesa en la informació, l’ajuda i l’alineament comercial, ens ajuda a focalitzar-nos i a tindre més temps per a tractar temes professionals”, afig Adrián.

Si t’ha agradat aquesta entrevista, pots llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.
 

 

Hoy os presentamos a los compañeros de la oficina de Caixa Popular Alboraia. En ella trabajan Adrián, Raquel, Ximo y Raúl como director.  1.	Antes que nada, una presentación breve por parte del equipo:  Mi nombre es Adrián, empecé mi trayectoria profesional en Caixa Popular hace unos 4 años, soy el gestor de comercios de la oficina y participo en la especialidad de autónomos.  De mis aficiones destaco, la naturaleza, el deporte, en especial el pádel, la cocina y salir de ruta en moto.  -- Soy Raquel, llevo 23 años en Caixa Popular. Actualmente soy responsable del Negocio Fuera de Balance y Particulares de la Oficina y participo en la Especialidad de Personas Mayores. ¿Mis aficiones? Pues destacaría que me encanta el mar, la montaña, los animales, en definitiva, disfrutar de la naturaleza en familia. Practico Yoga, que recomiendo muchísimo a todos por la energía y paz que aporta a uno mismo. Me gusta hacer rutas en bici, leer, y las manualidades, me encanta trabajar con la madera, lijarla, pintarla, crear algo nuevo… --  Hola, soy Ximo, llevo en Caixa Popular 8 años y actualmente soy el responsable de Empresa y Economía Social de la oficina, así como miembro de la especialidad de Centros de Enseñanza y Universidades. Como aficiones, me encanta la pilota valenciana y el deporte en general.  -- Mi nombre es Raúl, llevo 25 años en Caixa Popular y como director de Oficinas desde 2006. Actualmente dirijo la oficina de Alboraia y lidero la Especialidad de Autónomos. Como aficiones destacan el deporte, en particular el pádel, leer y aprender cosas nuevas constantemente.   2.	¿Cómo definiríais brevemente vuestro trabajo en la oficina de cara a un cliente que no conoce vuestra oficina?  Empieza Adrián diciendo “Poniendo en el centro de atención al cliente, escuchando sus necesidades financieras desde una perspectiva del Servicio 5 estrellas, tratando de escuchar sus problemas financieros y dándole una respuesta profesional y de calidad, apostando por un modelo de relación a largo plazo, basada en la confianza y en la total

Escrito el dt., 17/01/2023 - 15:05