AL TEU COSTAT

Entrevista als nostres companys de l’oficina de Caixa Popular de Quart de Poblet

10 oct. 2022

Hui vos presentem els companys de l’oficina de Caixa Popular Quart de Poblet. Hi treballen Juanjo, Irene, Carlos i Bea, i Mónica, com a directora
 

1. Primer de tot, una presentació breu per part de l’equip:

El meu nom és Mónica. Forme part del projecte de Caixa Popular des de fa 27 anys. 
Vaig començar la meua trajectòria professional en Servicis Centrals, on vaig treballar durant 7 anys, moment en què va sorgir l’oportunitat de passar a desenvolupar la meua funció en diferents oficines, i actualment forme part de l’equip de l’oficina de Quart de Poblet i de l’Especialitat d’Empleats Públics i Ajuntaments. 

El que vull que sapieu de mi és que soc una persona amb actitud oberta davant els reptes, amb ganes d’aprendre, responsable, compromesa i molt familiar. 
Apassionada dels viatges i la natura, lectora curiosa, m’encanten les llargues xarrades de sobretaula entre confidències i riures.

Soc Juanjo, vaig estudiar empresarials en la Universitat de Castelló i vaig començar en Caixa Popular el juliol del 2006 en l’oficina d’Alboraia, on vaig fer les pràctiques en l’entitat. Quan les vaig acabar, vaig passar per diverses oficines fins a acabar en l’oficina de Quart l’any 2010. 

Fins ara he tingut diverses responsabilitats en les oficines per les quals he passat; caixa, particulars, assegurances, banca privada, irregulars i ara banca empresa, i forme part de l’Especialitat de Famílies amb Persones amb Discapacitat i del Sector d’Alimentació.

Soc Irene. Estic en Caixa Popular des que vaig acabar la carrera. Els meus principis en la Caixa van ser a Catarroja i l’Olleria, però ja estic uns 12 anys a Quart de Poblet, on soc gestora de comerços. Com la major part dels que treballem en Caixa, soc polivalent: començant per caixa, atenció al client, obertura de compte, finançament, assegurances, etc.

El meu nom és Carlos, estic en Caixa Popular des del 2019, en què vaig començar les pràctiques en el Barri del Crist i des de llavors en l’oficina de Quart de Poblet. Vaig estudiar la carrera d’ADE en la Universitat de València i, després de diverses faenes, vaig conéixer Caixa Popular, gràcies a Verónica Vilches, d’Aldaia, i sobretot als meus pares (eternament agraït).

Hola, soc Bea. Forme part de l’equip de l’entitat des de l’any 2014, en què vaig tindre el meu primer contacte amb Caixa Popular desenvolupant les pràctiques del grau en ADE. He passat per diferents oficines, (Jardí d’Aiora, Alaquàs..) fins que el 2015 vaig aterrar en l’oficina 22 Quart de Poblet, en què actualment soc responsable de Banca Privada, Economia Social i Gestió Emocional, a més de formar part de l’Especialitat d’Economia Social en l’àmbit de l’entitat.

Fora de la faena m’agrada tot allò relacionat amb la mar, siga llegir amb el so de fons, caure fent paddle surf o simplement practicant el dolce far niente en una cadira davall del para-sol, a més, estic bastant orgullosa de ser una “gaudidora” de les coses menudes al costat dels que més estime.

Entrevista Quart de poblet

2. Com definiríeu breument la vostra faena en l’oficina amb vista a un client que no coneix la vostra oficina?

Comença Mónica dient “Com a directora de l’oficina, a més d’atendre els clients, fer tasca comercial de captació de potencials i representació institucional en la població, la meua funció en l’equip és conéixer i gestionar la diversitat dels companys que treballem en l’oficina”.

“L’oficina té un volum de clients important, atesa la ubicació, l’antiguitat i la bona faena dels companys que hi han passat. Això permet tindre una diversitat important de clients i aprendre de les diferents tipologies que es donen. Jo, principalment, aborde els temes d’empreses en totes les seues necessitats; captació de nous clients, assegurances, servicis, finançament, inversió, mitjans de pagament, refinançaments, etc.”, diu Juanjo. 

“Li diria que el coneixerem (però de veritat). Que l’atendrem d’una manera personal, honesta, empàtica i professional, fent tot el que estiga de la nostra part per ajudar-lo, i que ens esforcem perquè volem que el que tinga amb nosaltres siga una relació a llarg termini”, afig Bea. 

“Em centre en el segment de particulars i em trobe amb gent que ve molt crispada d’altres bancs i entitats. El meu primer objectiu és donar a conéixer l’entitat i destacar els aspectes que ens diferencien de la resta i que no som com els altres. Destaque l’horari ampli, el model organitzatiu cooperativista, el suport al comerç local i tracte de mostrar-me pròxim i generar confiança, ja que em sembla un aspecte clau en les relacions”, comenta Carlos. 

3. Què creieu que valoren més els clients de la vostra faena?

Obri Irene la ronda responent: “La implicació, el servici, el tracte personalitzat, l’empatia, la responsabilitat, la manera de dirigir-nos i interessar-nos pel client i el seu entorn familiar. Sense arrogància, amb sinceritat, amb ètica professional.”

“Quan un equip treballa a gust i de manera unida, això es percep pel client d’una manera molt positiva. Li aportem confiança, amabilitat, proximitat, humilitat, ganes i implicació, i això es veu reflectit en el fet que no dubten a recomanar-nos al seu entorn com a entitat financera”, afig Bea. 

Crec que el que valoren més és la sinceritat, la proximitat, la professionalitat i una resposta clara i àgil a les seues demandes. A més, cada vegada més, reclamen que la seua entitat siga socialment responsable. Els clients simpatitzen i se senten identificats amb els nostres valors, la nostra identitat i la nostra trajectòria”, comenta Juanjo. 

“La primera cosa que crec que valoren els clients és la nostra integritat. També que som responsables, compromesos i pròxims. Quan estem amb ells, posem tota la nostra atenció en el que estem fent en aquest moment”, diu Mónica. 

4. Quin tipus de servici i assessorament pot esperar un client en Caixa Popular?

Carlos per la seua part comenta: “Poden esperar un servici ampli de matí i vesprada, triant també el canal, bé presencial o en línia. Poden esperar un assessorament estàndard en les oficines i un servici àgil, en què, si hi ha alguna demora, el client estiga informat dels temps de resolució”.

“Donem un assessorament personalitzat des de l’honradesa, amb ètica professional i detectant qui és apte per a un cert producte i qui no, acompanyant-los en l’aprenentatge al llarg del seu desenvolupament en productes financers. Som professionals formats i que continuen renovant coneixements dia a dia, i que tenen uns valors molt arrelats”, afig Bea. 

Un servici 5 estreles, un assessorament professional i pròxim. Els clients sempre han reconegut les diferències de la nostra banca de proximitat. Tractem de posar-nos al costat del client i no enfront. Ser part dels seus èxits i la palanca per a aconseguir les seues metes”, diu Juanjo. 

“En el terreny professional, el del nivell més alt del mercat en tots els productes i servicis. On trobarà la diferència, sens dubte, és en la qualitat humana dels treballadors/socis de l’entitat, reforçada per la coherència dels nostres valors”, comenta Mónica.

5.  Què valores més de ser soci i treballador d’una empresa com Caixa Popular?

“Ser soci d’una cooperativa implica que els treballadors estem més identificats amb el projecte i que formem part d’un model més just i que s’ha demostrat que és pròsper i amb un gran futur”, diu Juanjo. 


De la seua banda, Mónica comenta: “Constantment posa davant teu un repte intel·lectual que t’obliga a continuar aprenent, t’empeny a substituir la por pel plaer d’aprendre. Et situa en un avanç continu que dona peu a l’aparició de noves oportunitats, que al seu torn generen més talent. Som conscients que tenim la responsabilitat de ser feliços, per la qual cosa allunyem de la nostra vida les queixes, les crítiques i culpar els altres i funcionem en mode creatiu. Hi ha un clima d’autenticitat i llibertat que propicia les iniciatives. Tot això dins del marc del cooperativisme valencià amb tot el que això comporta, destacant la nostra sensibilitat i el nostre compromís amb la responsabilitat social”.


“El nostre actiu més gran són les persones que formen la cooperativa, que dia a dia donem el nostre 200% per continuar remant junts en la mateixa direcció, en les bones i en les roïnes. Perquè al final no veiem l’èxit com una cosa individual, sinó com un èxit col·lectiu”, diu Bea. 

L’estabilitat i el nivell d’implicació que això suposa. Quan una cosa és teua, la cuides més i bregues perquè vaja millor en tots els aspectes, tant per tu com pel teu entorn i la resta dels companys”, afig Carlos. 

6. Què destacaries de l’entorn de treball en què et mous (població, funcions, clients, companys)?

“La qualitat professional que arribem a tindre, ja que gestionem qualsevol servici/producte, suposa un creixement i un coneixement professional cada vegada més gran. La col·laboració i el bon ambient dels companys són extraordinaris”, afig Irene. 

“Amb coratge, determinació i alegria, l’equip de l’oficina oferim a la població, xiquets, joves, famílies, jubilats, comerços, associacions, institucions, autònoms i empreses, un servici de qualitat que naix de la col·laboració i la confiança mútues”, comenta Mónica. 

Per la seua part Carlos respon: “Em motiva molt veure que s’aposta per les formacions/desenvolupament d’habilitats, que em permet sentir que tinc una evolució professional, ampliant les meues funcions i tindre la capacitat d’afrontar nous reptes”.

“De la població de Quart de Poblet i del barri on estem situats, destaque el tracte personal i quasi familiar dels clients, l’associacionisme arrelat i que hi preval una classe treballadora, humil, complidora i responsable”, afig Juanjo.

Si t’ha agradat aquesta entrevista, pots llegir més entrevistes als nostres companys en la secció “Al teu costat” del blog.


 

Escrito el dl., 10/10/2022 - 12:08

Compartir este post

Artículos relacionados

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La teua privacitat biomètrica: garantida en l’àmbit financer

La tecnologia biomètrica s’empra amb l’objectiu de resguardar la identitat dels clients i evitar qualsevol intent d’usurpació d’identitat o frau. 
El sector financer ha vist un augment en l’ús de dades biomètriques com a mesura de protecció d’identitat i prevenció de dades. Característiques úniques com les empremtes dactilars, el reconeixement facial o la veu s’utilitzen per a identificar i autenticar a cada individu de manera segura. Per aquesta raó, les entitats financeres han implementat aquest tipus de tecnologia amb la finalitat de salvaguardar les dades dels seus clients i previndre casos de suplantació d’identitat i frau. 
 

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

Descobreix la manera protegir les teues targetes bancàries del carding.

El carding és una activitat delictiva en ascens que implica l’adquisició i l’ús il·lícit de targetes bancàries. 


La preocupació pel frau amb targetes bancàries, particularment el carding, va en augment en l’entorn digital. Per a protegir-se d’aquesta amenaça, és essencial seguir directrius de seguretat i utilitzar les mesures aconsellades per Caixa Popular. Juntament amb això, també és important estar al dia de les últimes tendències en carding i les estratègies de prevenció mitjançant recursos en línia de confiança. 
 

Què significa i quina és la funció del SEPA?

Què significa i quina és la funció del SEPA?

El SEPA simplifica les operacions i les transferències internacionals en euros, eliminant obstacles i disminuint les despeses tant per als usuaris com per a les institucions financeres. 


La sigla SEPA significa Àrea Única de Pagaments en Euros en valencià i fa referència a una iniciativa impulsada per les autoritats i les institucions financeres de la Unió Europea. El seu propòsit principal és unificar i simplificar els pagaments en euros als països membres de la zona euro, així com en alguns països no pertanyents a la UE que han optat per adoptar aquest estàndard.