12 nov. 2021
En la sucursal de Caixa Popular de Villena, treballen María, Gemma i Ximo.
Ells mateixos ens expliquen com és la seua faena dia a dia en la seua oficina, com és el seu tracte amb els clients i el que agraeixen més de formar part d’una entitat com Caixa Popular.
1. Comencem amb una breu presentació:
El meu nom és María Sanjuán, soc de Villena, llicenciada en Economia, i en l’actualitat treballe com a gestora de clients per a Caixa Popular en l’oficina de Villena.
Entre les meues aficions està gaudir de la natura, “no hi ha res com fer un bon passeig relaxant per un bosc ben bonic, o com pujar un cim superant-se un mateix”. M’encanten els animals, la lectura (en aquests moments damunt la taula tinc Els 7 hàbits…) i la música (sempre hi ha un estil per a cada moment. Silvio Rodríguez, Frank Sinatra… o per què no?, “La més gran”). Gaudisc de les reunions familiars setmanals, i de les menjades divertides amb els amics.
Abans d’arribar a Caixa Popular, vaig exercir durant anys funciones en altres àrees professionals, com ara auditoria i comptabilitat.
--
Hola, sóc Gemma, llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i assessora financera europea per EFPA. Forme part del projecte de Caixa Popular des de fa huit anys, he estat en diverses oficines, però on més temps he desenvolupat la meua tasca va ser a l’oficina de l’Olleria, de la que qual guarde molt bon record. I actualment forme part de l’equip de l’oficina de Villena on, entre altres funcions, sóc responsable de Banca Privada.
En el meu temps lliure, m’agrada molt gaudir de la muntanya, practicar senderisme, també gaudisc anant a concerts i sóc aficionada al món del maquillatge.
—
Soc Ximo Palací, soc de Cocentaina i tinc dues filles. Les meues aficions són practicar el senderisme, viatjar i l’agricultura. Pel que fa a la meua trajectòria, vaig entrar en Caixa el 1990 i fins al 2014 vaig estar en l’oficina de l’Olleria, on vaig passar per tots els llocs de treball, des de caixer fins a director. Després vaig obrir les oficines d’Alcoi, Ibi i Villena ocupant la tasca de director.
__
2. Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina amb vista a un client que no coneix la vostra oficina?
A una persona que no coneix de prop la nostra faena li diria que som una oficina molt jove i que tots els companys estem al seu servei, ja que som treballadors multidisciplinaris. En el meu dia a dia, puc desenvolupar des de tasques operatives senzilles o fins i tot formalitzar una hipoteca. Al final, cada dia és un repte, i el nostre objectiu és cobrir les necessitats financeres dels nostres clients, diu Gemma.
Treballem amb la idea de prestar un Servei 5 Estreles als nostres clients. Per a nosaltres el client és la primera cosa. Practiquem una banca diferent, i pròxima. El nostre tracte és amable, de confiança, però sempre professional i transparent, comenta María.
Jo diria que som una entitat en què fem realitat els seus somnis, som una entitat jove i dinàmica, afig Ximo.
3. Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?
El tracte personal, el servei i donar la cara, afirma Ximo.
De la seua banda, Gemma considera que “els clients valoren la implicació amb què desenvolupem la nostra faena. Els clients de Caixa Popular són tractats de manera personalitzada i amb amabilitat, i sempre els oferim solucions a les qüestions financeres que els puguen preocupar. Pense que ells perceben un tracte diferent en les nostres oficines i els fa sentir còmodes”.
Segons ens comenten els nostres clients, de manera molt positiva la proximitat i el tracte rebut, diu María.
4. Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?
Comença Ximo dient: “Primer de tot que l’escoltem, mostrem interés per les seues necessitats i sobretot professionalitat. A les persones ens agrada sentir-nos que importem als altres”.
Oferim un servei i un assessorament molt professional, però sabem trobar l’equilibri entre professionalitat, tracte humà i personalitzat. Nosaltres posem cara, nom i cognoms als nostres clients i posem el nostre esforç a conéixer les persones amb qui tractem, comenta Gemma.
Un servei professional, però sense deixar de banda un tracte amable, responsable i humà, afig María.
[gallery ids="/sites/default/files/articles/uploads/caixa-popular001181021-scaled.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/11/Caixa-Popular_072_181021-scaled.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/11/Caixa-Popular_090_181021-scaled.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/11/Caixa-Popular_102_181021-scaled.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/11/Caixa-Popular_129_181021-scaled.jpg|,https://elblogdecaixapopular.es/wp-content/uploads/2021/11/Caixa-Popular_054_181021-scaled.jpg|"]
5. Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?
M’agrada pertànyer a una entitat amb valors i amb un ADN diferent de la resta de les entitats financeres. Una organització que té un compromís i una vocació social, comenta Gemma.
Ser cooperativa. Els valors. Es té en consideració les persones. Sents que eres propietari del teu destí professional. La quantitat de companys amb qui he treballat i he vist créixer, professionalment, en l’entitat, diu Ximo.
Formar part d’una entitat amb valors i centrada en el cooperativisme, on es té molt en compte que la formació contínua és un imprescindible per a aconseguir formar equips de treball compromesos i eficients, conclou María.
6. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous?
“Caixa Popular era la gran desconeguda a la ciutat de Villena; a poc a poc i amb la faena dels membres que formen part de l’equip estem guanyant-nos un espai en el terreny econòmic i financer de la localitat. La gent comença a percebre el nostre model de fer banca i això ens permet anar obrint-nos lloc en la societat villenera. El nostre objectiu és fer realitat que som la banca que està "On Toca Estar", és a dir, estem al costat dels empresaris, els autònoms, les associacions i tota mena de persona que requerisca serveis financers”, diu Gemma.
Per la seua banda, María diu: “M’agradaria aprofitar per a donar les gràcies als meus companys de l’oficina de Villena:
Ximo Palací, el director, atesa la seua dilatada experiència i recorregut en l’entitat, és propulsor nat de la idiosincràsia de l’entitat, dels seus valors. Porta en el seu ADN el cooperativisme. Gràcies a ell m’ha sigut fàcil conéixer, valorar i admirar la història de Caixa Popular.
I la meua companya Gemma Cortes, ha sigut el meu suport en la faena operativa de l’oficin; amb la seua ajuda la meua adaptació a l’oficina ha sigut senzilla.
Gràcies també a Rosana Campos i Natxo Ferrero, que em van ajudar en els meus primers passos en l’entitat, bons professionals, però sobretot, especials com a persones. Sens dubte, em sent afortunada per poder compartir el meu projecte de vida amb una entitat diferent com és Caixa Popular i totes les persones que la formen”.
Companys, ha sigut un plaer entrevistar-vos, moltes gràcies per la vostra generositat i el temps que ens heu dedicat.
I als nostres lectors, vos recordem que si vos ha agradat aquesta entrevista, podeu llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.
Escrito el dv., 12/11/2021 - 00:00
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.