26 abr. 2023
En què consisteix el Kit Digital?
El programa d’ajudes Kit Digital és finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation. El propòsit principal és proporcionar suport a les empreses perquè puguen adaptar-se a l’entorn digital. En l’actualitat, la transformació digital s’ha convertit en un aspecte fonamental per a les empreses, ja que necessiten tindre presència en línia per a competir en un mercat globalitzat i interconnectat. En aquesta línia, el Kit Digital brinda, tant a professionals autònoms com petites empreses, la possibilitat d’obtindre finançament per dur a terme la implementació de solucions tecnològiques.
Requisits per a sol·licitar el Kit Digital
Les petites i mitjanes empreses, així com els treballadors autònoms que estiguen registrats a Espanya i tinguen en la seua plantilla menys de cinquanta treballadors l’any anterior a la publicació de la convocatòria poden sol·licitar aquest tipus d’ajuda. Per a determinar si compleixen aquest requisit, es considera la mitjana dels treballadors registrats en la Seguretat Social durant l’últim any natural. A més, si l’empresa compta amb professionals autònoms, aquests també podran ser considerats part integrant del seu equip.
Trucs per a traure el màxim partit al Kit Digital
A continuació , et deixem alguns tips per a aprofitar al màxim aquesta ajuda: ● Millora la generació de contingut en les teues xarxes socials. En desenvolupar un pla d’acció per a les xarxes socials que s’alinee amb els teus objectius, podràs establir un vincle amb els teus possibles clients i, a més, fidelitzar els que ja et segueixen. ● Millora l’experiència d’usuari. És essencial que els usuaris tinguen una experiència agradable per a incrementar el seu nivell de satisfacció i fidelitat. ● Gestiona els clients potencials. Optimitza la gestió dels teus clients en simplificar i digitalitzar els teus processos alhora que amplies les teues oportunitats de venda. ● Millora la teua plataforma de comerç electrònic. A través de l’aplicació de tècniques d’anàlisi web, l’optimització de motors de cerca i la creació de campanyes publicitàries efectives. ● Crea una estratègia d’email màrqueting. Estableix una comunicació efectiva amb els teus clients actuals i potencials mitjançant el correu electrònic, augmentant la seua fidelitat i generant trànsit a la teua pàgina web. ● Dissenya una pàgina web si encara no en tens. Això t’ajudarà a millorar significativament la visibilitat del teu negoci. ● Aprofita els serveis i les eines d’Oficina Virtual. L’ús d’eines de col·laboració en el núvol pot augmentar la productivitat dels teus treballadors i millorar l’eficiència en el treball. ● Fes una auditoria digital. Així podràs detectar àrees de millora, així com identificar possibles problemes o riscos en la teua presència en línia. ● Crea perfils en diferents plataformes de xarxes socials. Aprofita els diferents canals de xarxes socials per a establir una comunicació efectiva amb els teus usuaris i promocionar els teus productes o serveis. ● Contracta els serveis d’una agència especialitzada en SEO. Crea una estratègia d’optimització web personalitzada que s’adapte a les teues necessitats i els teus objectius específics per a aconseguir els millors resultats.
Caixa Popular, sempre al dia amb les noves tendències digitals
En els últims anys, la societat ha sigut testimoni de l’accelerada transformació digital, especialment en l’entorn empresarial. En Caixa Popular, som conscients d’aquests canvis i els desafiaments que ens ofereix el futur. Per això, oferim facilitats de finançament als nostres clients perquè puguen implementar solucions digitals més innovadores en les seues empreses, amb el propòsit d’optimitzar el seu creixement empresarial. A més, en la nostra entitat disposem d’una pàgina de contacte que recopila totes les ajudes i subvencions públiques atorgades per diferents organismes. D’aquesta manera, els emprenedors, les pimes i els autònoms poden trobar les subvencions més adequades per a les seues necessitats de manera fàcil i ràpida.
Escrito el dc., 26/04/2023 - 15:39
Compartir este post
Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer
La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau.
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.
El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries.
La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança.

Què significa i quina és la funció del SEPA?
El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres.
La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.