AL TEU COSTAT

Entrevistem Juan Gallur, director de Banca Empresa de Caixa Popular.

21 oct. 2021

Hui tenim el plaer d’entrevistar Juan Gallur, el nostre director de Banca Empresa. Ell mateix es presenta:

Em dic Juan Gallur, estic 23 anys en l’entitat i he desenvolupat la meua activitat professional en Caixa Popular en diverses funcions, sempre en totes molt prop dels nostres clients. Els últims 13 anys com a director d’oficina i els últims 4 anys com a director de l’Àrea de Banca Empresa.

Em considere una persona optimista, compromesa amb els meus valors i m’encanta assumir nous reptes. Entre les meues aficions m’agrada eixir a córrer en entorns naturals, gaudir de la família, la lectura i també de la música.


  • Com definiries breument l’objectiu que vols assolir amb el desenvolupament d’aquesta especialitat?


El nostre objectiu principal és ajudar el teixit empresarial valencià a assolir els seus objectius empresarials, per això ens esforcem a adaptar-nos a les seues necessitats i entendre el seu negoci.

El que més ens motiva és veure com ajudem els empresaris a crear valor per a la societat.


  • Què creus que valoren més els clients del segment en Caixa Popular?


Les empreses que treballen amb Caixa Popular s’adonen de la nostra professionalitat, grau d’implicació, proximitat i actitud de servei.

També valoren molt que som una entitat valenciana, amb el centre de decisions en el nostre territori i totes les decisions que prenem les fem amb “accent valencià”. El nostre interés està únicament en aquest territori i això és un element diferencial clar amb la resta de les entitats financeres.

El procés de concentració bancària en què estem immersos des de fa ja més d’una dècada i que ha adquirit una importància especial en els últims mesos ens converteix en la principal entitat autòctona i comptar amb nosaltres en el pool bancari és important per a la majoria dels empresaris valencians.

L’elevat nivell formatiu dels nostres equips, la seua actitud de servei, la nostra gamma de productes i condicions fa que els nostres clients ens valoren molt bé.



  • Quin tipus de servei i assessorament pot esperar un client del sector en Caixa Popular?




Les empreses clientes de Caixa Popular compten amb una nòmina d’especialistes al seu servei. En primer lloc, en totes les oficines tenim almenys una persona amb alta capacitació en el segment empresarial, però a més els clients compten amb especialistes de suport per part de Serveis Centrals en temes com, comerç exterior, assegurances, mitjans de pagament, cartera nacional, gestió de tresoreria i mercats financers, o banca privada per a empreses i empresaris.

En Banca Empresa de Caixa Popular tenim identificats fins 20 sectors empresarials; per a cadascun d’aquests sectors hi ha un responsable i un equip; com et pots imaginar aquests equips i el seu líder fan que els clients troben interlocutors que entenen les especificitats concretes de l’empresa i, per tant, troben un proveïdor financer de valor.

També destacaria el nostre departament de Comerç Internacional, que està més de 40 anys acompanyat milers d’empreses en la seua aventura exterior, sent àgils, cobrint els seus riscos i estant quan se’ns necessita, fins i tot en els moments més difícils.

Finalment tenim acords amb partners per a oferir de manera gratuïta als nostres clients servei de consultoria estratègica, servei de consultoria en matèria d’ajudes i subvencions i una plataforma digital que permet a tots els nostres clients fer cerques d’ajudes públiques de manera també gratuïta.


  • Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?


La nostra forma jurídica, sens dubte, ho condiciona tot. Hi ha molts aspectes a què done molt de valor en la nostra cooperativa, som una entitat diferent i això ho noten els clients, tenim uns valors arrelats que ens encaminen a fer una banca enfocada en l’impacte social. Per als que ens desenvolupem professionalment en Caixa Popular, hi ha una paraula, “participació”, que és clau en tres sentits, participem de la gestió, participem de la propietat i participem dels resultats, això no és gens fàcil de trobar en el món empresarial fora de l’àmbit cooperatiu

 

 

 

Escrito el dj., 21/10/2021 - 00:00

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.